Koç Burcu Kasım 2015 İş Sevgili Koç burcu, Kasım 2015'te gezegenler üst bölgenizde hareket ediyor olacak ve bu durum miras gibi beklenmedik gelirler konusunda sizi olumlu anlamda etkileyebilir. Maddi isteklerinizde artış olacak. Para kazanma ve maddi gücü elinizde bulundurma isteğiniz üst seviyede ve daha hırslı bir şekilde çalışmak isteyeceksiniz. Parasal konulardaki hedefleriniz çok üst seviyede ve hedeflerinize ulaşma konusunda enerjinizi daha yoğun bir şekilde kullanmaya başlayacaksınız. Kasım ayı içerisinde maddiyat daha ön planda olacak. İş ortağınız var ise, ortağınızın maddi durumundan yararlanacak ve bu durumu avantaja çevirebileceksiniz. Kasım 2015'in ortalarından itibaren biraz daha dikkatli çalışmalar yapacak ve parasal konularda aşırıya kaçmamaya özen göstereceksiniz. Denge ve mantığınızı bir arada kullanmaya başlayacak, karşınıza çıkan iş fırsatlarını bu yönde değerlendirmeye başlayacaksınız. Çalışma şartlarınızda biraz olsun yenilenmeler yaşanacak gibi duruyor. Mesleğinizle ilgili yapmayı ve hayata geçirmeyi planladığınız bir projeniz var ise, Kasım 2015'te bunu gerçekleştirme fırsatı bulabilirsiniz. Kasım 2015'te iş değişikliği ya da çalışma şartlarınızla ilgili eğitimler almanız söz konusu olabilir. Ticaret işiyle uğraşan Koç burcu insanları, kazançlı çıkacağınız yolculuklar gündeminizde olacak. Kasım ayının son günlerine kadar Mars'ın olumlu etkisini hissedeceksiniz. Kariyerinizde olumlu gelişmeler meydana gelecek. Yine de risklerden uzak durmalı, yatırımlar konusunda aşırıya kaçmamalısınız. Kazandığınız kadar harcamalı, gereksiz borçlanmalar yapmamalısınız. Gözünüz daima yükseklerde, yükseklere ulaşmak için ne kadar çok çabalamanızın ve çalışmanızın gerektiğini biliyorsunuz. Enerjinizi doğru projeler üzerine odaklamalı ve çalışma arkadaşlarınızla aranızı iyi tutmalısınız. Kasım 2015'in son günlerinde maddi anlamda rahatlama ve bolluk meydana gelecek. İşlerin yolunda gittiğini anlayacaksınız. Karlı yatırımlar yapabilir ve ileriye dönük anlaşmalara imza atabilirsiniz.
Koç Burcu Kasım 2015 Aşk Sevgili Koç burcu, Kasım 2015'te duygusal olarak yoğun olacaksınız ve bazılarınız bu dönem içerisinde aşkla ilgili konularda hayal kırıklığı yaşayabilir. Aşk hayatınızda bir takım karmaşıklıklar meydana gelecek ve geri dönüşü zor olan hatalar yapabilirsiniz. Partnerinizle aranızda ufak tefek tartışmalar meydana gelebilir ancak bunları çok fazla büyütmemeniz gerekiyor, aksi halde aşk hayatınızda sorunlar meydana gelecek ve gereksiz ayrılıklar yaşanacaktır. Takıntılı olmamaya çalışın. Kasım ayının tamamında, birlikteliğinizle ilgili karşınıza çıkan sorunlarda soğukkanlı olmalısınız. Aile veya işinizden kaynaklı sorunlarınızı, ilişkinize çok fazla yansıtmamaya çalışmalısınız. Kasım ayının ortalarından itibaren partnerinizle daha fazla yakınlaşmak isteyecek, fiziksel anlamda paylaşımda bulunma arzusunda olacaksınız. Birlikteliği olmayan Koç burcu insanları, bu dönem içerisinde ilerisi görünmeyen birlikteliklere adım atabilirsiniz. Gizli kapaklı ilişkilerin başınızı ağrıtacağını unutmamalısınız. Kasım 2015'te, daha önce arkadaş olduğunuz bir kişiyle duygusal anlamda yakınlaşmanız söz konusu olabilir. Birlikteliğinizi sorgulayacak ve kendinizi karar alma konusunda dayatacaksınız. Birlikteliği olmayan Koç burcu insanlarının aşk hayatında hareketlilik olacak ancak bir takım isteklerinizden dolayı da yanlış ilişkilere başlamamanız gerekiyor. Birlikteliği olan Koç burcu insanları da partneriyle daha fazla yakınlaşma fırsatı yakalayacak ve varsa aralarındaki sorunu çözüme kavuşturabilecekler.
Kasım 2015, aşk açısından karmaşıklığı beraberinde getirecek. Koç Burcu Kasım 2015 Sağlık Sevgili Koç burcu, Kasım 2015'te Merkür geriye doğru gidiyor olacak ve bu durum sağlık konusunda istenmeyen durumların tekrar gündeme gelmesine, daha önce yaşamış olduğunuz bir sağlık sorununun tekrar ortaya çıkmasına neden olabilir. İhmal ettiğiniz sağlık kontrollerinizi yaptırmalısınız. Kasım ayı içerisinde baş bölgeniz oldukça hassas olacak ve gerekli önlemleri almalısınız. Kasım ayı içerisinde dikkatsizliğinizden kaynaklanacak kazalar meydana gelebilir. Ruhsal olarak yoğun olacaksınız ve kendinizi toparlamanızı sağlayacak aktivitelere yönelebilirsiniz. Hobilerinize vakit ayırmalı, spor yapmalı ve boş vakitlerinizde yürüyüşe çıkmalısınız.