Kayla
Mergem la ora de sport si il vad pe fratimiu si langa el mai era inca cineva. Nu il bag in seama si ma duc cu Em spre un grup de baieti. Hai sa ma joc umpic cu ei. Merg spre ei si Em se uita suspect la mine. Ii fac cu ochiul. Mergem spre baieti si incepem sa filtram.
Vine fratimiu la mine.
"Unde ai de gand sa ajungi?" ma intreaba el.
"Undeva departe." spun eu si ii fac cu ochiul.Il pot vedea cum se enerveaza. Incep sa ma rad si imi cer scuze de la baieti si merg cu Em pe banca. Oare cine era baiatul de langa el? Eh nu imi pasa mie de baieti. Sau poate da? Nu mai inteleg nimic. Dupa scoala as vrea sa ma plimb prin padure. Ce idee prosteasca mi-a venit, dar totusi e buna. Incepem ora de sport si ne ducem fiecare la un sac de box. Eu fiind nervoasa uit de manusi si incep sa lovesc sacul cat de tare pot.
Peste cateva zeci de minute simt o mana care se aseaza pe umarul meu. Incerc sa o ignor. Dar o voce destul de groasa ma opreste.
"Opreste-te! Uita-te la mainile tale." imi ordona baiatul.
Avea dreptate. Chiar trebuia sa ma opresc. Ma uit la maini si vad sangele cum tasneste din piele. Ustura dar asta e.
"Pune-ti astea!" spune si imi da niste bandaje.
Imi infasor pumnii in bandaje si ma intorc la sacul meu.
Se suna de iesire, iar eu cu Em mergem spre vesiarul fetelor. Ne schimbam de hainele de sport si mergem spre urmatoarea ora. Avem desen si ultima ora avem istoria artei. Doua ore plictisitoare. Nu mai am chef sa raman la urmatoarele doua ore asa.
"Em eu ma duc sa ma plimb, nu mai am chef de ore." ii spun eu.
"Mda nici eu. Dar eu nu am mai chiulit pana acuma." spune ea.
"Am o idee cum putem face ca asta sa fie mai interesant..." spun zambind diavoleste.Facem stanga imprejur si ne indreptam catre baia fetelor. In baie sunt niste geamuri mari, iar noi fiind la parter putem iesi pe acolo. E usor. Intram in liniste in baie si mergem in una dintre zecile de toalete. Deschidem incet geamul si sarim pe el. De acolo fugim catre parc.
Dupa cateva ore in care am stat in parc imi vine cheful sa mergem in padure."Auzi, vrei sa mergem diseara prin padure?" intreb eu.
"Da. La ora 9 fix ne vedem in fata parcului. Stiu eu o scurtatura." spune ea.Dau afirmativ din cap si ma indrept spre casa. Pe drum incepe sa ploua. Fix asta imi mai trebuia. Incep sa fug cat de repede pot. Ajung pe aleea din fata casei si merg repede spre usa de la intrare. Incerc sa o deschid. Fuck, e inchisa. Sun la sonerie si se aude un 'imediat'. Mai stau cateva secunde pana sa se deschida usa.
Usa se deschide si il vad pe fratimiu. Il dau la oparte si intru in casa. In living il vad pe baiatul de la ora de sport. Se uita la mine in ochi, bine poate msi jos de ochi si imi dau seama ca tricoul ud s-a lipit de pielea mea. In ochii lui nu pot vedea nici o expresie, doar ura. Unde poate incapea atata ura la el in ochi. Ochii lui fiind de un negru-albastrui, culoare foarte ciudata, dar in acelasi timp speciala. El ma analizeaza din cap pana in picipare, dar nu schiteaza nici un sentiment, nimic.
Cand imi dau seama ca ne-am holbat cam prea mult unul la altul ii intorc spatele si plec spre camera mea. Urc scarile si ajung pe hol. Merg spre camera mea si deschid usa. Intru inauntru, imi las lucrurile deoparte si merg sa imi fac un dus.
Ma dezbrac, imi prind parul intr-un coc si intru in cabina de dus. Dau drumul la apa si las stropii calzi de apa sa imi relaxe corpul. Multe intrebari imi apar in minte, dar nici una nu are raspuns.
