15| Sjukhuset

478 15 27
                                    


Kims perspektiv

"Så om jag har fattar rätt vi ska kalla Antonio och Tiffany till de övergivna huset vid skogen. Sen så ska vi hota dom med Marcellos död??" Fråga jag för att fatta detta rätt "Exakt" sa Archie "Men vi är för få, Tiffany har en stor grupp nu" sa jag och kollade irriterat på honom för han borde ha vetat det "I know de var därför jag kalla hit vårt gäng från Spanien" sa han med ett flin "Har ni ett gäng Spanien?" Fråga Sara imponerade "Klart vi har baby" sa Archie innan han länens oss ensamma i vardagsrummet. Jag kollade med öppen mun på Sara och de gjorde dom andra oså alla förutom Nicole hon flinade bara "Vadå?" Frågade Sara "Klart vi har baby" Härmade jag Archie och hon blev skit röd.

Mötet med Antonio och Tiffany

"Du din bitch!" Skrek Tiffany när hon Antonio och några till den deras gäng hade kommit "Ett ord till o poffff han för svin" svara jag lugnt med pistolen riktad mot Marcellos huve "Tiff va tyst hon gör det!" Ropa Marcello Tiffany skulle just säga något men Antonio drog tillbaka henne "Håll fkn käften nu" sa han ilsket mot henne och hon höll tyst.

Nu stod Antonio och hans gäng på denna sidan och Archies halv gäng på andra sidan. Andra halvan gömmer sig vid Antonios gäng, japp dom har visst hamnat i en liten fäll. Jag är vara glad att Adam och dom andra inte är här för ja vill inte att dom ska skadas.

"Vad vill ni?" Frågade Antonio lugnt men bestämt "Ja de du. Jag trodde faktisk ni skulle vara lite smartare men tyvärr inte, NU!!" Skrek jag och vårt halv gäng på Antonios sida börja skjuta bedövnings pillar på dom.

Nicoles perspektiv

"När tror ni dom är klara?" Frågade Adam för säker 70 gången "Snart bro sätt dig ner nu" sa Nico. Adam började gå mot oss men plötsligt stannade han de såg ut som om han inte såg oss "Är allt okej?" Frågade Sara och dör svimma han "ADAM!!!!!" Skrek jag och sprang fram till honom "Ring ambulansen snabbt!" Skrek jag och Nico började ringa.

Kims perspektiv

"Ja hahaha ni alla får ledigt så ni kan fira de här!" Sa Archie till gängets och dom började jubla. Min telefon började ringa de var Liam "Ja hej!!" Svara ja glatt "Ehh du Kim..... ni måste typ asså ehhh till sjukhuset typ nu... asså ehhh Adam har cancer" sa han och där gick mitt hjärta sönder de kan inte vara sant. Jag släppte telefonen och bröt ihop. Tårarna bara rann "Kim vad är det?" Fråga Channel oroligt och satte sig ner vid mig där jag hade sjunkit ner "Adam har cancer" svara jag och ännu mer tårar rann. Hon sa inget mer utan kramade bara om mig.

————————-

Heheh va tror ni händer.
Aha juste när denna boken är klar kommer min nya bok step up ut hoppas ni kommer gilla den ❤️

Åhhh juste fuck ja börjar skolan imorn

-En tjej

You Lose Baby 2Donde viven las historias. Descúbrelo ahora