You've Lost Me (Sezon Finali)

1.5K 70 12
                                    

Gelen, o sürtüktü. Barbara.

Ben:Burada ne yapıyorsun?

Barbara: Ah, Selly. Seni aldatan ve seni sevmeyen biriyle beraber olman çok cesaret gerektirir. Ve o bana aşık. Ayrıca bana tokat attın. Bunun bedelini gerekirse geç, ama ağır ödeyeceksin. Bu arada ilk albümün kutlu olsun. Artık sende ünlüsün. Ancak Juzzy yine seni aldatacak. Senden önce ünlü olduğum, Victoria's Secret mankeni olduğum ve beni sevdiği için. Zavallısın tatlım. Anla bunu.

Bu kız beni çileden çıkarıyor. Beni itip içeri geçti mankafa. Ancak ben ona yapacağımı bilirim.

Ben:Hey, Barbara. Hamile olduğun söylentileri var doğru mu?

Dedim alay edici sesle. Herkes sustu. Barbara sırıttı ve konuştu.

Barbara:Iı hayır ama son zamanlarda çok yemek yiyorum. Eğer hamileysem babası büyük ihtimalle Juzzy'dir.

Ben: Ah, öyle mi? Çünkü manken olduğundan beri her sabah başka bir evden çıkıyorsun tatlım. Ayrıca şu son 4 ayda sadece 15 tane sevgilin oldu. Tahminimce hepsiyle yattın. Tabii onları da aldattın. Onlarda senden ayrıldı. Sana ne diyelim biz şimdi? O****u, sürtük, kevaşe veya kaltak. Hangisi?

Barbara: Bana Juzzy'nin tek aşkı deyin. Ya sana ne demeli? Hmm, rahibe mi yoksa vücudundan utanan kız mı? Bileklerin gündemde tatlım. Hemde bir hiç uğruna kesmişsin. Juzzy beni seviyor. Hala anlamadın mı?

Justin:Seni sevmiyorum Barbara!

Barbara: Biliyorum Juzzy. Sen bana aşıksın!

Demi:KAPA ÇENENİ SÜRTÜK! KİMBİLİR PARA İÇİN KİMLERİN ALTINA GİRDİN SENİ KEVAŞE! BİRDAHA BİZE BULAŞMA YOKSA GEBERTİRİM SENİ!

Barbara:İyi olan kazansın o halde!

Dedi ve çıktı. Sersem sürtük.

--1 Yıl Sonra--

Diziyi bitirdik, ikinci albüm çalışmalarına başladık. Kızların dizileri de bitti. Juzzy'le hala beraberiz. Ancak Taylor,Miley ve Demi çocuklardan ayrıldı. Demi Niall diye biriyle çıkıyor. Miley Taylor Lautner ile çıkıyor. Taylor Swift boşta. Ancak mutlu olduğunu söylüyor. Barbara sürtüğü birkaç gün önce Amerika'ya geri geldi. Paris'teydi de... Akşam ödül töreni var MTV tabii ki. Orada adaylıklarım var ve bakalım ödül alacak mıyım.

Bunları düşünürken kahvemi bitirdiğimi yeni farkettim. Ve telefonum çalmaya başladı. Ahh bu sürtük ne istiyor benden? Tahmin ettiğiniz gibi arayan Barbara'ydı.

Kapattım. Sonra mesaj geldi:

Kimden:Barbara Sürtüğü

Ben olsam açardım. Ayrıca hoparlore alacağım. Sende al. Yani kısaca aç şunu!

Cidden mi Barbara? Tekrar arıyor. Ancak merakıma yenik düşüp açtım.

Barbara: Justin, onu sevmiyorsun. Biliyorum. Yoksa neden birlikte Paris'te kalalım ve onu aldatalım ki?

Yıkılmıştım. Beni tekrar yıkmıştı. Tamda iyileştim derken.

Justin: Seni sevmiyorum! Selena'ya aşığım! Ancak o benimle yapmıyor ve eğlenmem gerek anlıyor musun! Sen benim için sadece bir eğlencesin! Ayrıca bunu Selena'ya veya magazine söylersen dünyanı başına yıkarım!

O anın siniriyle ne cesaretse bağırmaya başladım.

Ben: BARBARA'NIN DÜNYASI YIKILMAYACAK AMA SENİNKİ AZ ÖNCE YIKILDI JUSTİN! NEÖDE BANA SEN BENİM DÜNYAMSIN SELENA DİYORDUN DEĞİL Mİ? DÜNYANI KENDİN YIKTIN AŞAĞILIK HERİF,BUNU ÖDEYECEKSİN! LANET OLSUN! SENİNLE TANIŞTIĞIM GÜNE, SANA AŞIK OLDUĞUM GÜNE LANET OLSUN! SANA ÜÇÜNCÜ ŞANS VERMEYECEĞİMİ SÖYLEMİŞTİM! BİR DAHA YÜZÜM GÖRMESİN SENİ KULAKLARIM DUYMASIN SESİNİ!

FORGET OUR LOVE ( JELENA ) -Düzenleniyor-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin