Mama stond voor de deur, al haar Make-Up was uitgelopen en ze was aan het bloeden aan haar bovenbeen.
" Matthias h h heeft m m me ver verkracht." Ze was heel hard aan het wenen
Ik liet haar binnen.Max kwam en gaf men moeder een knuffel hij zei tegen haar:
"Sorry."
Ze keek hem raar aan
"Ik leg het straks uit maar vraag eerst of je broer naar huis komt" hij keek naar mij ik knikte en belde men broer. Hij zei dat hij afkwam.
We hoorden en deur toeslaan en iemand riep:
"Waarom moest ik perse naar hier komen!!!"
"Omdat we moeten vluchten." Zei Max
En als men broer in de zetel zat legde max alles uit zoals hij bij mij deed.
" Mag ik jullie Sim kaarten ik ga ze weg gooien jullie krijgen nieuwe."
Iedereen knikte , en pakte de sim uit hun gsm.Max gooide de SIM kaarten in de vuilbak.
"Kom pak jullie spullen en we gaan naar Base om nieuwe sim kaartje te halen."
Toegekomen bij Base kregen we een SIM kaart en laadde 50 euro pp op.Toen gingen we naar de supermarkt en kochten we eten en drinken. Daarna gingen we naar de bank en haalden 300 euro van Max zijn kaart af. Hoe komt hij aan al dat geld?
-------17 dagen later------
Omg we dwalen nu een soort van rond . Over 3 dagen was het Kerstkamp maar moest het eerst vragen aan Max. Owja men verjaardag is al lang voorbij en dat is egt erg want we hebben niks gedaan. Ik ging naar Max en vroer het.
"Maxie, mag ik naar het Kerstkamp?"
" Ja hoor schatje."
Hij gaf me een kus en ik zoende hem terug. Ja je leest het goed we zijn nog steeds samen na alles wat er gebeurd is . Dat is WEIRD maar ja zo ben ik. Hij zorgt echt voor me . Trouwens men broer is kwijt. Allez we zijn hem verloren. Hij zal wel veilig zijn. Men moeder moest ook iets kwijt.
"Ik voel me vies. Kan ik me ergens wassen ofzo?"
Opeens dacht ik aan de plek waar Papa en ik heen gingen. Wat mis ik hem. Daardoor brak ik in tranen uit.
"Mam ik weet een plek volg me maar."
Na een uur gewandeld te hebben kwamen we bij de zwemplek aan. Mama trok al haar kleren uit. Max volgde haar . Ik wou me hier niet uitkleden maar men moeder hield me over. En ik kleedde me snel om. Daar stond ik dan in mijn lingerie setje van Hunkemöller. Ik het water ging ik naar Max. Ik legde men armen om hem heen en gaf hem een zoen op zijn vertrouwde zachte wangen. Hij liet zijn mooiste lach zien en ik moest ook lachen en ik draaide me om en ik stond voor hem. Men vinger ging over zijn lippen al snel volgde mijn lippen ze . We waren hevig aan het zoenen en zijn hand zocht mijn hand , toen zijn hand mijn hand vond riep er iemand Max zen naam
" Wie we hier hebben ! MAX! "
Max keek me bang aan en deed zen hand voor zijn mond we draaiden ons om en er stond een raar figuur die mama vast hield. Ik bekeek hem is goed en zag dat het Matthias is . Ik schrok me rot en pakte Max hard vast. Ik keek hem aan van OMG DOE NU IETS !!!!!!!!!!!!!!! Hij ging naar men ma en Matthi toe . Eest gaf Max Matthias een klap . Men moeder viel toen uit Matthias zijn armen en ze liep mijn kant op.
"Waar is men broer?" Riep ik.
"Bij ons."zij hij met een grijns terug.
Ik begon te wenen en pakte mama vast . Max begon Matthias in elkaar te slaan . Na 10 min keek ik weer op en zag ik Matthias bewusteloos liggen . Max had zen kleren al aan en ging naar mijn hoopje kleren en riep.
" Kom je?"
Ik knikte . Na me aan gekleed te hebben deed ik mascara op.
---------------2 dagen later------------------
Ik ging naar huis men koffer pakken . We hadden een hoop post. 1 brief viel me op. Een roze met fietsmannetje, ik deed hem voorzichtig open. Hij was van Lisa , een verjaardagskaart.
Liefste Lola x
Je bent nu 15 :). Nog een jaartje en dan kunnen we samen alcohol drinken!!!! Ik mis je :,( waar ben je?!!! Ik hoop dat je naar het kerstkamp gaat want dat was onze droom eah!!!! Hopelijk zijn er weer HOTTIES ow ja jij hebt Max . Ik kan jou vriendje nog eens afpakken eh? :) graptje xxx mis je babe
Xx Lisa
Ps CALL ME <3
Ik stond te lachen en wenen . Maar belde haar toch op.
Na een paar triinggekes begon de voicemail. Zou ik een bericht achterlaten? Ja,nee,ja,nee,ja!!! Ik besloot het wel te doen.na de bieb sprak ik iets in.
"Hoiii!! Ik ben het Lola . Ik mis je ook ,ik heb het super moeilijk gehad maar kom wel naar het kamp. Mag ik bij jou logeren allez vanavond?
Doei"
Na een uurtje in bad geweest te zijn werd ik gebeld door Lisa
"OMG LOLA WAAR WAS JE!!!!!" Schreeuwde ze ongerust.
"Ook hallo!" Zei ik droog.
"Lolaaaa..." Zij ze terug maar op een rare not lisa toon....
"Euuuuuhhmmm.... Ja" zei ik bang terug.
"Kom je nog naar men huis???!!!" Zei ze happy.
"Jaaaahhh!!!!!"
Toen ik aflegde werd er aangebeld. Ik deed open en zag James met Andreo in zijn armen!!
"Als je seks hebt met me mag je hem terug !" Zei hij nogal bot
" Oke maar met condoom anders geef ik je men soa over." Over de soa loog ik omdat ik gewoon niet zwanger wou worden .
"Welke heb je?" Vroeg hij nep poeslief
En ik dacht aan de les so in het 6de die ging over soa's ik zag op het bord een soa staan Chlamydia.
"Ik heb de soa genaamd Chlamydia dat is een snel overdraagbare soa." Hij knikte en zocht de naam op op internet en zei
"Ow ja ik denk dat ik een condoom ga gebruiken babe." Zei hij lief wow ik vind hem leuk nee niet hopen!! 😭😭 Toen ik boven in men kamer aankwam deed ik alles uit behalve mijn lingerie hij deed hetzelfde alleen vloog zen dingetje er al snel uit IEUW!!!!!!!! Toen hij mijn ligerie uit deed besefte ik dat ik nog maagd was en dad er bloed uit zou komen en zei al snel.
"Ik ben nog maagd haal een handdoek ofzo."
Hij knikte en begon een zoektocht met zijn blote dingetje. Toen hij er weer was had hij een handdoek en deed hij teken ga liggen en van benen open. Hij ging op me zitten en deed zijn dingetje er bijna in maar toen kwam iemand me redden.
"Euhmm wat gebeurd er hier James?"
---------------------------------------------------------
Sorry voor het korte hoofdstuk maar ja xx
Xx Julie
vote
Comment
Share
Read
X
JE LEEST
That girl #Wattys2016
Teen FictionHoii Dit is men eerste wattpad en ja als er fouten instaan reageer het dan efjes ik ga proberen 1 tot 2 maal per week een hoofdstuk te schrijven xx Het gaat over Lola ze is 14 en haar Zomer vakantie gaat bijna beginnen ze heeft nog een weekje en...