POV MAX
"Max? Anna is hier."
"Anna?! Hoe kom je hier?!"
"Ik heb je zien lopen en ik volgde je."
"Schat who the fuck is anna?!" Hoorde ik Lola roepen.
" men ex Babe."
"Heb je nu weer een relatie?!"
"Huuh weer?! Lola en ik zijn meer als een half jaar samen!"
Opeens hoorde ik het brandalarm!!
"BRAND!" Riep Anna.
Anna belde de brandweer en deed men deur open. Rookwolken sloegen in men gezicht.
"Brandweer." Zei Anna droog.
Ze zoende me ik duwde haar weg. Ik moest Lola helpen. Opeens hoorde ik iemand op de grond vallen.
"Lola?" Zij ik stil terwijl ik aan het wenen was.
POV LOLA
Anna? Oké?!
"BRAND!" Riep Anna.
Whatt?! nee ik zit vast ik hoop dat Max me komt redden en niet die Bitch die op Max is! Je hoort het goed genoeg dat ze op hem is. Opeens hoor ik gezoen. Nee !! Rookwolken vullen de kamer. BAM
POV MAX
"Jongeman gaat u naar buiten?" Vroeg een brandweerman.
"Neee men vriendin ligt daar!"
Ik probeerde de deur in te stampen . Die rook doet pijn aan je keel! Het lukte! Ik zag Lola op de grond liggen. Pakte haar in men armen en liep weg. Toen ik buiten was keek Anna me aan en begon me te zoenen. Ik zoende haar terug. WACHT !!! WATT!!!
POV LOLA
Ik deed men ogen open en zag 2 zoenende mensen. Max en Anna? Ik deed men ogen toe en deed alsof ik wakker werd. Oh wat was ik kwaad!!!!
POV MAX
Tijdens het zoenen voelde ik Lolapopje wakker worden. Ik drukte een zoen tegen haar slapen . Opeens sprong ze uit men armen en liep weg!
----------------------------------------
Sorry guys heb het druk.. Do naar moviepark vrij laat thuis komen en geen inspiratie hebben za naar een begrafenis gaan maar ik heb iets geschreven!!
Lees het boek van Finzeltjhuu_2001 summer in paris!! Aah het gaat heel stiekem over ons zoals mijn boek stiekem over mij en mijn bff gaan 😁😁👌
Vote
Comment
Share
Read
💜💜💙💙
And watch Beautygloss 😂 hou zo veel van haar!!!!!
XxJulie
JE LEEST
That girl #Wattys2016
أدب المراهقينHoii Dit is men eerste wattpad en ja als er fouten instaan reageer het dan efjes ik ga proberen 1 tot 2 maal per week een hoofdstuk te schrijven xx Het gaat over Lola ze is 14 en haar Zomer vakantie gaat bijna beginnen ze heeft nog een weekje en...