2015 Oğlak Burcu Yıllık Burç Yorumu

5K 50 0
                                    

2015 Oğlak Burcu Yıllık Burç Yorumu

Enerjisi yüksek, karanlıktan aydınlığa yürüdüğünüz bir yıldasınız. Yenilenecek, arınacak, her türlü zararlı alışkanlık ve davranışlarınızdan uzaklaşacaksınız. Yönetici gezegeniniz Satürn 2,5 yıl seyrine devam edeceği Yay burcuna geçiş yapacak. Haziran ayında tekrar Akrep burcunda kısa süreli bir geçişten sonra Yay’daki seyrine devam edecek. Yönetici gezegeniniz Satürn, doğum haritanızda gizli düşmanlıklar ve siz izin vermedikçe kimsenin bilmediği ruhsallığınızı temsil eden 12. evinizde ilerlemeye başlıyor ve sizi kabul etmekte zorlandığınız hatalarınızla yüzleştirmeye; öfke, kaygı ve hırsla yorulan ruhunuzu sakinlikle eğitmeye başlıyor. Pişmanlıklar duyabilir, hatalarınızla yüzleşirken ama isteyerek ama istemeden yaptığınız haksızlıklar için kendinizi suçlama eğilimi içinde olabilirsiniz. Hayır bunu yapmayın. Kendinize yönelin, dua edin, meditasyonu günlük hayatınızın bir parçası haline getirin ve her şeyden önce kalbinizde biriken olumsuzluk tortusunu aşkla, inançla, severek ve sevilerek temizleyin. Oyuncuların maskeleri düşüyor. Kral çıplak! Enerji vampirleri gidiyor hayatınızdan. Kendinizi suçlamak yerine sevdiklerinizle her anı daha güzel ve değerli kılmak için içinizdeki çocuğu arındırdığınız kalbinizle ortaya çıkarıp iş aşkın, sevginin gücünün içine alın ve ona sahip çıkın. İş ve özel yaşamınızı yeniden yapılandırma fırsatı sunulmuşken size sapı samandan, güzeli çirkinden ayırt edebilmiş olmanın şükrü ile yürüyün kararlılıkla hayat yolunda. Yılın ilk yarısı iş hayatınızda yeni bir işe başlayabilir, var olan işinizle ilgili köklü değişiklikler yaşayabilirsiniz. Yılın 2. yarısı Jüpiter sizleri maddi konularda fazlası ile rahatlatacak etkilerle borçlarınızı ödeyebilir, yeni ve güçlü başlangıçlar gerçekleştirebilirsiniz.

Sağlık: Yılın ilk 4 ayı sağlığınızla ilgili olumlu gelişmeler yaşayacaksınız. Uzun süredir hastalıklarla uğraştıysanız bu sıkıntılı dönem sonlanıyor. 7 ve 8. aylarda alerjik reaksiyonlar ve dişle ilgili konularda sıkıntılar yaşanabilir.

Aşk: Aşka küskün Oğlak’lar, unuttuğunuz duyguları yaşamaya hazır olun. Yılın 3. ayından itibaren kalıcı bir ilişkiye doğru insanla adıma atabilir, yüreğinizi aşka açabilirsiniz. Evli Oğlak’lar, 2 yıldır ilişkinizi hırpalayan her türlü konu çözüme kavuşuyor ve siz eşinizin sabrına hayran kalacak aşkı emekle, sevgiyle perçinleyecek, daima dinamik kılacaksınız. Temmuz ayında bekar Oğlak’lar, evlilik kararı alabilirler.

Kariyer: Kariyer hayatınızda yılın ilk yarısı oldukça olumlu etkiler söz konusu. Kendi işinizi kurabilir, iş birlikleri ile farklı bir sektöre güçlü bir giriş yapabilirsiniz. Yılın 5. ayından itibaren birikim yapabilir, kendi evinizi ya da iş yerinizi alabilirsiniz. Ekim ve Kasım aylarında ise riskli her türlü işten uzak durmalı ve yatırım yapmamalısınız.

Eğitim: Eğitim sektöründe olan ve öğrenci olan Oğlak’lar, yılın ilk 6 ayı çok olumlu etkiler sizlerle birlikte, kimsenin etkisi ve yönlendirmesine takılıp kalmadığınız takdirde. Yılın 2. yarısında ise birtakım engel ve zorluklar söz konusu olabilir. Mücadele etmez, kabullenir tarzda hareket ederseniz üzülürsünüz. Sorunlar aşılmak içindir, teslim olmak için değil!

BurçlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin