❌Akut läs❌Jag kommer inte kunna uppdatera något från den 16-20:de för kommer vara i Göteborg, detta gälar alla mina 3 böcker. ha det bra så länge
-------------------------
Kims perspektiv
Min mobil började ringa. Jag kasta en snabb blick på skärmen och de visade en bild på mig o Liam från en fotbollsmatch. På skärmen stod de Liam. Jag tog snabbt telefonen och svar "Hej" sa jag "Hej.... eeee du, kan inte du komma till sjukhuset nu snälla" sa han stressat. Gud vad gör han i sjukhuset har det hänt något med Nicole "Vad har hänt är Nicole skadad?" Fråga jag stressat och tog mina bilnycklar. Jay och Channel skulle gå o handla så jag var ensam hemma "Nja de är Adam som ligger in, gud vet hur mycket han tog igår. Nicole har panik just nu och jag vet inte vad jag ska göra kan du snälla komma hit nu!!" Sa han desperat i telefon "Är framme om 5" sa jag innan jag la på. Jag startade bilen och börja köra mot sjukhuset.
Åhhh Adam var han bara tvungen att träffa Tiffany av alla. Han kunde ha träffat vilken tjej som helst men han va tvungen att träffa henne.
Jag parkerade slarvigt och hoppade ut ur bilen och bokstavligen sprang in i sjukhuset "Adam Alin, vilket rum ligger han i?" Fråga jag den sura tanten som stod bakom disken "Bara familj" sa hon drygt "Jag är hans flickvän" avbröt jag mig själv "Du är hans..." sa hon irriterande "Vän" sa jag besviket men ändrade snabbt till bestämt "Bara familj" sa hon och vände ryggen till "Jävla tant" mumlade jag och tog upp min telefon och ringde Liam.
"Vart är du?" Fråga han "Tant jäveln vill inte ge mig rum numret" sa jag irriterat "Åhhh ja kommer vänta" sa han och la på.
Jag behövde inte vänta länge förens jag såg honom komma gåendes från en korridor "Hej" sa jag och kramade honom "Hej" svarade han och besvara kramen innan vi börja gå mot en korridor. Vi klev in i ett rum där det stod 78B på dörren.
Jag såg Nicole sitta och gråta lutad mot en väg "Gumman" sa jag och sprang till henne. Jag satte mig ner och kramade om henne. Jag strök min hand längs hennes hår för att försöka lugna ner henne "H.Han mås. Måste bort från.... henne" sa hon med hulkande röst "Vi gör allt vi kan" sa jag till henne. Liam kom och satte sig bredvid henne på andra sidan. Nicole lade hennes huvud på hans axel och kramade om honom. Jag reste mig upp och gick iväg till ett hörn och ringde Archie.
-Tja syrran
-Hej, du jag måste be om en tjänst?
-Vadå för tjänst?
-Skicka hit Marcelo, sa jag
-Är du helt från vettet eller!!!, Skrek han
-Nej de är jag inte men om vi ska fånga Tiffany och Antonio måste vi ha Marcelo här, sa jag i ett försök att övertyga honom
-Jag återkommer, sa han innan han la på"Idiot" mumlade jag och la ner telefonen i fickan "Är allt okej?" Fråga Nicole som nu hade lugnat ner sig "Ja de är okej de va bara Archie som ja. Skit i det nu du måste äta" sa jag bestämt "Liam tar du henne så väntar jag här" sa jag till honom och han nickade innan han och Nicole lämnade mig ensam i rummet med en sovande Adam.
Jag gick sakta fram till sängen där Adam låg och satte mig ner bredvid honom. Jag hade verkligen saknat honom men han hade redan gått vidare. Jag rörde lite vid hans underbara bruna hår "Åhhh Adam varför var det tvunget att bli så här. Varför blev jag kär i dig. Varför tog jag in dig i allt de här. Jag gjorde en ängel till en demon jag är så jävla ledsen. Du fanns alltid där för mig men vad gjorde jag, jag lämnade dig. Du sa till mig att sluta med droger och nu säger jag det till dig. Snälla lägg ner detta skitet för Nicoles skull, jag säger inte för min skull för jag är antagligen luft för dig så gör det för Nicoles skull" sa jag och försökte låta starkt men min röst sprack i slutet.
Jag reste mig upp och lämnade rummet snabbt. Nu stod jag i parkeringen och kunde inte hålla tårarnas inne längre,
Adams perspektiv
Jag öppnar mina ögon och ser att jag är i ett vitt rum. Fan jag är i sjukhuset. Jag killar runt och ser ingen, jag kan svära på att jag hörde Kims röst men ingen är här.
Dörren rycks upp och in kommer Liam och Nicole. Nicole brister genast ut i tårarna och kramar om mig. Jag krama så klart tillbaka "Varför, idiot" mumlar hon och kramade mig hårdare "Förlåt" mumlade jag tillbaka.
———————
Så vad tycker ni.
Jag har kommit till slutet på denna boken och är så taggad på att uppdatera så ni kan få läsa allt jag har skrivit. Döda bara inte mig om de inte blir som ni tänkt er 💋
-En tjej
YOU ARE READING
You Lose Baby 2
Teen Fiction(Del 2 av You Lose Baby. Rekommenderar att lĂ€sa del 1 först) Du trodde vĂ€l inte att historien skulle sluta dĂ€r eller trodde du deđ€ Kim fejkade sin egen död för att skydda sina vĂ€nner. Hon Ă€r 19 Ă„r gammal och har varigt med om sĂ„ mycket. Hon flytta...