Hoofdstuk 12

133 12 6
                                    

"Wat doe je James?!!"

Jennifer en Max keken om. Max wou huilen hij wou haar niet zoenen dat zal hij moeten doen, ik vind hem leuk!! Hij is lief schattig, grappig. (A/n zoals mij ((schrijfster)) 💜😂 grapjeh hé) Ik wou naar max gaan en hem kussen , al lang niet mee gedaan. BEN WAAROM HEB IK DAT GEDAAN!! Ik wou met Max niet met Ben . Why? (A/n baby i'm shy . Okee sorry voor de an's)

"Ah de 2 vriendjes van Lola zijn hier ook." Riep Matthias.

Max keek me aan en ik begon te wenen en trok James van me af. Ik liep een kamer binnen en ik had de juiste kamer het is de mijne. Jonas zat er. Ik wist niet wat te zeggen maar zij toch wat.

"Ik wil Max niet kwijt! En Ben ook niet want dan is onze vriendschap verkloot!"

Hij zij niks terug :( maar ja ik ging nadenken over vroeger . Toen ik 5 was had ik ook een vriend Max en we hadden lol. We wisselde vaak van kleren dat was grappig. Toen hij ging verhuizen naar Amerika was ik heel DEPRI . Ik weende iedere avond . Zoals met papa.. Wat HAAT ik James. GRRR. Ik viel in slaap. In de nacht werd ik weer wakker. Het was 23:52 wow?! Is er slaapgas ofzo? Ik pakte men mobiel. Ja die hebben ze niet afgepakt. Ik zie dat ik geen bereik heb.. Ik speel dan maar Flappy bird .K** SPEL . Ik keek door mijn berichten en zag dat ik een sms van Ben had gekregen een paar min na men verdwijning.

Benn💜💪: Waar ben je?!

Ik begon te wenen ... WHYY?? Er komt een gast binnen en verzoekt me om mee te gaan . Ik ga mee en kom in een kleine ruimte Max zit er al met Jennifer op z'n schoot. JEEJ ( PEDO FACE 😂) James deed teken naar Jennifer dat ze moest meekomen. Toen ze weg waren sprong ik in Max z'n armen en gaf ik hem een knuffel en fluisterde zo zacht in z'n oor

"Sorry."

"Sniks."

Fluisterde hij even stil. Ik miste hem, ons. Uren hield ik hem stevig vast hij hield mij ook vast. James kwam binnen en pakte men arm en begeleidde me naar men kamer. Hij kwam naast me zitten en begon te praten over van alles en nog wat. Hij zei dat ik een mooi meisje ben. Toen kwam Jonas met Max binnen. OEPS . Ik was aan het kussen met James..... Ik haat hem maar ja ik weet niet ik doe het op vrij te mogen jaa dat hoop ik toch.

(A/n dit is allemaal Max tot ik de naam er bij zeg x)

"LOLA!"

"NEEE!"

"WTF DOE JE!"

"JAMES LAAT HAAR LOS."

"LOLATJE TRAP ER NIET IN BABE!!"

"SCHATT?!!"

James stopte met me te zoenen en deed men kleren uit pakte een condoom en verkrachte me. 😭 iedere dag weende ik.

---------------6 maanden later---------------

Iedere dag werd ik verkracht. 😭 ik haatte men leven. Het duurde altijd uren. Ik heb Max amper gezien en als ik hem zag sprong ik in z'n nek. Ik hou van hem. Maar vandaag ging iets gebeuren ik wist het zeker.

Ik kwam binnen in de kamer en zag James naakt liggen . Hij deed teken dat ik me moest uitkleden . Dus deed ik dat ik ging liggen. Hij pakte geen condoom ofzo?! Hij wou me zwanger maken. OMG ik kreeg angst schokken. Ik ging op z'n schoot en het gebeurde :( Maar toen hoorden we geluid.

"POLITIE DOE DE DEUR OPEN !!" Iedereen liep weg.

--------------------------------------

Sorry voor het korte hoofdstuk maar had zin om een 2 de keer te updaten dus jaa 😘

Vote

Comment

Share

Read

💜💜💙💙

And watch Beautygloss 😂 hou zo veel van haar!!!!!

XxJulie

Pss dit weekeind komen er nog een hoofdstukken 🍪🍪🍪

That girl #Wattys2016Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu