2015 Balık Yıllık Burç Yorumu
Ailenizle ilişkilerinizin güçlendiği, artısı ve eksisi ile hoşgörünün hakimiyetinin getirdiği güzellikleri deneyimleyeceğiniz bir yıl karşılıyor sizleri. Yıldızların öğretmeni Satürn 2,5 yıl seyrine devam edeceği Yay burcunda geçişine başladı. Haziran ayında tekrar Akrep burcunda kısa süreli bir geçişten sonra Yay’daki seyrine devam edecek. Satürn 2,5 yıl boyunca Yay burcundaki seyrine başlarken iş ve eğitim hayatınızda uzun vadeli planlarınızı yapmanız için harekete geçiriyor sizleri. Sorumluluklarınızın bilincinde olmanız ve her zamankinden daha fazla çalışmanız gereken bir periyodun içerisindesiniz. İsyan etmeden, yaşadıklarınızdan dolayı başkalarını suçlamadan, çözüm odaklı, gerçekçi ve cesaretli davranıp olgunluğa erişmeniz gereken bir dönem. İsteklerinize ulaşmak için yüreğinizi ortaya koymalı, hatalarınızın ve eksiklerinizin her anlamda farkına vararak kendinize acımaktan vazgeçip gerçekçi davranarak hareket etmelisiniz. Sizlere tavsiyem sizi yukarıya taşımaya hazır insanların önerilerini dikkate alın ve özür dileyebilmenin size katacağı güzelliklerin, samimiyetin bilincine idrak ederek hareket edin. Aksi halde fazlası ile yıpranır dünyanın sizin etrafınızda dönüp durmadığını sarsıla savrula öğrenirsiniz. Özel yaşamınızda da haklı olmak mı, mutlu olmak mı, amacınız hangisi bu sorunun cevabını kendinize verdikten sonra tavır ve davranışlarınızı buna göre belirleyin. Yılın 2. yarısında aile büyüklerinin sağlık sorunları yaşanabilir. “Yaşam acısı ve tatlısı ile olgunlaştırır insanı” ilkesi ile sağ duyulu davranmak saplantılı düşüncelerden uzaklaşıp gerçekçi olmak sizlere olumlu etkileri getirecektir.
Sağlık: Yılın ilk günlerinden itibaren diyet başta olmak üzere sağlığınızla ilgili her türlü girişim olumlu sonuç verecek, bünyeniz güçlenecektir. Yılın 2. yarısında bir check up’tan geçebilir, olası riskleri en aza indirebilirsiniz.
Aşk: Gökyüzü bu yıl aşkta heyecanlı zamanları müjdeliyor sizlere. Yılın ilk yarısı evliliğe giden yolda ilk adımı atabilir; söz, nişan gibi özel günlerin kral ya da kraliçesi olabilirsiniz. Yılın 2. yarısında evli Balık’lar, eşinizin yakın çevresinin sebep olacağı baskı ve huzursuzluklarla karşılaşabilir, buna bağlı sorunlar yaşayabilirsiniz. Dikkatli olun ve başkalarının yaptıkları ile eşinizi sorgulayan bir tutum içinde olmayın.
Kariyer: Yılın ilk yarısı iş hayatınızda saygınlığınız ve itibarınız artacak. Yaptıklarınız beğeni toplarken sizler de kariyer hayatınızda bir yıldız gibi parlamaya başlayacaksınız. 4. aydan itibaren iş yerinizi yeni bir yere taşıyabilir, yeni insanlarla bir ekip kurabilirsiniz. Yılın 8. ayına kadar birikim yapmaya bakmalı, ticari faaliyetler ve gayrimenkullerle ilgili yatırımlarını Ağustos ayından itibaren gerçekleştirmelisiniz.
Eğitim: Eğitim sektöründe yer alan ve öğrenci Balık’lar için yılın ilk 4 ayı olağanüstü güzel etkilerle dolu. Öğrenmeye açık olduğunuz takdirde her türlü zorluğu aşarak başarıya ulaşabileceksiniz. Özverili olun ve eleştirileri yapıcı yönde değerlendirerek hedeflerinize ulaşmak için çaba gösterin.