Hoofdstuk 10

132 12 0
                                    

Omg wat doet hij hier? Gaat hij me verkrachten? Heeft hij men broer? Hoe gaat het met Max? Waar is mam? Waar is Lisa? Waar is Ben ? Gaat het goed met hen? Is Robin er ook? Wil hij me pijn doen? Wil hij me meepakken? Er spookte heel wat vragen door men hoofd. Tot hij me onderbrak.

"Je broer is gevallen van de trap en ligt in het ziekenhuis."

Ik knikte en ging met hem mee uit de tent. Ik keek naar men gsm en zag en sms van Lisa.

Lisaaaaaaa💜💜💜💜💜: Who the fuck was da?! (A/n sorry voor dit taal gebruik !!!) hij lijkt een CREEP !!!!!!!!!!!!

Lola💜💜💜💜💜: Da is hij ook!!! Kom naar mij !! HELPP!!!.💜

Al snel kijk ik naast me ik voel een hand over men schouders strelen , het is James. Ik begon te wenen .

"Er is vast en zeker niks met men broer, je wilt me weer dingese."

Hij knikte en vroeg.

"Waar zijn de wc's?"

"LOLA WAAR BLIJF JE!"riep Lisa

Thanks god ! Iemand komt me helpen !!!

"Euhm ik moet gaan James ze wacht op me, tot later zeker." Zei ik toen ik naar Lisa liep.

"Je komt niet van me af hoor!"riep hij.

We liepen binnen in de tent en opeens trok iemand achter me me in knuffel greep. Ik trap op zijn/haar scheen en opeen gaat er eens schreeuw door de tent.

"AHH , Ik ben het maar eh !" Zij Ben op boze toon.

"Sorryyyyyy. Mag ik je eventjes spreken?" Vroeg ik

"Tuurlijk Babe!"zei hij terug.

In men buitenste ooghoeken zag ik Lisa boos kijken, ze is stik jaloers.

"Wat is er schatje?" Vroeg Ben.

Opeens voelde ik een sms binnenkomen en pakte ik men gsm.

Lisaaaaaaa💜💜💜💜💜: 💔💔💔 thanks 💔💔💔

Ik barste in tranen uit eerst James dan Lisa . Ben trok me in een knufel en streelde met zijn hand men rug.

"LOLA!!!!!" Hoorde ik Lisa achter me roepen.

Ik wurg me uit de knuffel. Kijk Lisa aan en kijk Ben daarna aan. Ik wist niet wat te doen.. Ik wil haar niet kwijt !!!!! Ik besloot naar haar te lopen en ik verwachte niks maar opeens kreeg ik een BFF knuffel 💜💜

"Sorry bbi." Fluisterde ik in haar oor ze knikte.

Na de knuffel zijn we met ons 3 naar een tent gegaan. Ik legde het verhaal van James en Max uit maar zonder hun namen. Ze bleven de hele nacht bij me en ik denk dat Ben op me is maar ik wil dat hij op men bestaah is.

"Gaan we slapen." Vroeg ik.

Iedereen knikte instemend. Ik pakte men gsm en zag een sms.

💜💜💜Maxiepaxie💜💜💜: Ik hoop dat alles goed gaat schatje 💜 bel me als je wilt xx 💙 Ik mis je 💜💜💙💙💜💜💙💙💜💜💙💙💜💜💙💙 Andreo is er weer . 💜💜💙💙💜💜 kblijf bij je broer en ma. Xxxxx

Ik begon te glimlachen en dat had Ben al door.

"Sunshine is er weer."

" Nope het is gewoon een sms van Max."

"OEEEE!" Riep hij door de tent

"Dat is men Bf eah!"riep ik (a/n Vriendje eh)

"Spijtig.." Zij hij nep droevig

That girl #Wattys2016Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu