Picture above: Ray aka Raisya
Info: This is part 2 extra bonus for part 35. Dont confused guy's. This part have two different story abaut Xavier and Ray aka Raisya. You can choose whice one you all like to read. But for young readar this is not for you to read cause this part of story full of mature content. So, if your underage dont read pls!....
Raisya terus menatap ke arah wajah bengis Xavier dengan pandangan takut-takutnya. Meskipun, bilik red room itu dilengkapi, dengan penghawa dingin namun dia masih merasakan bahang yang teramat, sangat. Peluh mulai, membasahi sekitar dahi jugak sekujur, tubuhnya. Degup jantung Raisya semakin berdegup dengan lajunya seolah-olah ingin melompat keluar daripada dadanya.
"Prang!"...
Terperanjat serta, terhinjut terus kedua bahu Raisya apabila melihat kaca bertaburan jatuh di atas, lantai. Perlahan-lahan wajah cemasnya di dongakkan ke arah Xavier. Bertembung terus tatapan matanya dengan tatapan tajam lelaki itu. Bermaharajalela terus ketakutan di dalam hati Raisya di saat, ini. Di tambah lagi, apabila melihat Xavier mencapai serpihan kaca itu lalu, digenggam di dalam tangannya. Isskk! Dia nak buat apa pula, dengan kaca tu? Jangan-jangan dia nak bunuh aku dengan benda alah, tu? Oi, Ray! Kau mengarut apa pula, ni? Tak payah, lah nak afraid sangat! Kau bukannya tak tau, pertahanan diri! Lagi satu, apasal semenjak kau jadi tawanan lelaki tu kau tak cuba nak practik, kan ilmu pertahanan diri kau, tu? Ray, kau jangan nak cakap yang kau dah falling in love pula dekat, mamat brutal, ni! Ingat sikit, Xavier ni bukannya lelaki yang baik! Bisikkan itu menyedarkan terus Raisya agar, tidak menyimpan sedikit pun perasaan terhadap lelaki tersebut. Sedang asyik, mengelamun tiba-tiba Raisya dikejutkan dengan sapaan tiba-tiba daripada Xavier.
"Since when you know, Mario? Answer me, Ray!!"
Sejurus mengatakan itu Xavier terus meluru ke arah Raisya lantas, menekupkan terus serpihan kaca itu ke arah lehernya. Tergamam seketika, wanita tomboy itu dibuatnya. Xavier yang sudah dirasuk oleh, amarahnya terus saja menarik dengan kasarnya wajah Raisya lalu, di dongakkan ke arah wajah bengis serta, garangnya. Semakin bergetar bibir mugil wanita itu, di lihatnya. Mata hazelnya terus menelusuri, bibir mugil kemerah-merahan milik, wanita itu yang di saat ini sedang terbuka sedikit. Naik, geram pula, Xavier dibuatnya. Tanpa izin, laju saja dia membungkam bibirnya ke arah bibir Raisya lantas, dicium dengan begitu rakus, sekali. Sehingga, kan kehilangan nafas wanita tomboy itu, dibuatnya barulah Xavier menghentikan ciumannya sambil menolak terus dengan kasarnya wajah Raisya daripada pautan tangannya sebentar, tadi.
Damn! Apa yang aku dah buat, ni? Bukan sepatutnya, aku siksa, dia! Give her, kiss? What is wrong with, me! Takkan, dengan minah tomboy ni pun, aku boleh nak tangkap cintan pula! Isskk!..Macam mangarut je, bunyi dia! Desis hati kecil Xavier sendiri masih ingin menafikan perasaan cinta yang mulai, hadir di dalam dirinya terhadap wanita tomboy tersebut. Tiba-tiba adegan intim Raisya bersama Mario yang berlaku di dalam bangsal kudanya sebentar, tadi berlegar-legar semula di ruangan matanya pada ketika, ini. Damn, you Ray! Maki Xavier dengan perasaan geram serta, sakit hatinya lantas menghalakan semula serpihan kaca itu ke arah leher Raisya. Tersentak seketika, wanita tomboy itu, dibuatnya.
"Kau belum jawab lagi, pertanyaan aku tadi tu Ray! Kau memang ada affair dengan Mario, kan? Baik, kau cakap sekarang! Kalau tidak aku bunuh kau, sekarang!!"
Tersentak seketika, Raisya apabila mendengar ugutan daripada Xavier di saat, ini. Jawab, lah cepat Ray! Kau nak dia bunuh kau, kah? Bisik hati kecil Raisya sendiri sambil menatap sekilas, ke arah wajah dingin serta, serpihan kaca yang sedang di halakan ke arah lehernya itu. Berdebar-debar terus perasaanya. Yalah, takut siot! Macam mana kalau Xavier betul-betul bunuh, dia? Isskk! Kau merepek apa lagi, ni Ray? Cepat, lah jawab!! Jerit hati batinnya sendiri.
"No! Jan...gan bu..nuh gua, tu..an Xa...vier! Sa..ya memang ta..k kenal den..gan, Mario! Dia! Dia tak ada apa-apa hu..bungan pun, den..gan gua! To..long, lah percaya, tuan Xavier!" Jelas Raisya dengan nada suara terketar-ketarnya. Harap-harap dia percaya, lah dengan penjelasan aku tadi, tu! Kalau tidak, masak aku dibuatnya nanti! Bisik hati kecil Raisya sendiri sambil menantikan jawapan yang bakal, keluar daripada mulut lelaki itu dengan perasaan gementarnya. Gila tak, gementar! Siapa yang tidak kenal dengan Xavier alesandro ketua mafia, Black Hawk yang memang terkenal dengan sikap jahat serta, kejamnya. Raisya yang pelik, melihat Xavier hanya mendiamkan dirinya segera menyapa lelaki itu semula dengan segeranya.
"Ke..napa tuan Xavier, dia!" Belum pun sempat, Raisya hendak menghabiskan percakapannya Xavier terus mencelahnya. Terkunci terus butir bicara wanita itu, dibuatnya.
"Diam, Ray! Hei, kau ingat mata aku ni, buta? Telinga aku ni, pekak? Tak dengar apa yang kau terjerit-jerit dengan Mario masa dekat, bangsal tu tadi! Ahh! Mario! Yes, fuck me harder! Harder, again! Apa, tu? Benda macam tu takkan boleh dibuat-buat, melainkan kau memang tengah sedap melayankan batang Mario tu, kan?!!" Bentak Xavier dengan nada suara garangnya.
KAMU SEDANG MEMBACA
Prisonera Amor
RomanceNovel ini mengisahkan tentang seorang gadis tomboy bernama Ray aka Raisya. Seorang anak yatim piatu. Dibesarkan di rumah anak yatim Kurnia Kasih. Berkerja sebagai, mekanik kereta menjadikan dirinya agak kasar dan lasak. pada mulanya, kehidupan Ray b...