The İlluminati

929 47 30
                                    

--Ertesi Gün/Selena--

Tüm gece uyumadım. Ben anne olacaktım? Bunu sadece ben, Dylan, doktor ve tabii ki tahminleriniz doğru- Demi biliyordu. Demi bana destek olmak için 2 gündür burada kalıyor. Miley ve Taylor turda.

"Selena, Justin geldi" dedi Demi. "Buraya gelmesini söyler misin?" dedim. Başını tamam anlamında salladı. O gitti ve 2 dakika sonra Justin geldi. "Selena telefo- aman Tanrım bu halin ne senin?" dedi ve yanıma geldi. "İyi misin? Hasta mı oldun? Ne oldu sana?" neden böyle davranıyordu? Aniden umursamak? "Umursuyorsun?" dedim şaşkınca. "Tabii ki! Ne oldu, artık söyler misin?" dedi. "Justin ben... Ben hamileyim." dedim. "Ne?! Kimden?!" Telaşlandı. "S-sen." dedim. "Selena, bu şöhretimizi mahfedecek!" dedi. "Yine mi Justin? İşin bir bebekten daha mı önemli?" sıkılmış gibi söyledim. Ve sıkılmıştım da. Bu dramdan çok sıkılmıştım. "Hayır tabii ki! Ama sana zarar verebilirler." dedi. "Kimler? Beliebers mı?" dedim. "Hayır... Bak senin bu işlere bulaşmanı istemiyorum. Zaten yakında sana da saracaklar!" "Kimler!" "İlluminati tabii ki Selena! Bu işlere karışmanı istemiyorum ama karışmazsan öldürecekler seni! Ve bebeğimiz de ölecek! Selena buralardan kaçıp gitmen lazım!" dedi. "Ne? Justin İlluminati diye birşey yok!" dedim. "Hayır, Selena. Var. Ve yakında sana da saracaklar. Ben onlardan olmanı istemiyorum." dedi. "Tamam. Olmam. Kaçıp giderim buralardan. Şimdi, telefonum." dedim ve elimi açtım. Bana verdi. "Seninki Demi'de." dedim. Gitti. Öküz evlat. Ne olacak başka?

Şifremi bildiği için telefonumu karıştıracağını biliyordum. Bende telefonumda neleri karıştırdı diye merak edip ilk mesajlara girdim. İlluminati'den mesaj var? Hah, komik. Merak edip açtım. "Justin, kararını ver. Sex mi uyuşturucu mu?" Telefonumun Justin'de olduğunu nereden biliyorlardı? Şaka mı bu? "Sex" yazmış Justin. Yuh. Çok geçmeden bir mesaj geldi. "Selena, kararını ver. Sex? Uyuşturucu?" "Hiçbiri!" yazıp yolladım. Çok geçmeden cevap geldi. "Hamile olduğunu biliyoruz. Seni izliyoruz. Her adımında. Eğer bize itaat etmezsen, şöhretin söner. Seni çok seven Selenators, seni bırakır. Arkadaşlarının ölümünü izlersin. Sonra da Justin'in. Sonra Baylor'ın. Sona sen kalırsın. Çocuğunu alırız ve onun hücrelerini gözünün önünde parçalarız. Sonra da işkence çekerek ölürsün. Seni seven kimse olmaz. Kimse kalmaz. Mezarına gelen bile olmaz. Mezarın bile olmaz." yazıyordu. "Sex" yazdım ve kapadım. Eğer diretseydim... Korkunç olurdu. Düşüncesi berbat.

--Sabah--

"Demi, ben bakkala gidiyorum!" dedim ve çıktım. Markete gidip gerekenleri aldım ve eve yürümeye başladım. O sırada arkamdan birisi burnuma mendil tuttu ve poşetleri düşürdüm. Süt kırıldı. Sonra da... Hep bunu söylüyorum. Hep bayılıyorum biliyorum ama... Sonra da karanlık oldu.

...

