6|

564 15 11
                                    

Kims perspektiv

Vi satt och snackade som vanligt "Vänta lite låg ni!!" sa Channel lite för högt "Men skrik lite högre" svarade Jay "Neej men seriöst när ska vi få träffa den snygga Jason" sa jag och knuffade lätt till honom på axeln "Han ville faktiskt träffa er men han är på uppdrag i Spanien och ska va där hela veckan" sa Jay lite ledsen "Ahh ryck upp dig du ska ju få vara med oss" sa Channel skrattandes "Ahhh men värsta mardröm" sa han och såg döende ut "Aooo de där gjorde ont" sa jag och satte handen för hjärtat.

Vi fortsatte att snacka och äta av de vi hade beställt "Heej" sa en röst bakom mig. Jag vände mig om och fick syn på Nicole, jag kunde inte undvika dom för alltid jag skulle ändå vara i stan ett bra tag till "hej" svar jag och log mot henne "Kan jag sätta mig ner?" fråga hon "Självklart" svar jag och hon satte sig "hej Channel" sa hon "Hej" svar Channel med ett leende "Nicole" hälsa hon på Jay "Jay" hälsade han tillbaka.

"Så du kom tillbaka" sa hon lågt och kolla ner på bordet "De värkar så" mumla jag "Hur länge stannar du?" fråga hon lika lågt som innan "Tills jag har fångat Antonio" svara ja. Hon nicka och satt tyst. Detta är inte likt henne "Nicole har de hänt något" försökte jag men hon undvek min blick "Nicole, vad har hänt?" fråga jag oroligt. Hon kolla upp på mig med tårar i ögonen "Adam" sa hon lågt "Vad är det med honom?" fråga jag oroligt "Han har träffat en tjej, Tiffeny" när hon sa de hög de till i mitt hjärta "Men de är väl bra" sa jag och satte min hand på hennes axel "Du fattar inte. Han har uteslutit alla och är bara med henne och hennes gäng, ingen vet vilka dom är eller vad dom kom ifrån dom bara dök upp här när du hade åkt" sa hon lågt "Kim han kommer fkn hem hög varje kväll och har hamnat på sjukhus 3 gånger" sa hon frustrerat och hennes ögon började vattnas mer och till slut kom tårarna.

Jag och Channel kramade om henne "vad sa du att tjejen hette?" fråga Jay oroligt "Tiffany, Tiffany Grove" sa Nicole med sprucken röst "De kan inte stämma" mumla Jay och tog upp datorn från hans väska "Där inte möjligt vis denna tjejen du pratar om" sa Jay och vände data skärmen mot oss. På skärmen fans det en bild på en tjej med blont hår och blå ögonen och en lång text "Eeee jo de är hon" svara Nicole. Jay såg jävligt stressad ut "Jay vad är det??" fråga jag honom "Kim, detta är Antonio och Marcello Groves syster" sa han "Har dom en syster?" fråga Channel chockat "Vrf har inte Archie sagt något" sa jag argt "Hon har varigt försvunnen i 3 år" sa han "Nicole åk hem, klockan 7 kom till mig med Sara, Liam och Nico okej" sa jag och hon nicka sen reste jag mig upp och gick ut för att ringa Archie.

-------------------------

Ojojoj vad kommer hände nu.
Tycker synd om Adam:(

-En tjej

You Lose Baby 2Where stories live. Discover now