Poglavlje treće

1.5K 64 7
                                    

Kad smo sletjele, cure su me probudile i ja sam, instinktivno, pogledala kroz prozor. Vidjela sam omanju pistu uz neki resort - vjerojatno kamp Tivoli. Vrisnula sam. (Do sada se vidi da super vristim, jelda?)
"PA MI SMO U KAMPU TIVOLI!"
"No shit, Sherlock."
"Nemoj da seres, ja sam ovo sredila."
"Sori faco."
"Nema na cemu."
Izašle smo iz aviona, a meni je glava bubnjala.

-Sto ako mu se ne svidim?-
-Sto ako mi frizura nije dobra?-
-O moj Boze, vjerojatno izgledam kao vjestica.-
-Ja za ovo nisam spremna.-
-Lovren, Mandzo I Corluka su vani, a ja se tresem ko sipka.-
-Mogla bih se pravit da sam gluha? Ili slijepa?-

Smišljala sam gluposti koje su pristizale svakim novim korakom kojeg sam napravila. Izasla sam iz aviona drhteci s mišlju iznad glave-ne sviđaš mu se, Ivona. Ovo je samo zajebancija.

"Ajde Ivona, necemo čekati do prekosutra." Doviknula mi je Dora dok sam silazila stubama pri izlasku iz aviona. Necu lagati, bili su to mišji koraci.

"Ajde više. Boze, stvarno si prestrasena. " Dora je rekla kad sam zastala.
"Dora. Ne mogu ja ovo."
"Ivona, nisam letjela 3 sata da bi ti rekla 'Ja ne mogu.'. Zvucis kao moja sestra od 10 godina kojoj se nista ne da. Otvori jos i kutiju Domaćice i stavi u krilo pa utopi depresiju, mogu te pocet zvat Marija."
"Dora, ne seri, nego me utjesi. Ne pomazes uopce."
"Namjerno. Ajde, Lovren te ceka."
S tim riječima probudila mi je onaj mini glasić u glavi koji je svojedobno vristao 'KRENI KUJO ILI CU TI VRAT ZAVRNUT."

A onda sam vidjela njega.

Cekao nas je u prostoriji aerodroma koja je bila poplocena staklenim plohama. Bila sam tako blizu, a tako daleko.

Mahnula sam mu, on je uzvratio pozdrav.

Skoro sam se onesvijestila.

Ušle smo u zgradu i meni je vrisak skoro omaknuo. Mari je pak jedan pobjegao.
"OMOJBOZEDEJANLOVRENJEISPREDMENEJACUPOLUDIT."
Nasmijesio se.
"To je reakcija vecine kad me vide."
Potrcala sam prema njemu.
I poskliznula se.
I naravno da sam podletjela ravno njemu pod noge.

A/N
Hocu da komentirate malo, i 3 votea za nastavak :)

Broj na dresu - Dejan Lovren fanfiction (Croatian)Where stories live. Discover now