la media aveti trailer-ul
*dimineața*
Simt cum cineva îmi toarna ceva rece pe mine.
"Dylaaaan. Te urasc copchil handicapsat ce esti!" strig nervoasă la el.
El se râde de mine ca boul. Il dau afara de la mine din camera și îmi fac rutina. Ma îmbrac într-o pereche de blugi skinny negri rupti în genunchi și un tricou alb până la buric pe care scrie 'Fuck You'. Mi-am pus cateva caiete, pixuri și creioane, și am fugit jos. Ma încalț repede cu conversii mei albi. Ies din casă, unde, îl găsesc pe fratele meu.
"Dy mă duci tu la scoala?" îl intreb eu.
"Da surioara, ce nu fac eu pentru tine?" spune el zâmbindu-mi fermecator. Dacă nu ar fi fratele meu, cu siguranță aș sări pe el.Îmi face semn că trebuie sa plecăm. Tata nu e acasa, probabil e la servici. Ieșim din casa. Intrăm într-un garaj și mergem spre un Ferrari LaFerrari. Sunt confuză. De unde are fratimiu mașina asta? Nu mă opun și intru. Ieșim din garaj și mergem spre liceu.
"Dy e cumva un liceu de arte?" întreb eu.
"Da, de ce?" întreabă uitându-se la mine.
"Intrebam așa de curiozitate." spun eu.Parchează în fața școlii și ieșim din mașină. Toată lumea se holbează la noi. Incerc să îi ignor dar nu pot. Intru în scoala si caut directorul dar in zadar. Merg pe hol tot in fata si vad o plăcuță pe care scrie DIRECTOR. Bat la ușă și se aude un 'intră' dinăuntru. Deschid ușa, iar în fata mea se află un bărbat de vreo 50 de ani.
"Bună ziua, eu sunt Kayla Angel, noua eleva." spun eu.
"Da, tu trebuie sa fi sora lui Dylan Angel. Semănati foarte mult." spune el.
"Mda. Îmi puteți da orarul si tot ce imi trebuie?" intreb eu.
"Desigur. Poftim!" spune el.Mi le da in mana, si le bag in ghiozdan. Nu mai multumesc,nici nu salut si plec. Ma uit la numarul dulapului. E numarul 569. Il caut ca o idioata si il gasesc dupa minute bune in care pur si simplu ma plimbam. Il deschid si ma uit la orar.
8:00 Chimie
9:00 Mate
10:00 Tic
11:00 Sport
12:00 Desen
13:00 Istoria ArteiImi iau tot ce imi trebuie pentru prima ora. Incerc sa gasesc sala 180, dar nu pot. Oare de ce nu am primit si gps? Injur in barba si continui sa merg.
Mai sunt 2 minute pana se suna si eu inca nu am gasit sala. O sa intarzii, dar sper sa nu fie o baba nebuna. Alerg pe holuri si intr-un sfarsit vad sala 179. Merg fericita spre ea si cand ajung in dreptul ei vad alte 4 holuri care merg in parti total diferite. Unde pnm ii sala 180? O iau pe primul hol si spre fericirea mea e acolo. Intru si vad in clasa multi elevi. Erau vreo 3 pitipoance, 4 tocilari, 7 sportivi si vreo 5 oameni normali. Ma asez in ultima banca si o fata vine spre mine.
"Nu e bine ca te-ai asezat pe locul ala!" spune ea.
"Bine. Si ce imi pasa. Ce-am gasit al meu sa fie." spun eu.Incep sa o ignor. Intra baba nebuna in clasa si incepe sa strige, pardon sa isi predea ora ei 'mirobolanta'.
Ies din clasa si merg spre dulap. Toti elevii se uita la mine si susotesc chestii. Oare am ajuns barfa lor principala? Neah. Si oricum de ce mi-ar pasa?! Ma opresc in dreptul dulapului meu si imi iau cartile pe care mi le trebuie. Am mate. Urasc materia asta! Merg spre clasa 21, dar o gasesc rapid. Ma asez in banca de la geam langa o fata blonda cu ochi albastri.
"Buna, tu trebuie sa fii fata cea noua, Kayla Angel parca..." spune ea.
"Da eu sunt. Tu cum te numesti?" o intreb zambind.
"Ema Devil." spune ea.Nu am mai putut vorbi deoarece a intrat profu de mate.
Ies fericita de la ora dar aud cum ma striga cineva. Era Em.
"Kayla imi dai te rog numarul tau de telefon, stii tu ca sa mai vorbim." spune ea.
"Desigur. Da-mi telefonul tau.." ii spun eu.Imi da telefonul si eu imi trec numarul meu de telefon. Imi dau un bip si il dau inapoi.
"Tu ce ora ai?" ma intreaba ea.
"Tic." spun eu.
"Si eu, hai sa mergem." spune ea.Mergem la dulapurile noastre. Al meu e 269 si al ei e 268. Ne luam manualele si plecam catre sala 103. Urcam la etaj si mergem pe un hol. Intr-o vitrina vad mai multe medalii si trofee la diferite sporturi. Nu intreb nimic si continui sa merg spre clasa. Ajungem si ma duc in ultima banca, dar Em nu vine.
"Haide!" spun eu.
"A..acolo n..nu putem sta!" spune ea.
"De ce? Sta Dumnezeu aici si nu stiu eu?!" intreb eu.
"Da stau eu!" se aude o voce din spatele meu.Ma intorc si vad o tarfulita.
"A deci tu esti 'teroarea' de nu pot sta aici. Ce pacat ca nu imi pasa." spun si ma asez.
"Las' ca vezi tu urmatoarea pauza!" ma ameninta ea.Incep sa rad. Ii fac semn la Em sa vina sa stea langa mine ca e okey. Nu am mai vorbit niciuna. Intra profa in clasa si incepe sa ne predea.
Nu credeam ca o sa fiu atat de fericita ca urmatoarea ora am sport. E pauza mare. Merg cu Em spre cantina. Ne asezam la o masa retrasa si incepem sa povestim.
"Ce sa iti aduc?" intreb eu.
"Un hamburger." spune ea.Merg sa iau un hamburger, o salata si doua sucuri. Duc prima data salata si hamburger-ul la masa si dupa ma duc dupa suc.
Iau 2 pahare cu cola si merg linistita spre masa. Cineva imi pune piedica si cad pe jos. Sucul s-a varsat pe tricoul meu alb. Noroc ca a mai ramas putin suc in pahar. Ma uit in sus sa vad cine mi-a pus piedica. Era tarfulita aia de ora trecuta. Ma ridic si ii torn sucul in cap, sau ce a mai ramas din suc. Se enerveaza si se face rosie la fata. Eu incep sa rad. E vreau sa ma traga de par dar ma feresc. Ii trag o palma si imi bag mana in parul ei. Doamne ferestemă, ăsta e mai fals decât ea.
"Părul meu!" incepe ea sa planga.
In momentul ala apare directorul si eu ii dau drumul si fug. Em vine dupa mine. Mergem in baie.
"Tu ai idee in ce te-ai bagat?" intreaba ea.
"Mda stiu in ce m-am bagat." spun indiferenta.
"E fiica directorului." spune ea.
"Na si? Putin imi pasa! Doar sunt Kayla Angel." spun eu.
"Stai pe tine te cheama Angel..." spune ea.
"Da de ce?" intreb eu.
"Pai asa il cheama pe bad-boy-ul scolii. E cumva fratele tau?" ma intreaba ea.
"Mdap." spun eu.
"Ce tare. Acum hai sa mergem la ora. Avem sport." spune ea.Mergem la ora de sport si.....
CITEȘTI
<Kayla Angel> vol 1. Cursa Razbunarii (in curs de editare completa)
Teen Fiction[Pauza nedeterminata] Ea: miss problema adora adrenalina si masinile El: mister perfectiune e regele pistei cover by @ParkMaOn