5.

787 29 5
                                    

Peretii sunt frumosi, ce pot sa zic. Cam nimic.

Usa de la baie se deschide, semn ca Em si-a terminat dusul. Intra ea in camera.

Dracusorul ma pune sa o intreb la ce se referea, dar ingerasul ma opreste. E atat de ciudat. Sincer in momentul asta nu stiu ce as face. Pur si simplu as pleca departe de toate secretele si toate tampenile, dar numai ce am ajuns. Ma ridic de pe pat.

"Em, la ce te refereai cand ai zis ca e periculos?"  intreb eu.
"Nu pot sa iti zic, imi pare rau. Vei afla de la el la um moment dat."  spune ea cu o urma de regret in voce.

Se aseaza pe pat si adoarme. Eu cel putin nu pot sa dorm. Ma ridic de pe pat si merg pe hol. Ii vad pe baieti la fratimiu in camera. Merg spre camera sa si intru fara sa bat.

"Buna oameni!"  spun zambind.
"Salut surioara. Ce-i cu tine la ora asta?"  ma intreaba fratimiu.
"Pai stiii... Nu pot sa dorm..."  spun eu.
"Povesti nemuritoare. Stai cu noi."  spune el.

Jake sau cum drq il cheama ii arunca la fratele meu o privire rece ca gheata. Se uita la mine cu multa ura. Frate baiatu asta chiar nu are sentimente? Imi dau seama ca nu sunt dorita in camera asta si plec trantind usa dupa mine.

Multa lume m-ar intreba in momentul asta 'Esti bine?' si eu as raspunde 'Is nervoasa! Asta inseamna ca sunt bine?'  Chiar sunt nervoasa. Nu pe fratele meu, nu pe prietenul sau, ci doar pe comportametul lui Jake imbufnila. De cand il cunosc nu a zambit deloc. Ce e inneregula cu el? Are probleme? Ma incalt si ies afara pe veranda.

Ma asez pe ea si ma uit la stele, la cer. Ma uit pana vad o stea singura, care nu are nimic in jurul ei. E singura. Nimeni nu o ajuta. Nimeni nu o intelege. Toata lumea o indeparteaza. Tot cerul e plin de secrete mai putin ea. Toate stelele au o pereche, mai putin ea.

"Esti okey?"  aud o voce din spatele meu si o vad pe Em.
"Mda..."  murmur eu. "Stai jos langa mine." 

Se aseaza langa mine si incepem.sa ne uitam la stele. Ma bucur ca am cunoscut-o. E o prietena foarte buna si ma bucur ca ma intelege. Usa din spatele noastra se deschide. Intorc capul si il vad pe fratele meu si pe prietenul sau in prag. Dy se aseaza in spatele Emei si o cuprinde cu bratele sale mari. O imbratiseaza, si abia acum imi dau seama ca sunt un cuplu. Le sta bine impreuna. Jake se aseaza in coltul verandei, departe de mine. Nici nu vreau sa ma gandesc la el si la prostiile lui. Ma ridic in liniste si ii las pe porumbei singuri. Deschid usa de la intrare si nu o inchid. Se tranteste in urma mea. A intrat si Jake dupa mine. Ne uitam unul la altul cateva minute bune, merg incet spre el fara sa rup contactul vizual. Merg pana in dreptul lui si il imping tare, dar nu se clinteste. Pot vedea o tenta de zambet in coltul gurii sale. Imi dau ochii peste cap si imi dau geaca si pantofii jos si plec la mine in camera.

Ma pun in pat si adorm.

*nopatea*

Usa se deschide si intra cineva la mine in camera. Nu il bag in seama si dorm in continuare.

*dimineata*

Ma trezesc cu o senzatie ciudata... Am impresia ca ceva rau se va intampla. Ma ridic din pat cobor jos in living.

Ajung in living si nu imi vine sa cred ce vad. Em e pe jos plina de sange, probabil moarta. Observ ca nu avea ochii si era taiata in partea abdominala. Incep sa plang si fus sus la baieti.

"Dy trezeste-te. Te rog."  spun eu.
"Ce vrei femeie. Kay ce ai patit?"  spune el dezmeticindu-se.
"E..Em.. e...e pe jos in living... p..plina de sange."  spun eu plangand.

