11|

570 16 13
                                    


Kims perspektiv

"Så ja...... de var allt" sa jag när jag hade berätta klart allt för Archie. Han satt med händerna under hakan och kollade ner på bordet "Hallå jorden anropar Archie Almin!" sa jag och vifta med händerna framför hnm. Han kollade upp på mig, jag kunde inte tolka hans blick va ville han nå fram till med denna tystnaden "Säg något!" sa jag irriterat "Kalla hit dom andra, jag behöver snacka med er ALLA" sa han och gick iväg "Wtf" mumlade jag för mig själv och gick in till köket för att dricka vatten medans ja sms alla.

***

Nu satt vi alla i vardagsrummet och väntade på Archie "Om han ska kalla hit oss kanske han ändå borde vara här" muttrade Sara irriterat och satte händerna i kors "Hej på dig med" viskade Archie som hade kommit in i rummet till henne. Sara hoppade till och blev genast röd i ansiktet "Okej allihop, de skulle egentligen inte vara så att ni skulle bli inblandade i detta men nu är ni de så vi kan inte göra något åt saken. De första vi måste göra är att få Adam att lämna Tiffany sen ska vi få hit Marcello som lockbete så vi kan fånga Antonio och Tiffany. Sen ska alla från deras gäng dö men de sköter mina män så de måste inte ni bry er om de viktiga här är Adam" sa han och satte händer på bordet så han kunde luta sig på de "Archie kan inte vi få prata med dig en sekund?" frågade Nico och han och Liam reste sig upp "Visst" sa Archie och dom börja röra sig mot ett rum "Va handla de där om?" fråga jag de andra men dom bara såg frågande ut och ryckte på axlarna.

Archies perspektiv

"Vad är det ni vill prata om?" Frågade jag killarna efter att jag stängt dörren till rummet "Asså de är så här.." började Liam och kliade sig lite på nacken "Ut med de" sa jag och satte mig ner på en stol som fanns inne i rummet. Det fanns soffor och en bänk oså men jag föredrog stolen. Liam och Nico kastade snabba blickar på varan innan dom kollade på mig "Adam vet" sa Nico. Vadå vet "Vet om vad?" Frågade jag igen "Han vet vem Tiffany och dom andra är. Han vet att han måste göra slut med Tiffany men han vill inte blanda in dom andra i detta så han har inte berätta" sa Liam med en suck. Va i!! "Ni vet att de kommer döda honom om dom får reda på att han vet" sa jag allvarligt "Men Archie vi kan inte göra något speciellt inte nu när han och Kim inte klickar så bra längre. Asså seriöst om de inte hade varit för oss skulle din syster ha tagit kål på honom innan" sa Nico och jag nickade "Jag vet. Vet ni vad vi gör så här. Eftersom Adam blir utskriven idag så tar ni honom hit. Tjejerna får lura upp Kim till ett av rummen där uppe sen tar jag och Jay Adam upp till övervåning och får honom att gå in till rummet där Kim är. Sen låser vi in dom där tills dom har löst sitt skit. Under tiden hinner jag fixa lite med Marcelo osv" sa jag. Dom kollade konstigt på mig innan dom börja skratta "Visst de var en bra idé men tar dom kål på varan är det ditt fel" sa Nico och jag började oså skratta.

Vi gick ut till dom andra och alla satt och kollade konstigt på mig "Vadå?" Frågade jag "Nej inget ni har bara snackat i snart en halvtimme" sa Kim irriterat "Aha aja skit i de nu kan inte du gå och köpa pizza med Nico och Liam??" Frågade jag henne och hoppades på att hon skulle gå med på de så jag hade lite tid att berätta planen för dom andra "Visst vad ska alla ha?" Frågade hon dom andra och alla började säga va dom skulle ha. 

——————-
Asså gud förlåt för att det inte har kommit upp något kapitel. Jag skulle ha publicerat detta kapitlet i tordas men de kom upp att jag inte kunde så jag väntade två dagar efter alltså till igår och tänkte att de måste funka då men naj de gjorde de it utan de funka idag så sry för de. Ly❤️❤️

Sry för stavfel

-En tjej

You Lose Baby 2Where stories live. Discover now