Hoofdstuk 15

112 10 6
                                    

POV LOLA

James pakte me vast. Hij was vriendelijk?! wtf!! Hij ging direct weg.

POV MAX

James kwam binnen en ging zitten.

"Lola is zwanger jij moet met haar naar een gynaecoloog gaan. Jij doet of je de vader bent. Vraag aan Lola welke Gynaecoloog dat ze wilt."

Ik dacht aan papa. Papa was gynaecoloog. Ik ging naar Lola.

"Lola, we moeten naar een gynaecoloog. Ik ken er een goede. J. verschuiven."

Lola haar ogen gingen open ze begreep dat het men papa was. Ze gaf me een knuffel . Wat was dat perfect! Ik weet niet waarom ik dit haar andeed. Why? James komt binnen.

"Welke gynaecoloog voor Lola?"

"Jan ve--" probeerde ik te zeggen Lola onderbrak me.

"Meneer verschuiven aub."

James knikte en liep weer weg om een afspraak te maken. Hij kwam na enkele minuuten binnen en hij had een afspraak voor morgen 11 u 25

POV LOLA

Hier zitten we dan in een wachtzaal met 5 andere zwangere vrouwen.

"Lola?"

En vrouw riep men naam af. Ik liep naar haar Max volgde me.

"Jongeman u lijkt op de dokter!"

Hij zag er gekwetst uit maar moest blozen hij zij

"Hmm."

De vrouw wees een kantoor aan. We gingen zitten. Er was nog niemand. Er werd geklopt en Jan kwam binnen. Hij keek me aan en zei.

"Jij bent Lola wie is jou vriendje." Hij keek Max aan.

Zijn ogen werden groter, er vormde zich tranen.

"Max?!" Zij Jan

"Pap." Zei Max.

POV MAX

Toen pap Max zij voelde ik een rilling.

"Pap." Zei ik

Wow rillingen gingen door men lijf. Pap kwam naar me toe en pakte me in knuffelhouding. Hij begon te wenen waar door ik ook moest huilen.

"Wat is er gebeurd?" Vroeg hij toen hij richting zijn stoel ging.

"James. Zowel Lola als Mij."

Hij keek me raar aan maar dat boeide me niks ik ginge hetbuitleggen dus ja.

"James stalkte me . Hij zij of ik doe dat heel je leven of je komt bij de bende. Dus deed ik het tweede. Ik kReeg vorig jaar een opdracht en ik heb Lola's vader vermoord. En heb er leren kennen als zoon van de andere doode. Ik werd echt op her. En werd eruit gezet. James zocht ons en heeft ons te grazen. Hij heeft Lola verkracht."

Lola keek me aan met tranen. Hij bekeek Lola en maakte een afspraak over 4 weken voor abortus .

"Zoon . Finne kan voor je zorgen ze woont nog bij ons . Aub kom terug! Je mag in de kelder slapen."

Ik stemde in omdat ik daar weg wou. Toen ik thuis kwam zat Finne er.

"FINNE!! Wat ben je veranderd!"riep ik .

"BROERTJEHH!? Jij ook en je hebt een meisje!?"

"Eigenlijk 2 maar bon."

"Je blijft hier kleine!"

"Hoi jij bent Max z'n liefje?"

"Jah ik ben Lola." Zei ze verlegen.

"Schat ze doet je niks hoor!"

POV LOLA

De 2 waren herenigd.

"Lola, gaan we wat doen?!" Vroeg Finne.

"Jah graag!!!"

Ze is een schatje. Na een leuke namiddag gehad hebben waarin we onze nagels,make-up,gerodeld te hebben zijn we bff's geworden.ik heb een sms van James gekregen.

"Waar blijven jullie! Ik vind jullie!"

De bel ging.

------------------------------------------

Heyy!! 😊😊 ik ben blij!! Finne ? Oke?

Lees het boek van Finzeltjhuu_2001 summer in paris!! Aah het gaat heel stiekem over ons zoals mijn boek stiekem over mij en mijn bff gaan 😁😁👌

Vote

Comment

Share

Read

💜💜💙💙

And watch Beautygloss 😂 hou zo veel van haar!!!!!

XxJulie

Ps nieuwe cover!! Mooi? Ja hij is van Finzeltjhuu_2001 💜👌 hvjj

That girl #Wattys2016Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu