--NONONO-Pumpin Blood ile güne başlıyoruz--
--Selena--
Uyandığımda kapıya asılı olan kıyafetlerimize bakıyordum. Tanrım, hepsi çok şıktı! Niall'ın ki bile! Pekala programımız şu şekildeydi; ben, Justin ve Demi önden gidip kilisede bekleyecektik. 3 saat içinde de diğerleri gelecekti. Sonra da yeni eve yerleşecektik. Harika!
Banyoya girdim. Hızlıca duş aldım. Duştan çıkınca hemen giyinip Miley'nin odasına gittim. Üstüne atladım çakma sarı şebeğimin. "Harry, sakin oğğllllll" dedi Miley. "Ne Harry'si be?! Rüyanda ne fanteziler görüyorsun sen?!" dedim ve Miley yerinden sıçradı ve ikimizde yataktan düştük. "Saçlarım ıslak kâfir!" dedim Miley'ye ve onu iterek kalktım. "Fark ettim. Sırtım ıslak." dedi. Kalktı. "Bugün büyük gün! Kıyafetimi ver denemek istiyorum!" dedi. "Oh, no no. Demi, Tay ve Niall da gelince denersin." dedim. "Birincisi, ne zaman gelecekler ve ikincisi, Niall mı?!" dedi Miley. "Evet ona da diktim. Veee -saatine bakıyor- yarım saat sonra burda olurlar. Hadi çabuk, çabuk!" dedim ve koşup mutfağa gittim. Kahvaltımı bitirdiğimde kapı çalmıştı bile.
Kapıyı açtığımda otuz iki diş gülümsemesinde hafif bir burukluk olan Demi, yanında pişmiş kelle gibi sırıtan Taylor S ve arkalarında tıkınan Niall vardı. "Merhabaa!" dedim. Demi ve Tay "Merhaaaabaaaaaa" derken Niall "Meeğeğeğeeğğrrrrfaggagagagaabhahggahaaağğ" demişti. Güldüm ve içeri davet ettim onları.
...
"Ben bu elbiseye aşık oldum!" dedi Dems. "Ama sana tarif ettiğim bu değildi?" diye ekledi. "Biliyorum. Ama sarışınsın ve o diktiğim hiç uymaz sana Dems. Eğilsen popo meydanda." dedim. "Yani diktin!? Ama neyse. Bunu daha çok sevdim." dedi ve aynada kendine hayranlıkla bakmaya devam etti. (Demi http://i.imgur.com/oREci.png )
"Bende çok sevdim bunu!" dedi Tay. ( Taylor http://www.wikihow.com/images/3/37/Taylor-Swift-2010-9.jpg ) "Hey, o da eğilse kıçı açılacak?" dedi Demi. "Evet ama ben baş nedimemin daha uzun bir elbise giymesini istedim." dedim. "Baş nedimen o mu olacak? Ben Miley olacak sanıyordum?" dedi Tay. "Miley istemiyordu. Zaten ben yine de Dems'i seçecektim. Alınmaca yok!" dedim. "Ay yerim ben seni!" diyen Demi bana sarıldı. ( http://media.tumblr.com/ea5ac22971d1ec757e1e81c4a272ece5/tumblr_inline_miu3kjvp3N1qz4rgp.gif )
"Selena, bu elbiseye evlenme teklifi edebilirim. Çifte nikah yapmaya ne dersin? " dedi Miley. ( http://www.elbisemodelleri.com/2012-kokteyl-elbiseleri.html/miley-cyrus-22 ) "Hahaha. Çok komik. " dedim dalgasına. Niall'a döndüm ve "Justin ne durumda?" dedim. "Ne bileyim ben?" dedi ama sonra Demi onun kafasına indirdi. "Senin gelinliğini görmedik?" dedi Tay. "Uçak 5 saat sonra. Şimdi kırıştırmak istemiyorum." dedim. Onlar birazcık itiraz etseler de sonunda kabul ettiler. Sonra hepsi işlerinin olduğunu söyleyerek çıktı. Harika(!) 5 saat boyunca boş boş oturacağım..
--Demi--
(Lover İn Me-Selena Gomez)
Selenalar'ın evinden çıktığımızda Niall beni arabaya çekti. "Yeter Niall.Artık söyler misin nereye gideceğimizi?" dedim. "Deniz kıyısına." dedi.
..
Vardığımızda Niall çıkıp kapımı açtı. Ayağımı bastığım yerlerde poşet şekerler (bayramda olanlar) vardı. Poşet şekerlerin yolunu takip etmeye başladık.
Yolun sonunda durduğumuzda Niall dizlerinin üstüne çöktüve cebinden bir kutu çıkarttı. Kutuyu açtığında kek şeklinde altın bir yüzük vardı. "Demetria Devonne Lovato, bir ömür boyu benimle yemeğini paylaşır mısın?" dedi. Kıkırdadım. Birazda duygulandım açıkçası. Gözümden yaş geleceklen "Evet" dedim. Gülümsedi ve parmağıma yüzüğü taktı. Ayağa kalkıp beni öptü. Çenesini tutup onu kendime çektim. Hayatımda yaşadığım en güzel andı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FORGET OUR LOVE ( JELENA ) -Düzenleniyor-
FanfictionJustin'e olan aşkı Selena'nın en büyük zaafıdır. Ancak Justin onu sürekli üzüyor. Bakalım bu iki aşık neler ile yüzleşmek zorunda kalacak...