Kims perspektiv
Jag satt på fönster brädan och titta ut över La. Mitt nu låga brunna hår hängde över axlarna medans jag blåste ut grå rök. Jag kunde inte fatta att jag skulle återvända till dom men jag måste Antonios gäng är runt om i världen, jag måste skydda dom. Channel kom in och satte sig vid mig och tog en cigg "Är du säker på detta?" fråga hon "Jag kan alla platser i Stockholm" sa jag och hon log "Om du är säker så men kom nu vi ska gå göra vår tatuering som du lova" sa hon och hoppa ner från fönster brädan "Ahha" mumla jag innan hon drog ner mig "chilla kommer" skratta jag.
"Gör det ont?" fråga Channel för säkert 7 gången "Nej" svara jag och kolla ner på min underarm där tatueraren tatuerade in ett oändlighets märke (Detta märket till er som ej visste-->∞) "Din tur!" sa jag och reste mig så hon kunde sitta "Kom igen nu, de gör inte så ont vi har varigt med om värre" sa jag när jag märkte att hon tveka. Hon log ett gulligt leende innan hon satte sig.
...
"Har du packat klart?" fråga Channel "Eeeeeee, nu är jag de" sa jag och stängde min svarta resväskan innan jag ställde mig upp och drog upp den "Bra men Archie ville träffa oss innan vi drar" sa hon och tog hennes svart resväska innan vi börja gå ner till Archies kontot "hej" sa han och gav oss varsin kram "hej" svara vi "Var försiktiga nu" sa han och gav oss våra pistoler "Men kommer dom inte ta dom på flyget?" fråga Channel "Vem sa att ni skulle till flygplatsen" sa han med ett flin "Men hu-" s jag innan jag blev avbruten "Archie helikoptern är här" sa Jay som hade kommit in i rummet. Jay är en underbar kille som är med i gänget. Jag snegla lite åt Channels håll innan vi båda hoppa på Archie "Tack tack så mycket" sa vi när vi hade släppt kramen från Archie "va då trodde ni jag skulle glömma att ni hattar flyg eller" sa han och skratta "Btw innan ni går. När ni har landat kommer det va en svart bil ni får nycklar från skarfören lycka till" sa han innan vi sprang upp till tacket.
...
Vi hade tog in våra väskor i helikoptern och satte oss till ro. Channel höll på med sin telefon och jag lyssna på musik. Jag tog fram min pistol och kolla på den, mina insialer (Heter de så?) K.A stod inristade med guld färg. Jag lekte lite med mitt bruna hår som för var svart. Jag skratta till när tanken slog mig, jag hade förändrats så mycket jag var inte längre den lilla söta oskyldiga Kim. Ingen kan såra mig längre jag har varigt med om för mycket för att vika mig nu.
"Vi landar!" sa piloten. Ja nu var det dags
-----------------------------
I'm back
Fortsättningen vad tycker ni tror ni de kommer bli spännande eller?
Love you <3-En tjej
YOU ARE READING
You Lose Baby 2
Teen Fiction(Del 2 av You Lose Baby. Rekommenderar att lĂ€sa del 1 först) Du trodde vĂ€l inte att historien skulle sluta dĂ€r eller trodde du deđ€ Kim fejkade sin egen död för att skydda sina vĂ€nner. Hon Ă€r 19 Ă„r gammal och har varigt med om sĂ„ mycket. Hon flytta...