12|

526 13 11
                                    




Archies perspektiv

Kim Liam och Nico har gått så nu är det dags att berätta min plan för dom andra "Okej vad har ni egentligen snackat om?" frågade Channel och kollade allvarligt på mig "Okej såhär är det" började jag och satte mig i soffan bredvid Sara som börja känna sig lite obekväm så jag satte handen runt hennes axel för att retas. Ja vet inte läge för de men jag var tvungen "Adam vet vem Tiffany är men han vill inte att någon ska veta de. Han tror att han kan göra slut med henne sedan hjälpa oss fånga henne men om han gör det själv så bli han dödad på riktigt" sa jag allvarligt och Nicole såg riktigt förbannad ut "Men Adam kommer aldrig ta hjälp av oss om inte han och Kim löser detta så. Nico och Liam ska hämta hit honom när han har blivit utskriven sen ska ni två" sa jag och peka på Sara och Nicole "Så lura upp Kim till övervåningen och ta in henne i ett av rummen sen tar vi upp Adam ditt och låser in dom" fortsatte jag med ett flin "Och vad ska vi göra" frågade Jay och syfta på honom och Channel "Aaa asså ni måste typ åka till La och hämta Marcello" sa jag och Channel såg jävligt arg ut "DU KAN FKN INTE MENA ALLVAR!" skrek hon "Ehh jo" sa jag lugnt "VI KAN INTE TA HIT DEN IDIOT HIT SPECIELLT INTE NÄR ANTONIO OCH TIFFANY ÄR HÄR!" röt hon "Men lyssna de hör till min andra plan om att fånga Antonio och Tiffany" sa jag och hon lugnade sig "Du får berätta detaljer sen" sa hon och luta sig bak i soffan.

***

"Kim kom" sa Nicole och Sara och drog upp Kim från sommar "Ehhh okej" sa hon och följde med dom upp. Jag log nöjt nu var det bara Adam som saknades och han är Liam och Nico på väg för att hämta. Plötsligt öppnas dörren och dom kommer in "Hej Adam" sa jag "Archie??" Frågade han "Ja" svarade jag och han kollade konstigt på Liam och Nico "Ehhh ja asså innan vi drar till mig så skulle Archie visa dig något på övervåningen" sa Nico och log "Ehhh vissa vadå??" Frågade han och kollade på mig "Kom med här" sa jag började gå upp för trappan med killar a hack i häl. Jag stod utanför dörren som tjejerna satt i så jag knackade "Nicole Sara kom hit" ropade jag och dörren öppnades och dom klev ut "Hej Adam" sa dom. Adam kollade konstigt på dom men dom bara log "Gå in" sa Liam "Vart då??" Frågade Adam "In till rummet smartskalle" sa Nicole och knuffade in honom innan hon låste dörren "Men va fan öppna" hörde vi Adam gnälla.

Kims perspektiv 

"Men va fan öppna" hörde jag en bekant röst säga. Adam? Jag öppnade dörren och fick se Adam "Va gör du här??" Frågade jag chockat "För i helvete om ni inte öppnar dörren nu!!" Skrek han och ryckte i dörren. Va har dom låst?? Jag gick mot dörren och ryckte i handtaget men de öppnades inte "Skojar ni eller öppna. HALLÅ!!" Skrek jag irriterat "Okej så här nu för ni två lyssna ni blir inte släppta här ifrån för ens ni har löst allt" hörde jag Archie säga "MEN VA FAN ARCHIE HAR DU BLIVIT TAPPAD ELLER, VART FUCK ÄR CHANNEL!!!" Skrek jag irriterat "Sorry honey men ni måste lösa ert skit" hörde jag Channel säga "Åhhh du är så död bitch" svar jag och ja kunde höra ett skratt medans steg blev tystare och tystare "Fuck" mumlade jag och gick o satte mig vid fönstret och drog upp mitt ciggpaket. Jag tog ut en cigg och tände den. Jag kunde höra hur Adam reste dig upp och börja gå mot mig. Han rycket ciggen ifrån min hand och tryckte den mot väggen så den fimpades (STAV) "Rök inte" sa han lätt och gick tillbaka till stolen som han innan satt på. Ahhhhhhhh jag hatar tystnad.

——————
Heheh nu kommer de hända saker i detta rummet. Inget dirty hahah

Sry för stav fel <3

-En tjej

You Lose Baby 2Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora