Jake
S-au intors. Si de data asta nu cred ca pentru noi... ci pentru ea. Cred ca mi-au descoperit punctul slab...ea
De cand am vazut-o prima data am stiut ca e speciala in felul ei. Mi-a placut atunci cand m-a impins. A fost amuzant. E cam imposibil sa ma indragostesc din nou.... cel putin pentru mine. Nu am mai fost indragostit decand cea mai importanta persoana din viata mea defapt isi batuse joc de mine. De atunci m-am hotarat ca trebuie sa ma schimb... E ciudat dar.. asta este purul adevar.
Ii spun Kaylei unde trebuie sa se ascunda si incepem lupta cu mafia chineza. Incep sa ma lupt corp la corp cu o matahala. Ii dau un pumn in gat cand nu e atent. Acesta pica la pamant dar nu peste mult timp se ridica. Incepe sa dea cu pumnii, eu ferindu-ma. Ii prind pumnul cu mana stanga si il rasucesc asa incat sa ii rup mana. Cade la pamant si incep sa dau cu picioarele in el pana ramane fara suflare.
"Frate calmeaza-te. Ce ai?" ma intreaba Dylan.
"... Nu am nimic, absolut nimic. Astia au fost toti?" il intreb eu.
"Da, pe restul i-am impuscat. Doar ca avem o mica problema..." spune el.
"Nu avem unde sa ducem cadavrele asa-i?" spun eu.
"Cam asa ceva." spune el.
"Pai am putea lua saci in care sa ii bagam (,) si sa ii aruncat in râu." spun eu.
"Ai dreptate. Acum haide la fete." spune el.Nu l-am mai vazut pe Dy atat de ingrijorat pana acum... e ceva ciudat.
Kayla
Stam aici de cateva ore. Am luat din acele cutii cateva casete fara sa observe Em. Tot nu inteleg ce sunt pe acele casete. Le indes in buzunarul de la hanorac.. ma bucur ca au incaput macar 2.
Ma duc catre Em. O vad ca sta pe ganduri. Oare ce a patit? E bine?
"Em.. esti bine?" o intreb eu ingrijorata.
"Nu nu sunt!" spune ea izbucnind in plans. "Unde sunt baietii? Au patit ceva?" spune plangand.Ma asez langa ea, sprijinindu-ma de perete. O imbratisez.
"Sunt bine. Il cunosc pe Dy. Uite in momentu-" sunt intrerupta de usa de metal care se deschide.
Acolo ii vedem pe baieti. Em se ridica si fuge catre Dy. Il imbratiseaza strans si se uita la el. Eu ma ridic incet, dar nu pot. Ce s-a intamplat? De ce nu ma pot ridica? Simt o intepatura puternica in picior. Incep sa strig de durere. Jake se uita la mine speriat. Eu continui sa plang.Vine spre mine, se lasa in jos si incepe sa se uite la piciorul meu. Il ia in mana.
"Aici te doare?" spune el apasand.
"D..a" spun eu cu lacrimi in ochi.
"Nu pot sa zic ca nu e grav. Incearca sa te ridici." spune el uitandu-se la mine in ochi.Incerc sa ma ridic dar in zadar.. nu pot. El ma prinde inainte sa cad. Un suspin imi scapa. Ma imbratiseaza strans. Sper sa nu alfe despre casete.
"Ai fost impuscata cu un glont cu otrava. Trebuie sa fi operata in maxim 12 ore, altfel risti sa iti pierzi piciorul.." spune el.
"Ma poti opera tu." spun si el se uita socat la mine. "Adica imi poti scoate glontul din picior si de aici stii ce trebuie sa faci.." spun eu inghitind in sec. "Ai mai facut asa ceva nu?" intreb eu.
"Da.. doar ca imi e frica.. sa.. offff haide." spune el.Ma ia stil mireasa si ma duce la parter. Ma pune pe canapea si merge pana in baie. Oare ce vrea sa ia de acolo?
Se intoarce cu o seringa. Vai.. o sa imi dea 'somn' cum zic eu. Ma amuz in mintea mea. Ma fac mai comoda pe canapea si astept sa imi dea 'injectia'
******Jake
Va fi greu sa fac asta.. mai ales ca e ea. Am mai scos gloante.. dar imi e frica sa nu fac un pas gresit si sa o ranesc. De ce am atatea sentimente pentru ea?! Offfff.. Iau 'injectia' si o injectez. Sper ca totul sa iasa bine.
****
Acum am terminat operatia. Am scos glontul si i-am cusut rana. Inca ma gandesc cum au putut sa o impuste.. Offff am fost neatent. Prea neatent..Cobor in laborator si da avem unul in pivnita. Trebuie sa vad de la cine provine acest miraculos glont.
Am o presimtire nasoala.. Si da.. acel glont provine de la mafia mexicana.. Ricardio din cate se pare si-a 'acualizat' munitia.
****
KaylaMa trezesc intr-o camera care nu pare fi livingul sau camera mea. Vreau sa ma ridic dar nu pot deoarece sunt legata de un scaun. Incerc sa strig dar am o carpa in gura. Fuuuuuck. Unde sunt? Cine m-a rapit?
A/N heei imi pare rau ca am intarziat cu capitolul doar ca nu prea am avut timp. Este cam scurt dar nu ma omoarti va rog)).
CITEȘTI
<Kayla Angel> vol 1. Cursa Razbunarii (in curs de editare completa)
Teen Fiction[Pauza nedeterminata] Ea: miss problema adora adrenalina si masinile El: mister perfectiune e regele pistei cover by @ParkMaOn