Uyandığımda gri bir odadaydım. Mahzen desek daha iyi olur. Ayağı kalktım ve kapıya gittim. Açamazdım çünkü kapı kolu yoktu. Kapıya vurmaya başladım. Hoş anlar yaşamıyordum. Hele ki hamileyken. Sonunda bir adam geldi ve beni itti. Yere düştüm. "Bize bir anlık bile olsa karşı geldin, Gomez. Bunu ödeyeceksin." dedi. Sonra bir kamera kurdu. "Efendim, görebiliyor musunuz?" dedi. Sonra bir yerden ses geldi. "Evet. Ama dikkat et. Bebeğini düşürebilir. Ya da... Etme." dedi. "Hayır! Bebeğimi düşürmek istemiyorum! Her ne yapacaksan bebeğimi benden alacak birşey yapma!" dedim. Tokat yedim. Art arda, aynı yanağıma, iki kez. "Sen kim oluyorsunda bana emir veriyorsun! Biz senin efendiniz! " dedi. "Tanrı dışında kimse benim efendin olamaz!" diye bağırdım. "Kapa çeneni!" dedi ve bana tekme atmaya başladı. "Ben... Daha fazla dayanamayacağım. Ağlamaya başladım. Adam kemerini çıkardı. Sırtıma vurmaya başladı.

Kemeriyle işi bitince suratıma yumruk atmaya başladı.

...

Hayatımda yediğim ilk dayaktan sonra (!) terapi koltuğuna benzer birşeye oturttu adam beni. Beni makinelere bağladı. Beş parmağını gösterdi. "Bu kaç?" dedi. "Beş" dedim. Elektrikli şok yedim ve çığlık attım. "Buna dört diyeceksin! Şimdi, bu kaç?" dedi tekrar beş parmağını göstererek. "Beş işte!" dedim ve tekrar elektrikli şok yiyip çığlık attım. "Bu kaç" dedi adam yine aynı sayıyla. "Beş!" yine çığlık attım. Nedenini artık söylemiyorum bile. Bunu söylemek bile acı veriyor. "Bu kaç!" "Beş! Aaaaaaaaaaaaaaaa" "Bu kaç!" "Beş!" yine çığlık. "Bu kaç!" "Beş!" "Sana bu kaç dedim!" "Dört!" dedim. "Nihayet." dedi.

--Demi--

"Alt tarafı markete gitmişti. Neden bu kadar geç kalsın?" dedim. "Oh, hayır! Olamaz! Olamaz!" dedi Justin. "N-ne?" dedim. "İlluminati!" dedi. "Ne!? Lanet olsun!" dedim ve çantamı alıp çıktım. Justin'de arkamdan çıktı.

Bende İlluminati'denim ama Selena'ya bulaşmalarına izin veremem. Selena'yı kurtarmamız lazım. O hamile!

--Justin--

Demi ile aramaya başlamıştık. Keşke İlluminati olmasaydı. Eğer olmasaydı Selena'ya partiyle ilgili asıl gerçeği söyleyip onu kendimden uzaklaştırmak zorunda kalmazdım.

Partide gerçektende sarhoş değildim. Ama şişe çevirmece bir yalandı. Aslında Selena'ya sırılsıklam aşıktım o zamanlar ve dayanamayıp onu öpmüştüm. Şimdi ünlüyüz ve İlluminati bana bulaştı. Selena'ya onu korumak için yalan söyledim. Olay buydu. Ve eğer Selena'ya ve bebeğime birşey olduysa, İlluminati'deki herkesi ne kadar zor olursa olsun, teker teker öldürecektim. Zor olması umurumda değil. Aşk insanı kör eder.

--Selena--

Adam beni bir yatağa götürdü. "8 ay burada kalacaksın. Biz magazine uydururuz birşeyler." dedi ve mahzenden çıkıp gitti. Bebeğim... İyi olmasını istiyorum...

--------------------------------------

Son zamanlarda ybleri hızlı yayınlayacağım çünkü final olmasını istiyorum. Bu kitabın bitişi beni duygulandırıyor ama bitirmeyi çok istiyorum çünkü finali iyi bitmeyecek ve 2. Kitap daha çok Jelena içerecek. Neyse sizi seviyorum!

FORGET OUR LOVE ( JELENA ) -Düzenleniyor-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin