Mama kwam binnen en kwam binnen met het hartverscheurende nieuws dat papa overleden is! Ik barste ook in tranen uit , en vroeg aan mama "Hoe?" En ze vertelde "Hij stak het straat over liet iets vallen dan reed er een kamion over." Andreo kwam ook binnen je zag dat hij het ook al wist . We hebben efjes gehuild en dan zei mama :"Ik ga naar China , de plek waar papa overleden is. " en men broer gaf me en knuffel en mama en broer gingen naar buiten .
Robin gaf me een dikke knuffel, hij was er nog en dat vond ik super toen hij zei : " Moet ik je gerust laten?" Zei ik maar :" Ja , niet dat ik je wil maar ik wil efjes met men broer en moeder samen zijn." Hij pakte zijn koffers en ging de deru uit , opeens rende hij terug liet zijn valiezen staan. Hij kwam naar me en gaf een zoen en zei " Kben er voor jou he schat zowel op de gsm al in het echt !" Hij gaf me snel een knuffel, Toen ik binnen kwam ging ik naar men broer zijn kamer de plek waar ik nooit mocht komen. Ik ging bij hem op bed liggen en hij zei:" Tis echt kut , dan maakt u lief et nog is uit da is kut!" Huuh? Dacht ik in mezelf! "Waarom deed ze dat fzo?" Vroeg ik hem en kreeg direct antwoord " Ze vind Vincent leuker grr wat haat ik meisjes , behalve jij je bent gewoon een meisje die alles begrijpt van me , Je bent perfect!moest je nu niet men kleine zusje zijn en 2 jaar ouder zou ik ja zeggen!" Ik glimlachte weer na al dat gesnotter. Mama kwam binnen en om een lang verhaal kort te maken , we vertrokken morgen om 21 u 25 met het vliegtuig naar China. Ik ging direct men kleren pakken , ik belde Lisa om te vragen of ze eventjes langs wilt komen. En legde het uit . Kvond het kut want ze ging over 3 dagen naar de gynaecoloog want ze ging abortus plegen. Dus vrijdag! Ze vond dat ze naar huis moest ze wil rusten en dat begreep ik we gaven elkaar een knuffel! Ik belde robin en zei dat ik morgen met het vliegtuig naar China ging . Zijn ouders gingen ons afzetten wat zalig dan kan ik nog eventjes afscheid nemen van mijn Robin. Men moeder ging frietjes halen bij de frituur. Jeej! Als mama weg was kwam Andreo in men kamer helemaal ja niet Andreo jah natuurlijk begrijpen jullie dat niet. Hij vroeg :" Mag ik eventjes bij jou blijven? Of jah deze nacht bij jou in de kamer slapen?" " Ja tuurlijk broertje!" Zei ik. Ik vroeg wat er was en hij antwoorde : " Op fb staat dat Sofie me al langer bedroog en iedereen zit me uit te lachen. " Dat vind ik dat hij dat niet verdiend! We zijn sinds vandaag precies erg close , dat vind ik fijn want ja ik mis de tijd van als we 5 waren! Mama riep dat we moesten gaan eten . Hij gaf me een kusje op men voorhoofd WAAROM?? Tijdens het eten werd geen woord gezegd tot men moeder het hef in eigen handen nam. Ze vroeg :"Hebben jullie jullie koffers al gepakt? Niemand reageerde . In de avond hielp ik Andreo met het pakken van zen koffers. Toen gingen we slapen (andreo in mijn kamer.)
OPSTAAN hoorde ik iemand roepen. het was mama. Waarom nu? ik was net aan het dromen over Robin <3 wat hou ik zo veel van hem ! Lisa had me blijkbaar gebeld, Wat zou er zijn ? haar water kan nog niet gebroken zijn he ? dat is pas over 9 maanden, zo lang houd ze niet vol! Ik ging beneden ondbijten , men broer zat al aan tafel. "Goede morgend prinsesje!" omg dit deed me denken aan papa de dag voor hij vertrok! ik kan nu niet echt zeggen dat ik hem mis want hij ging toch 3 maanden weg. wat hij vaak doet. Ik had wel een heel goede band met papa ,we gingen altijd fietsen in de bossen!! het was altijd zo gaaf! "Luister je nog?" vroeg Andreo. Ik had weer men moment, maar ja. Ik liep naar boven pakte men helm en kleede me aan kwas klaar om even te fietsen . Zoals papa en ik deden! na een uur gefietst te hebben ging ik naar huis en toen beseft ik dat ik in de buurt van robis huis was! Dus ging er heen!
Ik belde aan. er deed en jong meisje open 5 jaar had ik gegokt. ze begon te wenen ik weet niet waarom! Ik riep :"Is Robin thuis?" en opeens hoorde ik voetstappen op de trap , het was Robin ! "Heey meisie, alles beter?" "Jah hoor Robje" ik gaf heb dan een dikke kus op zijn wang. het was een magisch moment voor ons bijde <3. Zijn moeder kwam naar beneden wij waren aan het kussen en opeens riep ze "Robin , een beetje discreet kan ook eh!!" haha ik zei tegen Robin "Sorry schat maar ik moet snel naar huis mama weet niet waar ik ben eh ." hij knikte van oke.
Ik pakte men fiets en fietste zo snel ik kon naar huis. Mama stond me optewachten in de keuken "Waar ben jij geweest jonge dame?" Ik moest wel antwoorden "Fietsen zoals ik met papa deed! Het m-maakt me happy, en daarna zag ik det ik in de buurt van Robins huis was dus ben ik eventjes 5 min dag gaan zeggen." men moeder knikte van oke en zei: "haal je koffer we vertrekken over een half uur"
Ik rende naar boven paktte men handbagae in en zag een brief liggen Voor Lola stond erop wat is dat?
Ik heb eventjes iets geschreven
moregn nog meer xx <3
JE LEEST
That girl #Wattys2016
Roman pour AdolescentsHoii Dit is men eerste wattpad en ja als er fouten instaan reageer het dan efjes ik ga proberen 1 tot 2 maal per week een hoofdstuk te schrijven xx Het gaat over Lola ze is 14 en haar Zomer vakantie gaat bijna beginnen ze heeft nog een weekje en...