Hayatın

6.4K 181 39
                                    

 Hayatımın hatası oldun, tebrikler.

•KOVA: Herkesin derdini dinleyip, kendi dertlerini içine atmaya devam mı? Aferin süper böyle devam yakında patlayacaksın lan Gülüm değişik misin sen? Nerde gariplik sen ordasın ya hayır hazır değiliz bu fantezilere. Utanmasan dondurucuda kayak yapcan.

•BALIK: Sudan çıkmış balığım sen niye bu aralar mutsuzsun? Depresyona falan mı girdin, çık hemen oradan çık, git balık tut. şaka maka Düşündüğün şeyleri etraflıca konuşabileceğin bi insan yok etrafında çayım şekerim. Kendin karar vereceksin artık, çakal olmuş hepsi...

•OĞLAK:Yeniliklere açık olmana saygım var fakat bazı engelleri görmemezlikten gelmene ayar oluyorum saçlarını çekesim geliyor hatta, Sen anca uykun kadar çok sevdiğin birine aşık olabilirsin uyuyan güzelim, bu arada seni çekemeyen zillilere dikkat et.

•YAY: Son günlerde bir sinir stres aldı başını gidiyor sende, sakin ol biraz, bu arada güzel haberler geliyor iyisin hadi. Gerçek dostların inan çok az etrafında ve etrafın bir o kadar kalabalık. Temizlemelisin yaycım.Adam öldürdüm filan de hangisi eve alcak?

•AKREP: İyice dağıldın sen, sorumluluk almaktan kaçıyorsun ama böyle gitmez bu kaçak elektriğim. Bir gün hepsi birikir içinde patlar bak. Gergin bir gün,insanların senden bi çok beklentisi olduğunu düşünüyorsun güzel huylum ama rolünü çok büyütme sen. Takıl kafana göre.

•TERAZİ: Sen herkesi kendin gibi iyi sanmaya devam et ama insanlar çakal, insanlar çıkarcı insanlar anasının gözü, dikkat et güvenme kimseye. Neyse Hareketli günler ve dikkat çektiğin aşikar. Belki biyerler açıkta kaldı ondan filan bilmiyorum ama sakin olma zamanı gelmedi mi sence?

•BAŞAK: Anlatılmaz yaşanır dedikleri bir hayatın var bu aralar, hiç ekşın eksik olmuyor , hep bir olay içindesin Yaratıcılığın ön planda olduğu bir dönem.Telefondan saç kurutma makinası gibi bişey yapabilirsin mesela. Kafan çok değişik arkadaş ya

•ASLAN: Ah aslanım ah sen hiç akıllanmayacaksın dimi? Eskiyi unutmayı beceremiyorsun valla hayattan soğumuşsun senin için kiralık katil tuttucam o olacak. Kim ne derse desin kendi bildiğini oku, kaktırıcam etrafındaki geveze insanlara. Zaten asabın bozuk bi de onlar etkilemesinler.

•YENGEÇ: Sen niye duygusal moda geçtin? Sana yakışmıyor duygusallık boş ver öküz takıl bu aralar. Aklını çelmeye çalışan şu orangutan yavrularını temizle etrafından ne la o öyle?.Kendi kararlarını kendin ver,danışma kimseye vururum

•İKİZLER: Kimseyi umursamıyorsun bildiğini okuyorsun ya, aferin en güzelini yapıyorsun lan. Boş ver milleti onlar çok mu biliyor sanki. Duygusal açıdan sevindirici gelişmeler efendime söyliyim bal dök yala durumları olabilir.Fakat şımarmıyoruz,kaldırmıyoruz kıçımızı!

•BOĞA: Kıskanınca aklı mantığı nereye bırakıyorsun bilmiyorum ama sen kıskanınca canavar oluyorsun. Görüşmelerine geç kalabilir,yalan söylemek zorunda kalabilirsin. Karşındaki içinden"yalanına başlayayaım" diyip seni sevdiğinden susacak.

•KOÇ: Derdin ne lan senin? Hiçbir şeyi beğenmiyorsun bildiğini okuyorsun, azıcık insanların düşüncelerine saygı göster, iyice şımardın sen. Bugün,"bitsin de evime gidiyim" tadında bir gün hayatım. Keyfini kaçırabilirler, sakin ol ve git güzel bir sinema salonunda tiyatro izle

BurçlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin