•KOÇ: Hani sensiz hayatın bir anlamı olmadığını, sensiz bu zamana kadar nasıl yaşadığını söylüyordu? Noldu yalan mı oldu? Yazık.
•BOĞA: Tarikat kur müridin olalım. Evet beraberliğe çok anlam yüklüyorsun suç mu
allah allah. Sevmek bile suç sayılıyor tüh sıfatınıza...
•İKİZLER: Sen de ki yürek başkalarında olsa yeminle 15 kişiye düşünmeden saldırırlar.
İnsanları ise yüzüstü bırakmak yok kuralında..
•ASLAN: Sen başkaları gibi bir şeylerin ardından söz söyleyecek kadar karaktersiz değilsin. Kimseden korkun yok açık açık söylersin.
•YENGEÇ: Hayatta her şey kader kısmet diyip geçiştiriyorsun. Gider gittiğiyle, kalan da senin gibi biriyle olmanın hazzını yaşar. NET.
•BAŞAK: Yalnızlıkta çağ kapatmana rağmen hala yalnızsın. İnanabiliyor musun? HAHAHAHAHAHA. Ya gülmek istemiyorum ama olmuyor işte HAHAHAHA.
•TERAZİ: Artık dertlerin peşini bırakmamasından çok yakınıyorsun. Şu lanet huzura, şu lanet mutluluğa bu aralar çok ihtiyacın var.
•AKREP: Seni sevdiğini söyleyip arkandan iş çeviren sayısı çoğalmaya başladı. Sinsi sinsi düşünceler için de kuyunu kazacaklar. Ayık ol.
•YAY: Sen insanların çölüne, yağmur olmaya devam et de onlar yine kaypaklık yapıp
arkandan konuşsunlar. Efendilik sen de kalsın.
•OĞLAK:Sevdiklerine yine aşırı sahiplenme duygusu yüklemiş, kafa nereye siz oraya
modundasınız. Aferin, süper, helal, yardırın.
•KOVA: İş&Okuldan, insanlardan sıkılmış, bir dağın tepesinde tek başına yaşayasın var. Bıraksalar yataktan kalkmayacaksın, kendine gel.
•BALIK: Ya sen ne şapşirik bir şeysin? Kapalı alanlarda sigara iç cezasını ben ödeyeyimm canım. Mutlumusun, değil misin onu sen de bilmiyon