--ERTESİ SABAH--
Gözlerimi şu lanet olası güneş ışıklarıyla açtım demeyeceğim çünkü böyle olmadı. Gözlerimi enfes krepin kokusuyla açtım. Kahvaltı hazırdı. Bu kadar mükemmel koktuğuna göre Smiley ve TayTay hazırlamamıştı. Kesinlikle Dems hazırlamıştı.
Odamdaki banyoya girdim. Oradaki küvete baktım ve bir hafta öncesini hatırladım. İçinde hala temizlenmemiş kan lekeleri vardı. Utançla bileklerime baktım. Işık hızıyla banyodan çıktım ve Dems'in banyosuna girdim. Küvete su doldurdum ve pijamalarımı çıkararak içine girdim. İçine çikolatalı jel döktüm. Köpüklenmeye başladı. Kendimi rahat sunun kollarına bıraktım, ama yarım saatçik.
Küvetten çıktım ve bornozumu giydim. Odama geldim ve biraz kurulanmak için bekledim. 5 dakika sonra vücudum kurumuştu. Hemen dolabımı açtım ve kıyafet seçmeye başladım. ( kıyafetler yorumdaki linkte). Ardından kısa saçlarımı düzleştirdim. Harika görünüyordum. Gerçi kıyafetim günlük kıyafet gibi durmuyordu ancak bence güzel olmuştu.
Krep kokusunu takip ederek mutfağa girdim.
S-GÜNAYDIN MİLLET!
T/M/D- GÜNAYDIN UYKUCUU!
S-Saat kaç ki?
T-13.30!
S-12.00'da uyanmışım. Vov!
M-Krep yesene ben yaptım!
S-Dems yaptı sanmıştım. Hadi yiyelim!
Krebi aldım. İçine nutella sürdüm. Sonra rulo yaptım. Peçete almadım. Çatal bıçak kullanarak yedim. Ne? Ben oreo'yu çatalla yemiş bir insanım!
D-Selly, evdeyiz. Hepimiz kardeş gibiyiz. Yanımızda kibar olmana gerek yok tatlım.
S-Dems, üzgünüm ama alıştım. Böyle yemeye gerçekten alıştım.
T-Hahahhahah evet Dems, alıştı hatırlamıyor musun yoksa? Oreoyu çatalla yiyen ilk insan karşında hahahah!
M:Hahaha hatırlattığın için sağol TayTay!
T-Bişey değil Smiley!
Yalan söylemeyeceğim, bende güldüm. Bir süre sonra krebi bitirdim. Kapı çaldı. Ben açtım.
S-Juzzy?
J-Selly, naber?
S-İyi sen?
J-İyi
S-Gelsene?
J-Tamam. Çocuklarda geldi.
S-Gelin hepiniz kankalar :D
Fırsat ayağıma geldi. Neden intikamımı almaya başlamıyorum ki?
S-Hey Justin, geldiğin iyi oldu. Sana ihtiyacım vardı.
J-Ne konuda?
S-Odama gelir misin?
J-T-tamam?
Merdivenlerden çıktım. Arkamdan geliyordu. Odamın kapısını açtım. İçeri girdim. O da girince kapıyı kapadım.
J-ee?
S-Banyoma.
J-Tamam?
Banyoma geçtik. Bu sabah gördüğüm şeyi hatırlıyor musunuz? Neden Dems'in banyosunda yıkandığımı yani? O zaman yapmak istediğimi anlamışsınızdır...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FORGET OUR LOVE ( JELENA ) -Düzenleniyor-
Fiksi PenggemarJustin'e olan aşkı Selena'nın en büyük zaafıdır. Ancak Justin onu sürekli üzüyor. Bakalım bu iki aşık neler ile yüzleşmek zorunda kalacak...