Vecera
Ovdje su svi. Svi. Cijela repka, njihove djevojke, izbornik, pomocni treneri. I moj stari.
"Embarassing." Sapnula sam sebi u bradu.
"Hej, je li ono tvoj... Oh. Šit."
"Znam. Pokucao mi je na vrata prije jedno sat-dva. Susresti se sa starim dok si na odmoru u Brazilu je super stvar ako si sa bakom. Ne kad si sa deckom iz svojih snova.
"Hoces li da odemo odavde?"
"Ne. Svi su ovdje, necemo biti partibrejkeri."
"Ako se ti osjecas lose, ja nemam problema s odlaskom."
Onda mi je sinulo.
"Ostat cemo oko sat i pol, onda crta nazad u sobu."
"Zvucis kao moja mama."
LOL.
"To mi nije bila namjera."
"Nadam se."Pojeli smo, zabavljali se, i nakon 2 sata smo se pokupili doma.
Kad smo usli u moju sobu, poljubio me. Zestoko. Rukom je krenuo prema gore, ali, iako mi je ovo san, ja sam se odvojila od njega.
"Oprosti. Nisam trebao žuriti."
"Sve je u redu. Samo... nisam bila pa, sve od tzv. nasilnika."
"Sto je bilo?"
Sjeli smo na krevet i ja sam pocela pricu.
"Prije oko 2 godine, moj tadasnji partner i ja, smo usli u prilicno tesko razdoblje. Naime, prevario me je. Mama mi je oduvijek govorila da se tri stvari ne oprastaju: laz, udarac i prijevara. A on je ucinio svo troje."
"Molim?! Koji je to debil o moj Boze ja cu ga-"
"Poznajes ga."
"Molim?!"
Dejan je ludio.
"Slusaj me. Smiri se."
"Kako da se smirim kad ne mogu vjerovati da zapravo poznajem debila! Tko je to?! Taj decko ce pasti. Danas."
"Hej. Smiri se. Daj da nastavim.
Tu noc sam dosla kuci ranije s puta. Nasla sam ga u nasem vlastitom krevetu kako se prasi s nikim drugim, nego mojom sestrom. To me prilicno pogodilo s obzirom da je to moja, pa tada najbliza sestra. Starija je od mene 2 godine. Kad sam ih nasla, pogledala sam njega, pa nju, i izasla iz stana. On je otisao za mnom, i slusaj sad ovo, udario me i pitao me 'Sto ja imam ulaziti njemu u stan'. Pocela sam plakati, i kroz plac mu objasnila da je stan u mojem vlasnistvu, uletjela u stan, pokupila svoje stvari i izasla. Za dva tjedna stigao mi je poziv na sud zbog podjele imovine. Ja sam na sudu, pod zakletvom, govorila da je stan moj, ali on, lazov kakav je, rekao je da je stan kupljen zajednickim novcem, iako sam ja imala papirnate dokaze da je to meni moj otac kupio. Na papirima ni traga njegovom imenu. No, zbog medija, stan je pripao njemu, da se ne bi mislilo da je moj otac podplatio suca. Sve ukupno, zivi cirkus. Ali, naravno, debil nije odustao, pozivi na sud su stizali i stizali, a on je gubio i gubio. Na kraju, kad mu nije ostalo novca za daljnje tuzbe, usred noci, kad sam se vracala s tuluma, napao me i pokusao silovati. Nije uspio, ali ostavilo je traume." Prepricala sam mu u suzama. Zagrlio me i pokusao me utjesiti. Bezuspjesno.
"Tko je on?"
"To je..."
I on je banuo na vrata.A/N
Paaaa, mrzite me ako hocete, ali nemam blage tko je on, moram smislit jos :3
Uglavnom ubijte me :3
Volim vas punoooo i voteajte i komentirajte ^.^ <3
I da, recite jel hocete da bude koji perv. dio?
YOU ARE READING
Broj na dresu - Dejan Lovren fanfiction (Croatian)
FanfictionIvona i njezine frendice Dora i Marijana (Mari, Mare) su odletjele u Brazil na SP. na utakmici Hrvatska-Kamerun Dejan baci majicu u publiku nakon meča, a na nju je napisao svoj broj... Sto se dalje dogodilo, pročitajte u knjizi :) Najviši rating: Fa...