Oare cine e el? Ce cauta aici? De ce ma privea cu atata ura? Si multe altele.
Ies din cabina de dus si iau un prosop alb, pufos din dulapul de langa chiuveta. Il infasor in jurul corpului meu si ies din baie. Merg spre dulap si imi iau niste haine. O pereche de pantaloni negri, largi, un tricou tot negru care imi ajunge pana la buric si in final lenjeria intima. Merg inapoi in baie si incep sa ma imbrac. Pun prosopul la uscat si merg la mine in camera. Ma asez pe pat si ma uit la ceasul de la telefon. E ora 8:30 p.m. Intr-o jumatate de ora trebuie sa ma vad cu Em in fata parcului. Imi pun telefonul, portofelul si cheile intr-un ghiozdan si cobor jos in living. Baietii nu mai sunt acasa din cate se pare. Ma incalt cu o pereche Vans negri si ies din casa. Inchid usa si pornesc spre parc. Merg pe strada linistita, dar la un moment dat grabesc pasul. Inainte sa plec nu vazusem masina lui Dy in fata casei, unde o parca de obicei.
Nimic neobisnuit pana acuma. Merg pe strada intunecata pana cand ajung in fata parcului. Imi scot telefonul din geanta si ma uit la ora. 8:59 p.m. Am ajuns la timp! Rad in sinea mea. O vad pe Em. Merg spre ea.
"Hei. Esti pregatita?" ma intreaba ea.
"Dap. Hai sa mergem." spun sigura pe mine.Imi face semn sa o urmez. Mergem prin parc, trecand pe langa lac si fantana, pana cand ajungem la o intrare. Era o gaura intr-un gard. Ce naiba? Injur in sinea mea. Intram in acea gaura si suntem in padure. Ma uit prin imprejurimi. Copacii sunt minunati, se vede ca toamna a pus amprenta pe acest loc.
Mergem pe o poteca prin padure.
Mergem de 30 de minute si la un moment dat aud sunete de motoare de masina si multe strigate/aclamatii. Mergem inainte si vad multe lumini. Ajungem la un gard care pare a fi intact, dar nimeni nu se pune cu Kayla Angel, in special un gard.
"Em, fa-mi scarita!" ii ordon eu.
Ea imi face scarita ca eu sa pot sari gardul. Ma urc pe gard si ii intind mana ca sa o ajut si pe ea. Sarim gardul impreuna si vad o tribuna si multe masini la linia de start. Doi bodyguarzi se i dreapta spre noi.
"Voi cine sunteti?" ne intreaba acestia.
"Stai linistit Larry, sunt cu mine." spune o voce din spatele nostru.
"Am incredere in tine si stiu ca nu aduci aici necunoscuti." spune asa-numitul Larry in timp ce pleca de aici.Ma uit in spatele meu si vad un tip cu parul brunet si ochii ca gheata. Fac un pas mai in spate si ma sinchisesc sa deschid gura.
"Si tu cine esti?" il intreb eu.
"Josh. Ce cauta aici doua fete atat de.... inocente ca voi?" intreaba el.
"Ne plimbam prin padure si am auzit de aici sunetele motoarelor." spune Em.
"Da, da bine. Dar cum ati intrat? Nu oricine poate intra aici." spune el.
"Am sarit gardul. Simplu." spun eu ridicand din umeri. " Si astea sunt curse?" intreb eu.
"Da. Ilegale." spune el. "In seara asta participa King si Devil, cei mai buni piloti dintre toti. Nu oricine ii poate invinge." spune el.
"Hmmm... Oare as putea participa si eu?" intreb eu.Em se uita ciudat la mine. Eu ii arunc o privire gen- o sa fiu bine, nu iti face griji.
"Nu ai masina, corect?" ma intreaba Zayn.
"Corect. Stiu sa conduc." spun eu.
CITEȘTI
<Kayla Angel> vol 1. Cursa Razbunarii (in curs de editare completa)
Teen Fiction[Pauza nedeterminata] Ea: miss problema adora adrenalina si masinile El: mister perfectiune e regele pistei cover by @ParkMaOn