Si cu aceste fiind spuse de azi voi deveni Doamna Jonson. Cat asteptam momentul asta. Iar acea seara a fost de vis. Mda daca va intrebati am facut prostii cand am ajuns acasa😈😈. Nu peste mult timp am aflat ca am ramas gravida. Si acum sunt insarcinata in 7 luni si avem un baietel pe care il va chema
Derek. Azi e nunta si sper ca va iesi superb.
Peste 2 ani
Derek e un baietel foarte cuminte dar ma tot bate la cap ca vrea o surioara mai mica. Dar el nu stie ca va avea. Pe fetita o va chema Alexis si ador numele asta. Pe Luke il iubesc foarte mult. Si nu avem niciun motiv ca sa divortam. Amandoi ne iubim enorm si fetita se va naste in mai putin de 2 saptamani.
Pot spune ca in sfarsit am o viata perfecta alaturi de familia mea. Cu Mama lui Luke ma inteleg chiar foarte bine.
Abia astept sa se nasca si Alexis.
Peste 2 saptamani
Azi 19.04 s-a nascut Alexis. Doamne e atat de draguta si e un ghemotoc mic cu par brunet si ochi verzi. Cand a auzit, Derek a sarit in sus de bucurie. Si el i-a ales numele Alexis de la niste desene animate. Luke a fost foarte fericit cand s-a nascut pitica asta de la mine din brate.
Lara a nascut o fetita pe care o cheama Isabella.
Bell a nascut un baietel pe care il cheama Nicholas dar toti ii zic Nick.
Ale a nascut o fetita pe nume Selena.
Sfarsitul volumului 1
Hei v-ati asteptat la asta?? Nu nici eu nu cred. Volumul 2 il voi publica peste putin timp. Sper ca v-a placut acest volum si stiu ca e cam scurt epilogul dar nu conteaza. Cate volume ati vrea sa fac??
Va voi spune cuplurile din volumul 1
Kyla+Luke
Bell+Alec
Lara+Arian
Ale+Alex
CITEȘTI
<Kayla Angel> vol 1. Cursa Razbunarii (in curs de editare completa)
Ficção Adolescente[Pauza nedeterminata] Ea: miss problema adora adrenalina si masinile El: mister perfectiune e regele pistei cover by @ParkMaOn