7|Ge hit skitet

551 14 15
                                    

Kims perspektiv
De knackade på dörren. Jag rusade snabbt dit och öppna "Heej" sa jag och log när jag såg Nicole, Sara, Nico och Liam vi dörren "Heej" svar dom. Jag släpper in dom och dom hälsar på Channel och Jay. Vi satt stelt tills Sara avbröt allt och brast ut i gråt. Jag kramade om henne och nu satt vi båda och grät "Jag har saknat dig så fkn mycket" mumlade hon mot min nacke "jag med baby" mumlade jag tillbaka innan vi drog ifrån och jag kramade om dom alla ordentligt "Förlåt" mumlade jag skamset och satte mig ner "du har inget att be om ursäkt för, vi förstår" sa Liam "Jag förstår också att du inte stod ut med Nicos dåliga humor, de gör inte jag heller" sa han tröstande och vi alla börja skratta. Nico slog till honom på armen och vi alla börja garva ännu mer "Sanningen svider" sa Sara tröstande till honom och han gav henne en sur blick.

"Okeej vill inte sabba stämningen nu men jag har pratat med Archie" sa jag efter att vi alla hade skrattat en lång stund. Dom alla nicka och väntade på att jag skulle fortsätta, och de gjorde jag "Tiffany är Antonio och Marcellos syster de vet vi alla redan" började jag "Tiffany är inte ensam här utan hon är med några fler från Antonios gäng-" fortsatte jag innan min mobil börja ringa "Vem är det??" Fråga Sara, jag ryckte bara på axlarna eftersom de var dolt nummer "Vem är det??" Fråga jag i telefon "Du ska få känna på smärta" sa en välbekant röst "Antonio" sa jag med hat i rösten "Du tog min bror jag kommer för göra den du älskar mest" sa han ondskefullt "Säg hej då till Adam" fortsatte han "Dit fkn as rör honom och du får med fkn mig att göra hör du de!" Skrek jag åt honom i telefon "Åhhh Mia Bella du skrämmer inte mig" sa han och la på.

"Ahhhhh!!!" Skrek jag och kasta min telefon tvärs över rummet. Jag drog handen frustrerat genom håret "Jay jag behöver en ny telefon" mumlade jag och han börja skratta "visst" sa han till slut. Jag drog handen en sista gång genom håret innan jag titta upp på dom "Nicole du måste få Adam att förstå hur farligt de är att umgås med dom" sa jag "Jo tjena tror du han ska lyssna på mig" sa hon irriterat "Ni två ni är hans bästa vänner han måst lyssna på er" sa jag och riktade blicken åt Nico och Liam men deras blickar var bara som Nicoles "Du fattar inte han vill inte ens kolla på nån av oss längre" sa Sara "Fuck it då snackar jag själv med honom" sa jag och gick för att hämta min pistol.

"Tagga ner, du kan inte gå nu du måste äta något plus du behöver en telefon" sa Channel allvarligt "Du vet väl hur mycket jag hatar dig va" sa jag på skoj och satte mig i soffan "Ni gjorde mig hungrig, ska vi dra till Donken?" Fråga Nico och vi alla höll med.

Nu var vi på väg till Donken, vi skratta och jag berätta lite om vad som har hänt men Archies gäng osv. På vägen går vi förbi lekplatsen där jag satt med Alex gäng för nåt år sen. Nu sitter de ett annat gäng, jag kan inte urskilja vilka de är men de kunde Nicole göra "Bitchen asså" mumla Nicole och börja gå mot dom, de är då jag ser Adam och några till röka på "Vad fuck håller du på med?!!" Skriker Nicole på Adam och tar flaskan han rökte i (hehe fattar ni, ni vet en sån där som man röker i) vi andra börjar genast springa dit "Och du din fkn hora kan du fkn sluta få honom hög hela jävla tiden!!" Skrek hon på en tjej "Vem kallar du hora" sa en blond tjej och rest sig upp "Vem tror du" sa Nicole kaxigt innan Liam drog bort henne "Vem fuck är ni" sa hon och kolla på oss. Nu kunde jag se där är Tiffany

"Ge hit skitet" sa jag till killarna och tjejer som satt på bänken. Adam var helt pack så han kände inte igen mig "Vem fuck är du stick här ifrån" sa Tiffany och knuffa bak mig. Rörde hon nyss mig "Du rör fkn inte mig!" Sa jag och drog upp min pistol "Du kommer med oss" sa jag till Adam som såg helt för virad ut "Kim?" Fråga han "Kim" upprepade Tiffany "Ja sötnos de är jag, du rör inte honom" sa jag och kasta en blick på Adam "om du ändå gör de så rycker Marcello" varna jag och hon stelna till innan hon snabbt kasta en blick på gänget som såg lika chockade ut som henne "Va vad pratar du om" försökte hon "Jag ska ingenstans" sa plötsligt Adam och reste sig och ställde sig framför Tiffany "Adam flytta på dig" sa jag varnande och höll pistol uppe. Han stod bara still, de högg till i hjärtat som fan.

"Kim fuck it vi går" sa Channel och försökte dra bort mig "Kim kom" sa Nicole och jag gav upp "Detta är fkn inte slutet" sa jag och tog dom tre påsarna med droger som låg på bänken innan jag vände mig om och gick därifrån.

"Försök när han är nykter" sa Liam och jag gav honom ett svagt leende. Vad har hänt med Adam?

————————-
Ajaj Adam vad har du dragit in dig i?

[Kan komma något stav fel här och där sorry för de]

-En tjej

You Lose Baby 2Donde viven las historias. Descúbrelo ahora