My life, my story 1. kapitola

171 14 8
                                    

Jmenuji se Tracy Gilbertová, je mi 22 let a studuju Oxford. No nejsem zrovna studijní typ, no nebo možná jo, akorát jsem líná. Bydlím na kolejích s jednou strašně otravnou holkou, jmenuje se Holly a je to s ní k nevydržení. No spíš s ní nebydlím, než bydlím, většinou na noc zdrhnu. Ta holka mi příjde jako totálně z jinýho světa, je strašně upovídaná, jako já taky, ale ona třeba dvě hodiny dokáže mluvit o tom, jak šla v po chodníku a pak tam najednou byl přechod. To je ale fakt příšerný, týhle holce že je 22? A ten její hrozivej smích, jestli o tom se mi jednou nebude zdát, tak nevím. No takže většinou vždycky zdrhnu vedle na pokoj k Jessy a Candice, ty dvě jsou strašně v pohodě, je s nima sranda a můžu si s nima povídat o všem, ne jako s Holly, která sice odpřísáhne, že nikomu nic nepoví, ale pak to najednou ví celej Oxford a to věřte mi nebo ne není sranda, protože Oxford je fakt dost hodně mega univerzita. 

Moji rodiče jsou strašně bohatí, bydlí na kraji Londýna v luxusní vile a proto mě donutili jít studovat sem, ikdyž jsem vůbec nechtěla. Mám ještě mladší ségru Dustin, která je strašná pipina, co neví to nepoví, když jsem jednou doma tajně pořádala párty, to bylo ještě na střední, tak to na mě práskla a rodiče byli dost hodně naštvaní. Jinak si moji rodiče myslej, že si všechno koupěj za peníze a proto do mě a do sestry pořád cpou prachy horem dolem, posílaj nám je na účet a každej měsíc nám dávaj kapesný a tak. Ani nám neříkaj ať šetříme, protože k čemu to je, když mají nahrabáno tolik? K ničemu. Nevim jak Dustin, ale mě už to pěkně leze krkem, radši bych byla z průměrný rodiny, než z rodiny milionářů, kteří nemluví o ničem jiným, než kam letos jedou na dovolenou, co mají za nový auto a o tom na kolik jsou pojištěný. Už přesně vim co udělám, až vypadnu z týhle díry a rodiče mi za to daj zas další mega balík liber, prostě se poohlídnu po nějaký chudčí rodině/rodinách u kterejch budu mít záruku, že to neprochlastaj, ale použijou k dobrým účelům a zasponzoruju je. A nebo prostě ty peníze věnuju všechny na charitu. Prostě už mě nebaví bejt bohatá, stejně se na mě všichni koukaj skrz prsty. Jako fakt, co si za ty peníze koupím, jediný co je dobrý na tom, bejt bohatá, že můžu cestovat, ale to zatím nemůžu, protože sem zkejsla v týhle díře. Jinak moji rodiče jsou fajn, hlavně taťka, mám s ním strašně krásnej vztah, mám ho moc ráda. Mamka je taková, že všechno zakáže a přehnaně se o mně a Dustin bojí a strašně rozkazuje.

Tady ve škole máme furt nějaký nudný přednášky, který mě totálně nebavěj a většinou simuluju, abych tam nemusela a nebo prostě příjdu pozdě a nebo jdu naschvál jinam a pak řeknu, že jsem se spletla, tady je spousta různejch možností, jednou jsem taky zkusila, aby mě Holly zamkla na pokoji, pak z toho měla průser jak vrata, že mi zamezila možnost vdělávat se, ale pak jsem měla soukromou přednášku a to vážně nebylo v plánu. Taky jsme s Jessy povolily jednu kliku na záchodech a když jsem pak šla na záchod, tak ta klika vypadla a já tam zůstala. No prostě jsem rebel. 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Nechala jsem se trošku inspirovat mojí jednodílovkou pro @Romca_Perez305 :) snad neva :D

Natt♥

My Life, my storyKde žijí příběhy. Začni objevovat