II.

87 1 0
                                    

Az erkélyen ült cigivel a kezében, amikor húga kifordult Fordjukkal a kapun. Megint nyitva hagyta a kaput, mérgelődött. Majd meglátta a szomszéd nőt a férjével és a fiával. A kutyájukat vitték sétálni hármasban. Cindy elhúzta a száját. De szerencsés az a gyerek, hogy a szülei együtt vannak és időt töltenek egymással! Bezzeg az ő szülei! Elváltak. Már vagy tíz éve. Apja csalta az anyjukat a munkahelyén. Jól emlékezett arra a napra, amikor nagyitól jöttek éppen haza Kizzyvel és az ajtóban meghallották, hogy veszekednek.

- Meddig fogod még ezt csinálni?! Miért kell neked az a kurva?! – kiabálta az anyja sírva.

- Azért, mert szeretem! Érted? – vágott vissza apja idegesen.

A lányok csendesen osontak fel az emeletre. Mindketten leültek a legfelső lépcsőfokra és hallgatták szüleiket.

- Te sosem törődtél velem! Neked csak kellett valaki! Ha olyanod volt, lefeküdtél velem, ha nem, hetekig hozzád sem lehetett nyúlni! – ordította az apja.

Andree keservesen sírt a nappali pamlagján.

- Neked állandóan azon jár az eszed?! Neked mindig csak az kell?! – vágott vissza az asszony.

- Ki mondta, hogy mindig? Nálad a három hétben egyszer az mindig? És nem csak erről van szó! Egy jó szavad nincs hozzám! Állandóan az anyádéknál lógsz! Ha hazajövök, üres a lakás, és te biztosan az anyádéknál vagy a gyerekekkel! Úgyhogy elegem volt ebből! Elválok tőled és Agnese-hez költözöm – ezzel Zane bevágta maga mögött az ajtót és elviharzott.

A gyerekek csendesen sírdogáltak a lépcső tetején.

És igen, a szülei elváltak. Csúnya válás volt. Apjuk pedig a másik városba költözött Agnese-hez. Cindynek és Kizzynek a hétvégeket ott kellett tölteniük. Utálták Agneset. Utálták nagy kapa fogát és mézesmázos vigyorát. Undorító nő volt! Mondta ki hangosan Cindy. Ám apjuk és Agnese „boldogsága" nem tartott sokáig. Agnese nehezen viselte, hogy Zane sokat dolgozik, hogy igazi otthon teremtsen maguknak, így megcsalta. Apjuknak azóta nem volt komoly kapcsolata, csak futó románcai. Cindy gyűlölte az apját! Haragudott rá, hogy egy mocskos kurváért elhagyta őket. Még reménykedett, hogy Agnese után visszatér hozzájuk, de sajnos ez nem valósult meg. Nagyot sóhajtva ment vissza a szobájába. Ám otthon nem találta a helyét, így felöltözött és lement anyjához a boltba.

Andree-nak saját boltja volt. Még akkor annak idején Zane-nel együtt vették a kis üzlethelységet. Andree nagyon örült, hogy megmaradt neki a válás után, mert nem tudta volna miből eltartani magát és a lányokat. Igaz a férje fizetett a lányok után, de az nem sok volt.

- Szia, anya.

- Szia, mi újság van? Bement Kizzy a városba?

- Igen.

- Lemész mamáékhoz? – kérdezte Andree.

- Lehet, lemegyek. Segítsek neked? – kérdezte Cindy.

- Nem kell, már úgysincs nagy forgalom. Bár amióta megnyílt ez a másik bolt, elég gyér a forgalom – bosszankodott az asszony.

Három hónappal ezelőtt új bolt nyílt Cindyék boltjától nem messze. Mivel új volt és sok volt az akciós termék, a vásárlók nagy része oda ment. Ezt az ő üzletük nagyon megsínylette.

- Na, jól van akkor, lemegyek mamáékhoz. Jössz utánam, ha bezársz? – kérdezte reménykedve.

- Nem. Peternél fogok aludni, úgyhogy ne várj haza - válaszolta az anyja.

Rózsa és TulipánWhere stories live. Discover now