1.7

566 54 14
                                    

Luke: Umieram.

Luke: Już nigdy więcej nie piję. N I G D Y.

Luke: Mam wrażenie, jakby ktoś walił mi młotkiem po głowie.

Ashton: To nauczka za to coś wyprawiał wczoraj.

Luke: Było aż tak źle?

Michael: Stary, biegałeś nago po ulicy, krzycząc Hemmoconda atakuje!

Calum: Ja jedynie zbierałem twoje ciuchy po drodze.

Michael: A kiedy cię złapałem, zrzygałeś się na moje buty. Moje nowiusieńkie Vansy poszły się jebać.

Calum: Gdy mówiłeś, że masz zamiar pokazać tyłek dla mojej koszulki nie sądziłem, że naprawdę to zrobisz lol

Michael: Po tym jak jakimś cudem cię ubraliśmy, zobaczyłeś kota i zacząłeś go gonić przez kilka następnych przecznic. Ludzie patrzyli na nas jak na wariatów!

Luke: To musiało być zabawne haha

Michael: Zamknij się, Luke. Jeszcze nie skończyłem.

Michael: W pewnym momencie ten biedny kot skręcił i wdrapał się na drzewo, a ty za nim. Noga ci się omsknęła i upadłeś na ziemię. Wtedy już chyba straciłeś przytomność.

Luke: To dlatego tak bardzo bolą mnie plecy.

Michael: Niosłem cię przez całą drogę do domu. Nie jesteś taki lekki jak ci się wydaje, Hemmings. Dobrze, że mamy kogoś takiego jak Ashton w zespole, bo tylko dzięki niemu nie zostawiłem cię na pierwszej lepszej ławce.

Luke: Jeju, Mike, tak cię przepraszam. To nie miało tak wyglądać. Zresztą przepraszam was wszystkich. I dziękuję, że mnie nie zostawiliście gołego na ulicy. To wiele dla mnie znaczy.

Michael: Nie ciesz się tak, mam zdjęcia. ;)

Luke: Co? Jakie zdjęcia?

Michael: Sądzę, że mama Hemmings będzie bardzo dumna, kiedy je zobaczy.

Luke: Nie, Mike, nie rób tego.

Michael: Zawsze była taka szczęśliwa, że ma tak cudownego syna. Czas to zepsuć.

Luke: Kopiesz leżącego? Chłopaki pomóżcie!

Ashton: Um, kurczak mi się pali.

Ashton opuścił/a konwersacje

Calum: Sorka, mam ważny telefon. O, czy to pan prezydent?

Calum opuścił/a konwersacje

Michael: I wysłane.

Luke: MICHAEL

Michael: To za moje Vansy!

Luke: CHOLERA DZWONI DO MNIE

Michael: Powodzenia, Lukey!

××

Dziękuję za ponad 1k wyświetleń! ♥️

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło. 😊

Youngblood | texting 5SOS |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz