{22}

849 41 6
                                    

3 su dana prošla kao sekunda, prolazili su po rutini. Doručak, Dejanov trening - moje chillanje u bazenu, Dejan i ja zajedno u bazenu, ručak, trening - bazen, večera, krevet.

I tako tri dana.

Jel možete vjerovati da nisam umrla od dosade? Al evo me. Živa i zdrava.

Išla sam s dečkima u bus, iako sam htjela doći sama s motorom. Ali ne bi me pustili u svlačionicu pa sam ipak morala s njima.

Četvrti dan umiranja od dosade.

I još je bilo podne kad su igrali.

Uglavnom ušli su u svlačione, dok sam ja otišla na teren, uzela trening loptu i malo tehnicirala. Dugo nisam igrala nogomet.

Dok sam tehnicirala, vidjela sam bljeskalicu.

Okrenula sam se prema njoj i vidjela Dejana s mobitelom.

"Dejane da se nisi usudio-"

"Na Instagramu si." Rekao je s podsmješkom.

"Nisi me valjda-"

"Označena si, caption: Dvije sreće u jednoj slici."

"Awww."

"Znam."

"Dobio si approval. Ali samo zbog captiona."

Kako sam prije minutu prestala tehnicirati, lopta je bila u mojim rukama. On ju je izbio rukom i tu ruku obujmio oko mene, i poljubio me.

"AWWWWW. You two are a great couple." Čula sam.

"Basti, Thomi and Mario. I expected my bitches will come." Čula sam Maria kako komentira od iza, automatski se okrenula i vidjela Bastiana Schweinsteigera, Thomasa Mullera i Maria Gotzea ispred mene, zajedno s našim dečkima koji su izlazili iz tunela, pa zvukom pozdravljanja od svih prema svima.

Seksi doček.

"Sviđa ti se koji?" Šapnuo mi je Ivan u uho.

"Gotze je slatki, ali Matea ima celebcrush na njega oduvijek. A i ja imam nekog." Pokazala sam na Dejana.

Uglavnom, ne biste vjerovali, dobili smo Nizozemce u penalima. 5:3 za nas. Sveukupno, svi na klupi, terenu i tribinama su ili ostali zabezeknuti ili pali u nesvijest. Da, par Hrvatica je roknulo.

Nijemci (da, cijela repka) bila je na tribinama i skočila dolje kako bi nam čestitala, zaštitari su ih skoro uhvatili ali mi smo odobrili njihov pristup terenu pa su otišli s nama u svlačione - htjeli su nas počastiti pićem.

To jedno piće pretvorilo se u dva, tri, osam, dvadeset. Napili smo se kao svinje, ali nikog nije bilo briga. Matea i Gotze su se žvalili u kutu, Mirna je sjedila Thomasu u krilu, uglavnom svi su slinili jedno po drugima, dok smo Dejan, Ivan i ja stajali po strani i smijali se ostatku.

Na kraju nas je vlasnik istjerao u 7 ujutro jer je morao zatvoriti lokal, a mi smo se dogovorili da ćemo nastaviti neko drugi put. Bus nas je doveo natrag kući, a oko podne Mirna je uletjela meni i Dejanu u sobu derući se:

"MATEE NEMA! NESTALA JE POTPUNO NEMA JE NIGDJE!"

A/N
Whoop whoop! Po želji moje Mateice Njemci su se infiltrirali u pricu lol

Iiii? Di je Matea sta mislite :)

BTW JEL ITKO OVDJE PRATI WWE JER DANAS JE SUMMERSLAM (TJ SAD) I JA TO NE MOGU GLEDAT A LESNAR VS CENA I PAIGE VS AJ I STEPHANIE MCMAHON VS BRIE BELLA JE I ISS :'(

Vjerojatno ne shvacate nis kad sam gore napisala al bmk hahahaha :3

Broj na dresu - Dejan Lovren fanfiction (Croatian)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang