1.8

608 44 7
                                    

Luke: Nie wierzę. No po prostu nie wierzę.

Ashton: Co się stało, przyjacielu?

Calum: Czyżby dziewczyna powiedziała ci, że nie jesteś tak przystojny za jakiego się uważasz?

Luke: Po pierwsze, Calum, ja JESTEM przystojny i powie ci to każdy człowiek na tej planecie.

Calum: Polemizowałbym.

Luke: Po drugie, dostałem karę :(

Ashton: Za co?

Luke: Za bieganie nago po ulicy.

Calum: Poważnie? Przysłali ci mandat?

Luke: Nie. Dostałem karę od mamy.

Ashton: Już nic nie rozumiem :/

Luke: Michael wysłał zdjęcia z tamtej pamiętnej nocy do mojej mamy. Zadzwoniła do mnie i nawrzeszczała, że zachowuje się jak dziecko, mając prawie 22 lata, że myślała, że jestem mądrzejszy i że w piciu alkoholu jestem jak ojciec. Za karę mam przyjechać na zlot rodzinny za dwa tygodnie.

Calum: O NIE KOCHAM LIZ XDDD

Ashton: Twoja mama znajduje się na drugim miejscu najfajniejszych mam na świecie hahahha

Calum: Słucham? Moja robi ci ciasteczka bananowe, kiedy do nas przyjeżdżasz. Stary, nawet mi ich nie robi.

Ashton: Masz rację. W takim razie są obydwie na drugim. Na pierwszym jest moja mama.

Luke: Czy wy nie rozumiecie, że za dwa tygodnie spotkam ciocie wujka babci, dziadka kuzyna, którego nigdy nie widziałem na oczy, brata mojego psa wujka babcie i ciul wie kogo jeszcze? Przecież ja tam zginę!

Calum: Dobrze, że mówisz wcześniej to zdążymy zrobić jeszcze przesłuchanie na nowego frontmana. Tak, żeby reszta koncertów nie ucierpiała na twojej śmierci.

Luke: Po moim trupie!

Calum: No przecież to napisałem. Czytać nie umiesz?

Luke: UGH

Luke: To wszystko przez Michaela!

Luke: Gdzie on tak właściwie jest?

Ashton: A gdzie może być Michael?

Luke: Napisałbym, że w pizzerii, ale ostatnio wspominał coś o zdrowym odżywianiu i teraz już w sumie nie wiem.

Calum: Jest z Crystal. Korzysta z wakacji.

Luke: Cashton chyba też nie próżnuje, co? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ashton: ...

Calum: ...

Luke: Wiedziałem.

××

Na górze róże
Na dole toboły
Nie dostałam się
Do wymarzonej szkoły :)

OCZYWIŚCIE PRZYPOMINAM, ŻE NASZ KOCHANY ASHTON MA DZISIAJ 24 URODZINKI, TAKŻE NIE ZAPOMNIJCIE MU ZŁOŻYĆ ŻYCZEŃ

Youngblood | texting 5SOS |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz