Bab 30(part 1 Mature Content)18sx

18.2K 176 20
                                    

Picture above: Xavier alesandro
Info guy's: This part will be continue in part 31...Patient guy's! ♨♨🙅🙅💖💖If your underage dont read this part cause have some kisee and hug!...

     

     Raisya yang baru ingin mengatur langkah kakinya menuju ke arah bilik air terus terperanjat apabila melihat Xavier sudah pun berada di dalam bilik tidur, itu sambil bersilang tangan dan menyandarkan belakangnya dengan penuh santai ke arah pintu bilik, tersebut. Bila lelaki heartless tu, masuk dia sendiri pun tidak perasan. Menjelma semula di dalam kepalanya kejadian bagaimana sadisnya Xavier memperkosanya semalam dan pagi, tadi. Menggigil terus sekujur, tubuh Raisya apabila mengingatkan perbuatan jijik serta, terkutuk lelaki itu terhadap dirinya.
     Bibirnya di ketap!...
    Bahang panas mulai, membasahi sekitar dahi Raisya!...
    Debaran di dadanya semakin menjadi-jadi!..
    Senyuman sinis terus terkuak di bibir Xavier!...
    Meskipun bilik tidur milik, Xavier itu dilengkapi dengan alat penghawa dingin Raisya masih merasakan kehangatan yang amat, sangat di sekujur, tubuhnya pada ketika, ini. Pelbagai, andaian buruk terus berlegar-legar di dalam kepala otaknya.
     "L..lu..buat apa dalam bilik, ni?! Keluar, lah!!" Pekik Raisya dengan kuatnya sambil menggenggam dengan erat bulu ayam yang berada di tangannya lantas, menghalakan terus tatapan matanya tepat ke arah pintu bilik, tersebut. Xavier turut, mengikut di mana hala mata wanita tomboy itu tertuju. Emm...nak, lari! No way, Ray! Kau tak, kan boleh lari dari aku! Desis hati kecil Xavier sendiri sambil melemparkan senyuman sinisnya ke arah wanita itu.
      Meremang seketika, bulu tengkuk Raisya, dibuatnya.
     Manakala, Xavier terus merenung tubuh wanita itu dari atas ke bawah dengan tatapan nakal serta liarnya!...
    Raisya semakin tidak keruan, bibir mugilnya diketap dengan kuatnya!...
     "Ini bilik, aku! Suka hati akulah, kalau nak keluar masuk sekali, pun! Yang kau nak larang, apasal?!" Soal Xavier sengaja, memulangkan paku keras kepada Raisya.
      Sementelah, Raisya terus membuat muka blurnya. Eh, ya tak ya jugak, ini kan, bilik Xavier! Mestilah dia bebas nak  keluar masuk daripada bilik, ni! Itulah, Ray! Yang hang  main balun tanya macam tu je, tadi dah kenapa? Bisik hati kecilnya sendiri sambil menundukkan segera wajahnya ke arah lantai. Malu, siot!..Tak pasal-pasal aku pula, yang terkena balik! Desis hati kecilnya lagi lantas, menyambung semula perkerjaannya yang terganggu sebentar, tadi.
     Xavier yang masih lagi, berdiri terpacak di hadapan pintu tersebut tidak dipedulikan langsung olehnya. Dia sebaliknya, terus melakukan perkerjaannya seperti, biasa. Apa yang Raisya tau, dia perlu menyiapkan kerjanya dan beredar keluar dengan segeranya daripada bilik tidur itu sebelum perkara yang tidak diingini, terjadi lagi. Xavier yang pelik, melihat wanita tomboy itu melakukan perkerjaannya di dalam keadaan tergesa-gesa dengan segera menyapanya.
      "Oi! Slow sikit, kalau lap barang-barang perhiasan aku, tu! Kalau, pecah kau mampu, kah nak ganti? Kerja elok-elok sikit, kalau tidak nahas kau aku kerja, kan nanti!" Herdik Xavier yang muncul secara tiba-tiba di belakang Raisya.
     Kaget dan tergamam terus dia, dibuatnya. Hampir-hampir saja perhiasan kristal, yang sedang berada di atas tangannya terlepas jatuh ke atas lantai.
     "Yang lu, main sergah je, dekat gua ni dah kenapa?! Nasib baik, tak pecah benda alah yang ada dekat, tangan gua ni, tadi!" Bentak Raisya pula, sambil menyimpan semula perhiasan kristal itu di tempat asalnya.
     Terkejut beruk terus Xavier apabila mendengar bentakkan kuat daripada Raisya sebentar, tadi. Terjegil terus biji mata hazelnya menatap, ke arah wanita tomboy itu dari atas ke bawah. Amboi! Berani lagi dia ni, nak fight dengan aku! Kau tunggu jap, aku tau nak ajar macam-mana! Bisik hati kecil Xavier sendiri lantas, merampas terus kain yang berada di tangan Raisya lalu, dilemparkan di atas lantai. Terkejut seketika, wanita tomboy itu, dibuatnya.
      "Apa ni, tuan Xavier? Kata nak gua bersihkan bilik tidur lu, ni! Kenapa lu, buang kain gua tu! Isskk! Waste my time betul, lah!" Marah Raisya dengan bertubi-tubinya sambil ingin mengambil semula kain buruk itu tetapi pergerakkannya tiba-tiba terhalang bilamana, Xavier terus saja menyambar pergelangan tangannya. Dia yang tidak sempat, bertindak apa-apa terus terdorong ke arah dada bidang lelaki itu. Xavier pula, terus saja merangkul dengan eratnya pinggang Raisya. Terpaku seketika, dia dibuatnya.
      "Lepas, lah tuan Xavier! Lepas, kan gua! Lepas, lah!!" Pekik Raisya sambil meronta-rontakan tubuhnya dan cuba meleraikan pautan tangan kekar Xavier daripada pinggangnya tetapi hampa semakin kuat dia menolak semakin erat juga lelaki itu memaut, ke arah pinggangnya. Sampai termengah-mengah, pernafasannya. Walhasil, dia membiarkan saja lelaki itu merangkulkan tangannya ke arah pinggangnya.
     "Apasal, berhenti menjerit? Jerit, lah lagi! Kau fikir kau menjerit sampai keluar anak tekak sekali pun ada, kah yang nak tolong? Stupido, girl!" Ejek Xavier lantas, mencerlung dengan tajamnya ke arah wajah masam mencuka Raisya pada ketika, ini. Terpegun pula, dia dibuatnya apabila melihat wajah wanita tomboy itu masih kelihatan, comel walau pun berada di dalam keadaan marahnya. Pipi dan hidungnya kelihatan, merona menjadi kemerah-merahan. Geram pula, Xavier dibuatnya.

Prisonera AmorTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang