Ik draaide me om en zag Andreo!! Wat deed hij hier?
"Broertjeeh!!!" Riep ik en liep naar hem toe.
Hij omhelsde me en gaf een kus op men slaap. Hij is een top broer!!
"Euhh Lola is dat je lief?" Zei Ben, hij was naar de plek gekomen.
"Neeeehh men broer!"riep ik op een DUH toon.
Hij kwam naar me toe en gaf me een zoen op de mond (ben).
"EUHMM!?" Riep men broer " JE HEBT MET MAX!!"
"Ik leg het later uit broer."
"Nee nu kleintjee!"
Ik liep weg naar men plaats en had het ben al ge smst , het was onze plek. In de zon tussen de velden staat er een bankje en daar zaten wij vaak. Ik hoorde iemand aan lopen en deed men ogen toe voor een kus. Maar ik werd bij men armen gegrepen en kreeg een blinddoek om. Zou James dit zijn?!
"James?" Fluisterde ik zacht
"Mhm." Kreeg ik als antwoord.
Na 4 u deed een persoon een blinddoek af. Het was Matthias. In de tussen tijd zat ik in een kamer en hoorde een ander persoon binnenkomen . Ik zat op een stoel. Er waren hele tijd rare geluiden,enge! Ik was bang! Wat zou hij met me doen! MAX! Max is de persoon!! WTF OMG! Men liefjee!! Ik zag dat hij ook geblinddoekt was . James liep naar Max en snee 10 keer in zijn arm daarbij riep hij:
"Je moet boeten omdat je voor haar koos!"
"Aaahhhh ! Ik hou van Lola!" Antwoordde max
"Ik ook van jou liefje!" Schreeuwe ik naar de overkant.
"Hou je bek Lola!" riep een jongen achter mij.
"Waarom zou ik?!" Kaatste ik terug.
"Hup ! James condoom aub!" Riep die gast.
" NEEEEEEEHH!!! Ik stop okee." Riep ik .
Na een uur word ik naar een kamer met een 'bed' gebracht. Er lag een 'bed' met een wit-grijs laken en een donsdeken met rare vlekken op. Hier zijn al kinderen van mijn leeftijd geweest dat voel ik. Ik voel me rot omdat ik Ben liet zitten. Hij moet weten dat ik ook van hem houd... Ik werd onderbroken door een jongen van mijn leeftijd.
"Euhhm Lola, hier een slaap shirt en een washandje." Zijn stem klonk gebroken en ik voelde de spanning er in.
Toen ik in de badkamer kwam pakte hij men arm en zei:
"Max was men beste vriend , hij is lief en houd van je."
Wow die woorden raakte me . Dat die jongen dat zei !
"Hoe noem je?"
"Jonas van vliegem. Jonas vv. "
Ik knikte. En lachte naar hem.
"Ben je men volger ofzo?"
"Nee ik moet zien dat je niet ontsnapt."
Hij liep weg en ik kleedde me om. Het was stil,verlaten. Ik lag uren op die matras wat een bed voorstelde. Oké het waren 10 min want ik had een horloge aan. Een roze die ik had gekregen van papa toen ik 10 was. Wat mis ik hem!! En dat allemaal door een bende klootzakken! Maar waarom? Max heeft het nooit verteld! Misschien voor mij? De deur werd open gegooid en er werd iemand op me gegooid. Toen ik goed keek zag ik Ben. WAT?! Zat hij in het complot. Of is hij ontvoerd..
"LOLA!" Hij riep blij.
Lippen raakte de mijne ,zachte. Ik duwde hem weg. Ik wil Max , hij heeft me veel aangedaan maar ik hou van hem. Waarom? Waarom? Lola waarom? Why? Why? Why? Ik werd onderbroken door Ben.
" L-l-loolaa wat is er?"
"Weet je nog onze afspraak van Max,die gaat nu in vervulling."
Hij knikte. Na 10 min stilte kwam James binnen en trok ben mee en gooide een boterham met een mes en Nutella naar me . Na het lekkere eten ging ik slapen het was ook al 2u Smorgends . Ik werd wakker in een grote zaal en had een string aan?! Er stond een meisje naast me .
"Hoi ik ben Jennifer, jij zeker Lola."
Ik knikte ze was echt lief na 2 min kwam Max binnen en begon hij Jennifer te zoenen. Toen kwam James naar men begon me te betasten.
WAT NEE NIET WEER!!
-----------------------------------
Sorry voor dit korte hoofdstuk.
Bedankt
De schrijver van Did i hate/love you?! ( 2 boeken 1 love 1 hate) het idee komt van haar maar nog steeds anders...
En ook aan Finzeltjhuu_2001 lees haar boek ook!!! Zo leuk!! Door haar ben ik verder aan het schrijven xx
Vote
Comment
Share
Read
💜💜💙💙
And watch Beautygloss 😂 hou zo veel van haar!!!!!
XxJulie
Pss dit weekeind komt er nog een hoofdstuk 🍪🍪🍪
JE LEEST
That girl #Wattys2016
Fiksi RemajaHoii Dit is men eerste wattpad en ja als er fouten instaan reageer het dan efjes ik ga proberen 1 tot 2 maal per week een hoofdstuk te schrijven xx Het gaat over Lola ze is 14 en haar Zomer vakantie gaat bijna beginnen ze heeft nog een weekje en...