4.

809 30 0
                                    

Kayla

"Corect. Stiu sa conduc." spun eu.
"De unde?" intreaba Em si Zayn la unison.
"Mama..." spun eu.

Zayn imi face semn cu mana ca sa il urmez. Mergem printre multimile de oameni ce se aflau acolo. Zayn ma prinde de mana ca sa nu ma pierd, iar eu la randul meu procedez la fel cu Em. Ajungem la niste garaje. Zayn deschide un garaj negru si vad inauntru un Buggati Chiron. Raman cu gura cascata la vederea frumusetii din fata mea. Imi da cheile de la masina si o casca si intru in masina. Ii fac lui Em semn sa isi ia si ea o casca si sa vina cu mine. Face ce i-am spus si intra in masina.

"Crezi ca e o idee buna?" ma intreaba ea nesigura.
"Desigur. Hai sa le aratam noi la King si Devil cu cine s-au pus!" spun eu.

Turez motorul si ies din garaj. Merg spre linia de start. Ma aflu intre 2 masini la fel de superbe: in stanga se afla un Lamborghini Aventador, iar in dreapta un Lamborghini Huracan. Ambele fiind negre mate.

Se aude in difuzoare:
"Se pare ca in seara asta avem un nou concurent! Mult noroc noului venit" spune vocea prin difuzoare care pare a fi a lui Zayn.

Incep sa zambesc fara sa imi dau seama. In fata noastra vine o fata mai mult dezbracata decat imbracata, cu 2 steaguri in mana. Ridica steagurile in sus, iar cand le lasa in jos apas pe pedala de accelerație până la refuz.

Am 350km/h. Adrenalina imi curge prin vene. Nu o pot opri. Ma simt atat de bine, de libera, cum nu am mai facut-o pana acum. Mai am 2 metri si depasesc Huracanul. Apas mai mult pe acceleratie, acul urcand la 460km/h, il depasesc si ajung in spatele Aventadorului.Incerc sa il ocolesc dar nu ma lasa. In fata mea este o rampa. Merg pe ea si sar deasupra Aventadorului. Si in felul asta il depasesc. Ma uit in retrovizoare si il vad lovind nervos volanul. Amandoi au casca si nu pot vedea cine sunt, dar nici nu ma interrseaza. Zambesc victorios cand vad ca mai am putin pana la linia de start. Cei doi incearca sa ma depaseasca dar in zadar, nu ii las. Trec linia de start si inchei cursa cu un drift perfect. Lumea se ridica in picioare si aplauda. Ies din masina impreuna cu Em si batem palma si dupa ne imbratisam. Fara sa ne dam castile jos evident.

"Se pare ca avem o noua regina a pistelor. Felicitari Queen!" se aude Zayn in difuzoare.

Toti oamenii incep sa aplaude si sa fluiere. Ma uit la tribune si vad foarte multi oameni aplaudand si fluierand. Ma simt foarte bine.

Vad Aventadorul venind spre mine. Parcheaza in dreptul meu. Deschide geamul fumuriu.

"Tu, eu, maine la ora 11 p.m. aici, cursa in tunel. Vreau sa imi iau revansa. Nu se poate ca o fata sa ma bata. Daca nu vi inseamna ca esti o lasa." spune el.

Din tribune se aud multe oooo-uri.

"Mda bine ajung. Si hai sa ingreunam cursa, o vom face pe motoare in tunel." spun eu.
"Bine. Nu uita la ora 11 fix sa fi aici, nici un minut in plus sau in minus." spune el ai pleaca.

Intru in masina si pornesc motorul. O duc inapoi in garaj. Acolo ma astepta Zayn.

"Se pare ca avem o noua Queen. Nu stiu cum i-au putut invinge pe amandoi, nimeni nu i-a invins pana acum. Uite aici premiul tau. Masina asta va ramane a ta la fel si acesti bani. Ai grija de ei." spune el dadu-mi banii si plecand..

Ciudat. Ies din masina dar nu inainte de a-mi lasa casca acolo pe bancheta.

"Em am castigat!" spun eu sarind in sus de fericire.
"Nu pot sa cred. E imposibil. Nimeni nu l-a mai batut pana acuma pe King." spune ea mandra de mine.
"Adevarat pana acum. Hai sa mergem acasa." spun eu.

Ea da afirmativ din cap si iesim de pe pista pe unde am intrat. Mergem pe poteca din padure si ajungem in parc.

"Sun-o pe mama ta si spune-i ca dormi la mine." ii spun eu lui Em.
"Ok." spune ea.

Isi scoate telefonul si o suna.

Dupa ce termina de vorbit la telefon se intoarce inspre mine si zambeste. Ii fac semn ca mergem acasa. Drumul a fost foarte tacut. Cand ajungem acasa il vad pe fratele meu cu prietenul sau stand pe canapea si vorbind.Em se uita ciudat la prietenul fratelui meu, pe care sincer nici eu nu stiu cum il cheama. Baietii parca ne ignora complet. Brunetul isi ridica privirea spre Em.

"Tu ce cauti aici?" intreaba el.
"Am venit la prietena mea. Tu ce cauti aici fratioare." spune ea punand accentul pe fratioare.
"Si eu am venit la prietenul meu. Vreo problema?" intreaba el.

O trag pe Em de acolo si urcam la mine in camera. Ne asezam pe pat si inceoem sa trancanim.

"Ce a fost asta?" intreb eu.
"Asta e fratele meu Jake, sau playerul scolii.." spune ea.
"Ah, nu am stiut. Sincer l-am mai vazut pe aici dar l-am ignorat." spun eu.
"E fratele meu si imi pare rau de ce o sa zic, dar trebuie sa ai grija la el. E periculos. Atat iti zic." spune ea.

Prefer sa tac din gura. Ma ridic de pe pat si merg spre dulap. De acolo ii dau niste pijamale de la mine. Imi iau si eu o pereche de pijamale si merg in baie pentru a-mi face un dus.

Ma dezbrac si intru in cabina de dus. De ce e atat de periculos? De ce trebuie sa am grija la el? Ce poate sa imi faca? Adica le bune pare ca nu poate omori nici o musca. Ies din dus si ma infasor intr-un prosop alb. Ma imbrac cu pijamalele mele si ies din baie. Ii fac semn lui Em ca poate sa intre sa isi faca un dus. Ma pun pe pat, dar aud o voce putin groasa pe hol. Merg spre usa si imi lipesc urechea de ea si incep sa o ascult.

"Nu frate...... Da, da maine avem transportul, dar te las pe tine sa te ocupi ca eu am treaba....... Nu frate, nu ma duc in cluburi........... Da, Kate e libera acuma.......... Da, okey." de aici nu se mai aude nimic, asta insemnand ca a terminat apelul.

La ce se referea cand spunea 'treaba'? Nu inteleg. Dintr-o data usa e incercata. Cineva vrea sa o deschida. Noroc ca e inchisa cu cheia. Ma duc spre pat si ma asez pe el. Ma acopar si incep sa ma holbez la pereti. Da is tare frumosi.

<Kayla Angel>  vol 1. Cursa Razbunarii       (in curs de editare completa)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum