Balık Burcu Kasım 2015 İş Sevgili Balık burcu, Kasım 2015'te yüksek enerjiye sahip olacaksınız ve bu durum iş hayatınıza büyük ölçüde etki edecektir. Çalışma ortamında, toplantılarda veya sunumlarda ön planda olacaksınız ve sizden daha üst mevkide olan kişilerin dikkatini çekeceksiniz. Sosyal olarak hareketli bir yaşantıya sahipsiniz ve sosyal yaşantınız iş hayatınıza önemli etkilerde bulunacaktır. Kasım ayı içerisinde önemli çalışmaların altına imza atacaksınız. Yeni gelir kapıları bulabilirsiniz. İş hayatınıza duygularınızı karıştırmayacaksınız ve önemli kararlar alma aşamasında biraz acımasız davranabilirsiniz. Kasım 2015, kariyeriniz açısından önemli bir dönem olarak dikkat çekmekte Balık burcu. Bu dönemi en iyi şekilde değerlendirmeye çalışmalısınız. Karşınıza hiç beklemediğiniz fırsatlar çıkacak. Bu dönem içerisinde atacağınız adımlar, kariyerinizin ilerleyen dönemlerini de etkileyecektir. Önemli adımlar atmadan önce iyice düşünmeli ve sabırlı olmalısınız. Çalışma arkadaşlarınızla uyumlu bağlar kuracaksınız. Birlikte yeni projeler üretebilirsiniz. Kasım ayı içerisinde çalışma hayatınızı etkileyecek kişilerle bir araya geleceksiniz. Kişisel düşünceleriniz gerçekten önemli ancak toplulukla iş yapmak istiyorsanız, karşınızdaki kişilerin de düşüncelerine önem vermelisiniz. Çevrenizdeki kişilerin kabul edeceği projeler üretmeniz, başarıya daha hızlı ulaşmanızı sağlayacaktır. Kariyerinize başarılarla devam etmek istiyorsanız, kısa süreli kazançların peşinden koşmamalısınız. Planlamalarınız uzun süreli olmalı. Balık burcu, Kasım 2015'te arzu ettiğiniz iş gelişmeleri meydana gelecek.
Balık Burcu Kasım 2015 Aşk Sevgili Balık burcu, Kasım 2015'te Merkür'ün etkisiyle beraber arkadaşlık duygularının aşka dönüştüğünü görebilirsiniz. Uzun süredir arkadaş olduğunuz ve duygusal olarak bir şeyler hissetmediğiniz bir kişiyle fazlasıyla yakınlaşabilirsiniz. Karşınızdaki kişiyle ne kadar iyi anlaştığınızı fark edecek ve birlikte eğlenceli zamanlar geçirdiğinizi göreceksiniz. Balık burcu, aşk Kasım ayı içerisinde hiç beklemediğiniz yerlerden karşınıza çıkabilir. Arkadaşınız olan bir kişiyle duygusal olarak yakınlaşacak olmanız, gereksiz kere endişelenmenize neden olmasın. Kasım ayı içerisinde enerjiniz üst seviyede olacak. Girdiğiniz her türlü ortamda dikkat çekmeyi başaracaksınız. Üzerinizdeki çekingenliği bir kenara bıraktığınızda aradığınız aşkı bulmanın zor olmadığını fark edeceksiniz. Bu ay içerisinde, aşkla ilgili çok önemli fırsatlar karşınıza çıkacak. Bulunduğunuz ortamın popüler ve ilgi gören kişisiyle yakınlaşma fırsatı yakalayabilirsiniz. Balık burcu, süregelen birlikteliğiniz var ise bu dönem içerisinde partnerinizle aranızda güzel bir elektriklenme söz konusu olacak. Birlikte olduğunuz kişiyle daha fazla yakınlaşacaksınız. Aranızdaki ufak tefek sorunları da ortadan kaldıracak, aşk açısından harika günler geçireceksiniz. Kasım 2015'in son haftasından itibaren önemli kararlar almaya yatkın olacaksınız.
Balık Burcu Kasım 2015 Sağlık Sevgili Balık burcu, Kasım 2015 sağlığınız açısından iyi geçecek. Canınızı sıkacak sorunlarla karşılaşmayacaksınız. Gereken sağlık kontrollerinizi yaptırmanızda yarar var. Bu dönem içerisinde spor yapmaya daha fazla vakit ayırmalısınız. Uzun süredir var olan bir rahatsızlığınız var ise, bu dönem içerisinde önemli gelişmeler meydana gelebilir. Kasım 2015, sağlık açısından iyi geçecek Balık burcu.