1.

1.2K 38 1
                                    

Kayla

Ma trezesc din cauza ca o aud pe maicamea.

"Kayla trezeste-te, in 2 ore ai avionul si tu inca nu ti-ai facut bagajul" striga ea din bucatarie.
"Ce? Imposibil. Cat e ora?" intreb eu si o aud cum urca scarile.
"Scumpo, de ce te stresezi atat? Mai ai 5 ore. Hai fă-ți bagajul." spune ea chicotind.

Dau afirmativ din cap si incep sa imi scot toate hainele si pantofii. In prima valiza pun hanoracele, bluzele si tricourile si pijamalele, in a doua imi pun pantalonii lungi, pantalonii scurti si cei de sport, in a treia imi pun adidasii si conversii. Imi iau un rucsac din dulap si in el imi pun leptopul, tableta, castile, telefonul si toate incarcatoarele, si imi mai iau inca un rucsac in care imi pun toate cele de rutina. Cam multe bagaje nu?

Astazi ma mut la tatal si fratele meu in Los Angeles. Da am un frate. Parintii mei au divortat pe cand aveam eu 10 ani si fratele meu 11. Mi-a fost greu la inceput, dar cu timpul am invatat sa trec peste.

Cobor jos in sufragerie cu toate bagajele si o vad pe mama. Ma duc la ea si o imbratisez.

"Imi va fi dor de tine, mama" spun eu.
"Si mie. Nu uita sa ma suni cand ajungi. Si ai grija la baieti" spune ea ranjind.
"Mda bine. Eu am plecat. Ceau!" spun eu iesind cu bagajele.

In fata casei ma astepta un taxi. Imi pun bagajele in portbagaj si intru in masina.

"Buna ziua, la aeroport va rog." spun eu.
"Ok." spune șoferul.

*

Intru in aeroport si aud in difuzoare:
"Zborul Londra-Los Angeles va incepe in 15 minute."

Incerc sa ma grabesc, dar cand ai multe valize nu poti. Intr-un final am reusit sa las valizele pe banda ca sa ajunga in cala. Am urcat in avion si mi-am cautat locul. Din fericire era la geam.

Se anunta decolarea. Imi pun centura si incerc sa adorm dar nu pot. Ma va astepta un drum luung si plictisitor. Ma asez mai bine pe scaun si adorm.

                                  *

"Domnisoara am aterizat!"  imi spune doamna care statea langa mine.
"Umm.. multumesc!"  spun eu ridicandu-ma. Imi pun ghiozdanul in spate si cobor din avion. Merg sa imi iau valizele si incerc sa il gasesc din priviri pe tata. Simt o mana pe umarul meu.

"Scumpo! Ce mare te-ai facut! Mi-a fost dor de tine!"  spune el zambind.
"Si mie mi-a fost dor de tine mosulica!"  spun razand.
"Nu sunt chiar atat de batran."  spune umflandu-se in pene.
"Bine cocosule, hai sa mergem ca vreau sa il vad pe Dy."  spun eu.

Imi ia valizele si plecam spre masina. Intram in Jeep-ul sau si pornim spre casa.

La un moment dat observ ca am ajuns intr-un cartier relativ bogat. Tata opreste masina in fata unei vile. Imi ia valizele si le duce in casa.

"Dylan, coboara am o surpriza for you."  striga tata.
"Daca ai adus o alta bunaciune.... ooo tu cine esti?"  ma intreaba fratimiu.
"Ummm sunt Kayla, daca stii micuta Kay"  spun eu ganditoare. Dupa un moment de gandire zambetul i se largeste pe fata si ma imbratiseaza.
"Kayla, surioara, ce dor mi-a fost de tine!"  spune  el.
"Mda am vazut. Ai si uitat cum arat."  spun facand botic.
"De unde sa stiu ca micuta Kayla s-a transformat in bunaciunea de Kayla. Vaaai si cand ma gandesc ce o sa faca baietii cand o sa te vada."  spune el.
"Da de unde. Da-i drecu de baieti ca am lucruri mai bune de facut!"  spun eu.
"Nu inteleg de ce nu esti înnebunita dupa baieti, adica ai 16 ani. Kayla ce ai patit?"  ma intreaba fratele meu.
"Nimic. Acuma vleau in camela!"  spun cu o voce de copil mic.

Dy imi ia bagajele si urcam la etaj.

"Inainte sa ma intreb, da eu am aranjat-o impreuna cu un prieten foarte bun."  spune rupandu-se in figuri.
"Mda bine."  spun indiferenta.

<Kayla Angel>  vol 1. Cursa Razbunarii       (in curs de editare completa)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum