Hoofdstuk 21

94 10 5
                                    

... ze naast mij besloten om te tongen.. Jeej. Ik haat het als mensen kussen , ookal doe ik het zelf ook. Lisa weet dat dus dat is al een stap verder.

*Kuch kuch*

Ze keken me aan als wtf? En dan zie je Lisa kijken van ah ik heb het door.

"Sorry babee!" Roept ze

"SHHHTTT!" Roepen een paar mensen.

Lisa legde het uit aan Toby en hij knipoogde naar me.. Ik denk dat ze een flirter heeft. Ik rolde met men ogen en keek naar Zac Afron z'n six-pack.

"Lola dat heb ik ook hoor." Fluisterde hij in men oor.

Jep ik zat naast Toby en Max.

"Men opa ook." Fluisterde ik droog.

"Ik mag je wel sgat." Fluisterde hij in men oor.

"Als je Lisa haar hart breekt breek ik hoogst persoonlijk u rechter been." Fluisterde ik boos.

Na de film gingen Lisa en Max naar de wc. Toby en ik stonden daar dan.

"Ben je humeurig?" Vraagt hij

"Nope ik heb een bf dus jij maakt geen kans."

Ik kreeg een sms.

💜Lisa💜: heb men regels plots helupp!!

Ik verzon een smoes en ging Lisa helpen. Toen we terug kwamen. Stonden de boys ons op te wachten. We liepen naar Lisa haar huis. Na wat praten en zoenen gingen Lisa en ik ons omkleden. Toen we in de badkamer stonden moest ik het haar vertellen.

"Je weet dat ik het goed voor met je heb eh?"

"Jepp!!"

"Toby is een player hij noemde me schat en is poeslief."

"Is dat echt zo?"

POV TOBY

"Weetge ik ben gewoon me haar omda ik dan ff kan zoenen enzoo."

"Waarom doe ge da? 4 relaties?!"

"Chill binnenkort komt er mss een 5 de !"

"Wa doe ge die meiskes aan?!"

"Ze zien men hotte lijf en dan heb ik lekker seks."

"Wa hoopt ge hiermee te bereiken?!"

"Ik zei toch seks!"

POV LOLA

"Spijtig genoeg wel babe."

Ze liep naar me en begon in men armen te wenen.

"Babe ik zou nog even wachten met het uitmaken."

Ze knikte. We waren klaar voor te 'slapen' en liepen naar de kamer. De jongens lagen plat van het lachen.. Lisa keek naar me.. Ik fluisterde.

"Try it babe."

De jongens keken ons aan. Lisa sprong direct op Toby en geloof het of niet ze begonnen te zoenen. Wow wat laag. Opeens hoorde ik mam roepen.

"Lolaaa!!!"

Ik liep naar benden en Andreo en mama stonden me op te wachten . Ik gaf ze een knuffel. Wat miste ik mam haar schouder. Ik weende er vaak. Daar ging men mascara dan heen😄 en Andie z'n broer achtige geur! 👌💕 wat hield ik van dit! Ik lag daar zo goed tot ik iemand op men schouder voelde tikken..

---------------------------------------

Heyy xx 💕💕 bedankt voor de 1,1 K het gaat snel!! Het rare is als ik bij create dan zie ik 1K en bij discover 1,1 K :)

Vote

Comment

Share

Read

💞💞💞💞

And watch Beautygloss 😂 hou zo veel van haar!!!!!

XxJulie

That girl #Wattys2016Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu