0.6

937 62 42
                                    

Ashton: Jedziemy do Polski!

Calum: Kto tak powiedział?

Ashton: Ja.

Luke: Może to jeszcze przedyskutujemy?

Ashton: Nie. Ja już zdecydowałem.

Michael: Sądzę, że to bardzo dobry pomysł.

Luke: Zamknij się. Tobie chodzi tylko o bransoletki. Równie dobrze moglibyśmy pójść na miasto i takie kupić.

Michael: To ty się zamknij, ignorancie. Bransoletki od fanów przynoszą mi szczęście.

Luke: To niech przyniosą ci też skarpetki, bo moje się kończą.

Ashton: Jak się czujecie z tym, że za równo 70 dni wydajemy trzecią płytę?

Michael: Dobrze.

Luke: Jestem podekscytowany!

Calum: Cholernie się boję, że im się nie spodoba :/

Michael: Sądzę, że nie ma czym się przejmować. Fani zawsze staną za nami murem, nawet gdybyśmy wydali najgorszy album stulecia.

Ashton: Kocham ich bardzo mocno. Bez nich nie byłoby 5 Seconds Of Summer. Bez nich nie byłoby nas.

Luke: Macie rację, są wspaniali.

Calum: Czasem sobie leżę i myślę co bym teraz robił i gdzie był gdyby nie nasz zespół. Zapewne leżałbym rozwalony na kanapie u rodziców z piwem w ręku, narzekając jakim to jestem nieudacznikiem. W takich momentach doceniam to, co mam i przede wszystkim zauważam, ile mam. Razem osiągnęliśmy wiele, a wraz z tym albumem możemy osiągnąć jeszcze więcej. Jestem z nas naprawdę dumny.

Luke: Aww, Cally <3

Ashton: Płaczę bardzo

Michael: Ha, cipa!

Luke: On cipa? To po co ci te chusteczki, Clifford?

Luke:

Michael:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Michael:

Michael: Tyle mam ci do powiedzenia

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Michael: Tyle mam ci do powiedzenia.

Luke: FETUS MIKE OMGOMGOMG

Michael: Co za dzieciak.

Calum: Powinniśmy pójść do klubu i wznieść toast za nas samych.

Michael: Sam się dziwię, że to piszę, ale wyszedłbym gdzieś.

Ashton: Jestem w rozsypce, a wy chcecie gdzieś wyjść? Gdzie nasza przyjaźń????

Luke: W barze trzy przecznice stąd. Widzimy się na miejscu za pół godziny.

Ashton: Odchodzę z zespołu. Nikt mnie tu nie docenia. Szukajcie sobie nowego perkusisty.

Calum: Co za dramatyczny człowiek.

Michael: Chodź, Ashton, postawię ci drinka.

Ashton: Przekupiłeś mnie. #mashtonrise

Michael: Nope.

Ashton: :(

××

W środę egzaminy, a później już z górki. Trzymajcie za mnie kciuki!

Youngblood | texting 5SOS |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz