Hoofdstuk 14

127 10 3
                                    

Het was een mannen stem ! Ik heb hem vaker gehoord!!

"Ja Lola is thuis. Kom maar binen."

SHIT LISAAA!!! Ik hoorde voetstappen richting de keuken.

"Lola!!" Hoorde ik een stem zeggen

Ik draaide me om en zag Men broertjee Andiee. Hij liep naar me en. Gaf me een knuffel. Wat miste ik dit! I love my brother 💙💜💙!! Na 2 min in z'n armen gelegen te hebben. Fluisterde hij in men oor

"Ze zoeken je!"

Ik begon te wenen hij knuffelde me harder. Wat had ik dat nodig! Na een uurtje te praten ging hij weg . Daar zat ik dan alleen op de bank. Ik viel in slaap en werd een hele tijd niet wakker. Men droom ging over Max. Raar maar waar. Hij zat in een stoel en begon te hyperventileren hij herhaalde 'Lola ik hou van je' 100 keren achter elkaar! Er kwam een roodharige vrouw binnen die op Jennifer leek. In z'n hoofs zij hij 'Je doet dit voor Lola wees happy en denk niet aan jen.' Ze begonnen te zoenen heel raar dat ik daar over droom. Toen ze 7 keer van pose veranderden kleedde Jennifer Max uit. 😱😭 James kwam binnen en begon het te filmen en Max en Jennifer hadden seks. OMG nee niet mijn Maxiepaxie. Ik schoot wakker door een sms. Het was van James.

James 💩💩: bereid je voor!

POV MAX (a/n ja je leest het goed!! Ik probeer eens wat!!)

Ik werd door James naar een kamer gebracht. Een grote witte ruimte hij zei.

"Jen komt er aan . Je doet dat je van haar houd anders kil ik Lola!

Ik dacht aan Lola . 'Lola ik hou van je.' Ik liet het door men hoofd spoken. Ik hoop dat ze het door heeft! Wat hou ik van haar!! Jen kwam binnen iew wat een HOER zeg! Maar een lekkere! Door men hoofd spookte 'Je doet dit voor Lola wees happy en denk niet aan jen.' ! Ze kam op men schoot zitten en begon me hevig te zoenen ik zoende haar terug omdat ik niet wil dat Lola sterft! Ze zette haar steeds anders! IRRITANT . Ze deed men kleedde uit en James komt binnen. Jep weer een filmpje! Ik had seks . Met een hoer . Jeej... Nee niet echt.. Ik wil bij Lola zijn.. Alleen.. Ik mis her! Hoe zou het met haar zijn. James pakte men arm en bracht me naar men kamer.

POV LOLA.

Ik kreeg een sms van James

James 💩💩: veel kijk plezier!! 👽

Met daar bij het filmpje van de seks die ik zag in men droom! What what?! Ik had een visioen!! Dit is AKWARD! Ik zat in Lisa's bed. Haar moeder kwam binnen.

"Lola lekker geslapen?"

"Valt mee."

Ze knikte en schonk een kopje thee in jam!! I love thee 💞 . Na dat kopje thee ga ik naar beneden en kijken we "Catch me if you can!" Wow wat is Leonardo dicaprio hot!! Ik vond dat ik een van de stewardessen moest zijn!! Ik vond het een leuke film. Daarna kijk ik snel op fb en zie ik dat een knap meisje me stalkt (a/n Finne jij weet hé! X 💜) na daar een screenshot van gemaakt te hebben ga ik slapen. Ik droom weer over Max. Hij ligt bloot in een kleine kamer. Jonas zit voor de deur en ze beginnen te praten

"Wow je hebt echt geluk met Lola!" Zei Jonas.

"Jah ze is perfect!"

"Ze is ook zo lief . We hebben even gepraat!"

"Haha . Ik mis der echt! Mocht ze nu dit horen ! Schat hvj ❤️."

James kwam binnen

"ZWIJG!"

Ze waren stil.

POV LOLA

Ik werd wakker door een bel het was 10 u smorgends. Ik deed open en werd meegepakt. Het was James.. Jeej toen ik toekwam smeet hij me in een bed . Deed onze kleren uit en verkrachte me weeral zonder condoom!! Hij kwam klaar. 😭😭

---------------------Na enkele dagen-----------------

James kwam met een zwangerschapstester. Ik testte het. Resultaat.

"POSITIEF!! NEEEEE!"

Ik begon te huilen.

-------------------------------------

Kort hoofdstuk . Alweer! Maarja..

CREDITS NAAR

Finzeltjhuu_2001 ze heeft een idee gegeven Bedankt hottie 💜 je bent lief en zebratastisch 💜😘 we zijn wattpad bff's om et toch zo te zeggen! Ik vind je geweldig! Lees haar boek!! A troubeld relationship 💜 perfect ! Het gaar over Roanne en Senne ze worden verliefd! Aah lezen!! ik vind het een geweldig boek!!

Vote

Comment

Share

Read

💜💜💙💙

And watch Beautygloss 😂 hou zo veel van haar!!!!!

XxJulie

Ps wat vinden jullie van de POV MAX?

That girl #Wattys2016Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu