Nick Is My Boy-Friend

1K 54 22
                                    

Bunda bir yanlışlık var! Basına haber vermeliyim. O ve ben birdaha ASLA ama ASLA Jelena'yı oluşturmayacağız. Hey bakın! Uyumsuzluğumuzun bir kanıtı daha; O "Asla asla deme" diyor. Ben asla dedim. Ya gittikçe batıyorum ya da yükseliyorum gibisinden karmaşık düşüncelerim oluşmaya başladı.

Yukarı çıktım. Odama. Tekrar üstümü değiştirecektim. Giyindim ve hafif makyaj yaptım.

Kombin Şeysi: http://www.pinterest.com/pin/379287599838405106/ (Saçları kısa eed). (Alex Russo. Yirim :* )

Dışarı çıktığım anda etrafım muhabir doldu. "Selena, Jelena geri mi döndü?" "Barbara Palvin'in haberi var mı?" Soruları dışında başka hiçbir soruya kulak vermedim. İlk "Jelena geri mi döndü" diyen muhabire döndüm ve

Ben: Hayır. Geri dönmeyecek de. Dün gece Justin ve ben orada karşılaştık. Biraz sarhoş görünüyordu. Sanırım beni Barbara sandı.

Dedim ve öbür soruyu soran muhabire döndüm.

Ben: Sanırım sana da cevabı verdim.

Dedim ve arabama yürümeye başladım. Yürümeye başladığım anda muhabirlerin sorusu daha da artmaya başlamıştı. Bense aldırmadan arabama bindim ve Starbucks'a yol aldım.

...

Starbucks'a vardığımda boş bir masaya oturdum. Tek başıma oturmam -hele ki burada- çok tuhaf kaçacaktı. Bende telefonumu çıkardım. Neden bilmiyorum ama aklıma Nick'i çağırma fikri geldi. Hemen telefonu aldım ve neredeyse 1 ay veya daha fazla süreyle görüşmediğim Nick'i aradım.

Nick: Alo?

Ben: Nick, benim. Selena.

Nick: Pardon ya. Telefona bakmadan açtım.

Ben: O nasıl oluyor anlatsana biraz.

Nick: Off. Çok şakacısınız bugün Selly hanım?

Ben: Hemde nasıl. Hey, Los Angeles ve San Diego sınırının oralarda bir Starbucks var. Oradayım. Gelsene?

Nick: Hemen prenses!

Ben: Görüşürüz!

Nick: Görüşürüz!

...

Yarım saat sonra Nick gelmişti. Ayağa kalktım ve Nick'e sarıldım. Ayrıldığımızda beni süzdü.

Nick: Dövmeler?

Ben: Silindi.

Nick: Kilo?

Ben: Alındı.

Nick: Sigara?

Ben: Bırakıldı.

Nick: Siyah ruj?

Ben: Atıldı.

Nick: Beyaz pudra?

Ben: Bitirildi.

Nick: Afferin!

dedi. Bu konuşma bitince koltuklara oturduk.

Nick: Ne alırsın. Eski haline döndüğün için yemekler benden!

Ben: Hmm... O zaman herşeyi anlasana!

Nick: Aradığınız kişiye şu an ulaşılamıyor. Lütfen sonra tekrar deneyiniz.

Şakayla karışık bir şekilde uzanıp omzuna vurdum.

Ben: Kes şunu! Çok sinir bozucu!

Ardından garson geldi. Bizim Nick "efendi" ikimize de su böreği istedi. İçecek olarak da soda. Ah benim zevksiz arkadaşım! Böreklerimiz geldi. Çatal-bıçağı elime aldım. Böreğimi kesmeye başladım. Kestikten sonra çatalımı tekrar sağ elime aldım ve bir dilim alıp sğzıma attım. Aklıma bir soru geldi.

Ben: Hey Nick.

Nick: Eğveğğğtt!?

Ben:Hahahah! Öküz gibi yiyorsun!

Nick: söğyleğ şuğnuğ!

Ben: Ahah! Pekâla söylüyorum. Beni herhalimle sever miydin?

Nick: Seni öyle görünce şok oldum ama seni yine de seviyordum. Yanlış anlama, arkadaş olarak.

Ben: Bende seni seviyorum Nick. Arkadaş olarak.

Dedim. Gülümsedim. O da bana gülümsedi. Nick ile konuşmak huzur veriyordu. Tıpkı Miley'le konuşmak gibi.

Nick benim en yakın arkadaşımdı. Miley kardeşimdi. Ama Nick ideal bir erkek kankaydı. Bana sevgilimmiş gibi sözcükler kullanıyor, benim için endişeleniyor, kıskanıyor ve daha neler... Ancak Nick benim sevgilim değildi. Nick benim erkek-arkadaşımdı. Erkek kanka. Öyle işte...

...

Ben: Hadi ama Smiley! Ahahah- sadece- ahahha- bir -şakaydı- ahahahaha!

Miley: Ama komik değil!

Bilin bakalım ne oldu! Miley'nin So Undercover çekimleri bugün bitti. Ve bittiği anda nereye gitmiş tahmin edin! Kuaföre! Saçlarını tahmin edin! Doğru! Sapsarı ve çok kısa! Şu anda evdeyiz ve Nick'de bizim yanımızda! Şaka yapan Nick'ti ve çok komikti. Şaka: "Pink ile saçlarınızı değiş-tokuş mu ettiniz?" Ahahhahahahahahahhahahahahhah

Miley: Yeteeer! Ayrıca Sel, biraz daha gülersen Justin'e adresimizi veririm ve ben buradan taşınırım. Her gün rahatsız eder seni!

Ben: Sakin ya sustuk.

Nick: Aynen ya.

Miley: Sen zaten hiç konuşma!

Ding dang dong drink! Bu bizim kapı zilimizdi.

Ben: Ben bakarııığğğm!

dedim ve kapının önüne gittim. Pizzalar geldi herhalde. Mantarlı pizza sipariş etmiştim de. Mmm nefis. Kapıyı açtım.

Ben: PİZZ-- J-justin?

--------------------------------

Çok pisliğim di mi ^_^ kötü yerde bitirdim ^_^ ama sonraki bölüm sezon finali. Yağniiiiiii.... Görücez :D

FORGET OUR LOVE ( JELENA ) -Düzenleniyor-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin