{31}

826 31 7
                                    

"I never meant to start a war, you know I never wanna hurt you."

-------

"Znaš da ako me prevariš, oboje ste mrtvi." Podsjetio me Davor dok me je odvozio.

"OK."

"Zapamti, izlaz 3B. Crni. Unutra je karta. Ja sam nadalje sve sredio... Samo reci šifru koje je i nadalje tvoje ring ime... Alanna."

Stigli smo do stadiona pola sata prije, po dogovoru. Pred stražnjim ulazom dočekao me Ivan.

"Ni ne znaš koliko smo u ova tri dana imali problema s Dejanom. Falila si mi. Užasno. I njemu. I Marijani. I Dori. I Mariu. Pobogu čak i Vedranu!" Rekao je dok me grlio.

"Hajde. Uđimo unutra." Ušli smo u hodnik koji vodi do svlačionica.

"Ivane..."

"Da?"

"Ne... Ne znam jesam li spremna. Znam što je Dejan napravio s mojom sestrom... Teško je. Mislim da ja jesam nestala. Ono isparila. Ali... Nadam se da shvaćaš."

"Ne moraš u svlačionicu. Ne bi ni trebala. Samo... Kad ja napravim ovo-"

Podignuo je tri prsta.

"Izlaziš na teren."

Otrčao je do svlačionice.

Nabila sam slušalice u uši, sjela na pod, i pustila 'Battlefield' od Jordin Sparks.

Počela sam pjevušiti.

"Guess you better go and get your armor, get you armor- HEJ! TKO SI TI DA MI ČUPAŠ SLUŠALICU IZ UHA-"

Oh fuck.

"Matea..."

"JEBEM TI MATER!" Ošamarila me i zagrlila.

"MARE DORA ODMAH TUUUU!"

"IVONA FOR FUCKS SAKE ZAŠTO ISPARIŠ KAD TE SE TREBA?!"

Shhhhh. Ne govori ništa. Nep. Bježi. Ignoriraj.

"Pusti me!" Otrgnula sam se iz Mateinog zagrljaja. "Tko si ti uopće?"

Otrčala sam niz tunel... I vidjela da Ivan pokazuje tri prsta.

Oh great.

Izašla sam van, i vidjela, ono, milijardu ljudi na tribinama. Sljedeće što sam vidjela je on. Stajao je tamo. Ispred ostatka repke. Njih... 14. What?

I svaki od njih je držao karton.

"W"

"I"

"L"

"L"

"Y"

"A"

"M"

"A"

"R"

"R"

Shit. Dejan mi polako prilazi... A meni su noge kao ukopane.

"Y"

"M"

"E"

"?"

"So... Will you?" Rekao je na mikrofon klečeći preda mnom.

Potrčala sam sa suzama u očima...

Ne smijem. Želim. Ali ne smijem.

Trčala sam, i trčala. I trčala. Trčala sam prema motoru, sjela na njega, i otišla prema zračnoj luci.

Auf wiedersehen Ivona Todorić. Und hallo Alanna Meyers.

~3 mjeseca kasnije~

"And the winner set by pinfall. Alanna!"

Sudac je podignuo moju ruku 7 put za redom u NXTju.

"Steph wants to see ya."

Stephanie McMahon... Kći šefa.

Možda me hoće pozvati u glavni roster.

"Hey Al, great job beating Charlotte. Maybe you will get a title shot." Sami Zayn, jedan od hrvača. Slatkica.

"And Al... I just wanna say that you are a talent. I mean you came here 2 months ago and you are kicking ass!"

"Thanks Sami. I really appreciate."

"You are welcome. Now go and get your shit straight with Steph!"

"Sami don't tease."

"Oh I will."

Nastavila sam prema Stephanienoj prikolici.

Pokucala sam.

"Come in!"

Ušla sam.

"Hey Alanna. I just wanted to congratulate."

"Oh. Thanks I guess."

"Oh just kidding. You see, I spoke to my dad and to my husband and I admit I think you have the main roster spirit. You are debuting next Raw."

"OMG MRS. MCMAHON THANK YOU SOOO MUCH YOU DON'T EVEN KNOW HOW MUCH THIS MEANS TO

ME!"

"Oh first of all you can call me Steph. And second, here is your script... You will have a storyline with Rollins."

Pružila mi je bunt papira.

"Thanks. And thanks again for the transfer that means the world to me!"

"Welcome. Now go to your trailor and learn your script!" Rekla je uz smiješak.

"Bye Steph!"

"Bye!"

--------

A/N

Zadnji dio ove knjige! Hvala svima koji čitaju... I ne brinite, nastavak će bit :)

Ovo hrvanje se neće toliko oduljiti mozda 5-6 nastavaka :) to je moja druga ljubav, morala sam uvrstit u pricu hahaha.

Broj na dresu - Dejan Lovren fanfiction (Croatian)Onde histórias criam vida. Descubra agora