Face ochii cat cepele. Se ridica din pat si coboara jos. Cand o vede isi pune mana la gura. Am mers in bucatarie ca sa ii duc un pahar cu apa. Pe blatul din bucatarie ii vad organele si ochii. Strig si il vad pe Jake alb ca varul langa mine. Incep sa plang si mai tare si gestul lui ma socat. M-a imbratisat. Plangeam pe umarul sau. El ma strange si mai tare in brate. Lacrimile mele ii uda tricoul negru, cu care probabil a dormit. Trag aer in piept si pot simti ca miroase a menta. Ies din imbratisarea sa si ma uit la fata lui. Lacrimile ii curgeau siroaie pe obrajii sai albi ca varul. Imi pun mana pe fata lui si ii sterg lacrimile. El isi pune mana pe a mea si o duce spre gura sa. Spre surprinderea mea o saruta, gest care ma face sa ma topesc. Il imbratisez tare si incerc sa ii transimt putina fericire. El imi cuprinde talia cu bratele sale gigantice si parca nu mai vrea sa imi dea drumul.

"Stiu ce simti."  spun eu.

El nu imi raspunde, doar iese din imbratisarea mea si pleaca. Iese din casa si tranteste usa in urma lui. De ce face toate astea? De ce se comporta atat de ciudat?

Merg la fratele meu si il imbratisez strans. Nu inteleg cine a omorat-o, si de ce.. E ciudat.

Merg la mine in camera si ma uit pe noptiera. Gasesc un biletel scris cu rosu, parca cu sange.

"Draga Kayla,

Sper ca ai inteles ca ai facut un pas gresit. Ar fi trebuit sa iti dai seama ca Jake nu e ceea ce pare. E doar un prefacut, si prefacutii mai bine mor. Si tu te aflii printre ei. Nu mai incerca sa te ascunzi, deoarece eu te voi gasi oriunde ai fi. Poti fugi, dar nu te poti ascunde.

Urmatorul pe lista mea este fratele tau. Daca nu vrei sa moara va trebui sa vi la lacul din parc la ora 3 fix. Daca nu vei veni ii voi zbura creierii fratelui tau minunat in fata ta, si nu cred ca vrei asta.

                                                         cu drag,
                                                  cosmarul tau.

P.S  scrisoarea e scrisa cu sangele prietenei tale."

Incerc sa nu plang. Dar e imposibil sa faci asa ceva cand prietena ta a fost omorata cu sange rece de un nenorocit.

Am un nod in gat imens, si capul incepe sa ma doara. Ametesc si de aici nu mai simt nimic.

















"Kayla, trezeste-te!"  spune o voce.

Ma trezesc si ii vad pe cei 3 la mine in camera. Respir scandat. A fost doar un cosmar. Ma ridic rapid din pat si merg la Em si o imbratisez.

"Am crezut ca te-am pierdut."  spun eu.
"Kay, aseara ai avut un cosmar. Jake ne-a chemat in camera cand a vazut cum strigat si vorbeai in somn."  spune Em.

Ma uit la Jake si merg spre el. Il imbratisez si spre surprinderea mea imi raspunde la imbratisare. Stam asa cateva minute pana auzim niste focuri de arma.

"S-au intors!"  spune Jake.
"Cine? Jake cine s-au intors??"  intreb eu.
"Doar ascunde-te. Du-te in pivnita secreta. Nimeni inafara de noi nu stie de ea."  imi sopteste el.  "Iesi pe hol si acolo este un tablou, pui parola 6969 si se va deschide o usa, inchideti acea usa cu parola 6969 si ne asteptati acolo. Camera este izolata fonic, deci practic puteti vorbi. Orice ar fi nu va uitati la casete."  imi sopteste el si eu dau afirmativ din cap.

Eu cu Em mergem pe hol si gasim tabloul. Tragem de tablou spre noi si se deschide o chestie unde trebuie sa pui parola. Punem parola si se deschide o usa. Intram inauntru si inchidem usa cu parola. Sa speram ca suntem bine acum.

Ma sprijin de o cutie si cade. Din ea se răstoarnă niste casete. Pe ele sunt scrise niste date. Cum ar fi 1.08.2012.
Ce sunt astea??

<Kayla Angel>  vol 1. Cursa Razbunarii       (in curs de editare completa)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum