7.

650 25 4
                                    

Kayla

Unde sunt? Cine m-a rapit? Offfff unde esti Dylan? Usa de metal se aude. Cineva a intrat in camera.
Incep sa ma panichez din ce in ce mai tare. Ce s-a intamplat? Incep sa ma zbat, dar in zadar. Sunt legata de scaun. Incerc sa tip, dar sunt legata si la gura. Ce naiba? Ma uit spre usa de metal, iar pe ea intra un baiat, pardon, barbat, cam de 35-40 de ani. Ăăăă, ce se presupune ca vrea asta de la mine?
E ciudat. Izbucneste in ras. Ummm... o..k cred. E ceva normal.. Pe cine pacalesc?! Imi vine sa mor de frica. Se apropie periculos de mult de mine si imi ia barbia intre doua degete.

"Huh, micuta Kayla, ce mai face tatal tau?"  ma intreaba acel om.
Nu pot sa zic nimic, decat sa mormai ceva, frate asta vrea sa vorbesc cu el, dar ma leaga la gura. Ce prost. Dar totusi, il cunosc de undeva. L-am m-ai vazut. Nu stiu cand.

"Nu ma m-ai cunosti, nu?"  ma intreaba in timp ce imi strange barbia foarte tare cu acele doua degete. Las un geamat de durere sa imi scape. Ce naiba crea de la mine?! Si ca sa-i raspund la intrebare. NU, NU TE M-AI CUNOSC BABALACULE!

Incepe sa zambeasca pervers. Ma uit la el socata. Sper ca nu vrea sa nu imi faca ceva, daca intelegeti la ce ma refer. Ma sperie... Se napusteste asupra mea, dezlegandu-mi doar gura.

"Spune-mi unde se afla actele sau vei regreta fiecare secunda a vietii tale!" ma ameninta acesta.
Nu inteleg la ce acte se refera? Doar daca..

<Kayla Angel>  vol 1. Cursa Razbunarii       (in curs de editare completa)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum