Boğa Burcu Kasım 2015 İş Sevgili Boğa burcu, Kasım 2015'te göstermiş olduğunuz çabalarınızın karşılığını fazlasıyla alacak ve maddi kaynaklarınızı en iyi şekilde değerlendirmeye başlayacaksınız. Kasım ayının ortalarına doğru ani gelişmeler yaşanabilir ve bu nedenle harcamalarınız konusunda biraz daha dikkatli olmalısınız. Finansal durumunuz iyi yönde ilerliyor olsa bile gelir ve giderler konusunda bir denge yaratmalısınız. Merkür, Kasım ayı içerisinde ortaklıklarla ilgili konularda ufak tefek sorunlar yaşamanıza neden olacak. Bu sorunlar, ilerleme kaydetmek istediğiniz işlerde sakinlik yaşanmasına neden olabilir ancak Jüpiter, Merkür'ün aksine sizi olumlu etkiliyor olacak. Karşınıza çıkan sorunları hızlı bir şekilde çözüme kavuşturabilirsiniz. Uzun süredir çözülmeyi bekleyen, kapattığınız dosyalar açılacak ve sorun olmaktan kalkacaktır. Kasım 2015 sizin için önemli bir dönem. Ekim ayından kalan işlerinizi de çözümleyeceksiniz. İş hayatınızla ilgili önemli kararlar alacağınız bu dönem içerisinde, kendi düşüncelerinize daha fazla önem verecek ve işlerin lehinize dönmesi için çok fazla çaba göstereceksiniz. Kasım 2015'te iş imkanları daha da artacak. Kasım ayının ortalarından itibaren iş hayatınızda daha baskın ve ön planda olacaksınız. Çalışma arkadaşlarınızın ve üstlerinizin gözleri üzerinizde olacak. Kariyerinizle ilgili önemli bir adım atmayı planlıyorsanız, bunu Kasım ayı içerisinde gerçekleştirebilirsiniz. Boğa burcu, kariyeriniz için savaşacaksınız. Kasım ayı içerisinde yapacağınız işleri, yeteneklerinize uygun seçmelisiniz. Sezgileriniz ve yaratıcılığınız bu konuda size yardımcı olacaktır. Gücünüzün yeteceği çalışmalara yönelmeli, sizi zorlayacak işlere girmemelisiniz. Yapmış olduğunuz işte ne kadar iyi olduğunuzu herkese kanıtlayacaksınız ve bunun için ekstra işlere yönelip, kendinizi gereğinden fazla yormanıza gerek yok. Boğa Burcu Kasım 2015 Aşk Sevgili Boğa burcu, Kasım 2015'te birlikteliğiniz risk taşıyor olacak. İlişkinizde ufak tefek sorunlar meydana gelebilir. Birlikteliğinizin sonlanma noktasına gelecek olmasına hazırlıklı olmalısınız. Birlikte olduğunuz kişinin sizden bir takım istekleri olabilir ve bunların artacak olması, gereksiz yere sinirli ve gergin olmanıza neden olacak. Aşk gezegeniniz, Kasım ayı boyunca sizi olumlu etkiliyor olacak ancak aşkla ilgili konularda istediğiniz gelişmeleri sağlayamayabilirsiniz. Partnerinizle aranızdaki iletişimde sorunlar yaşanacak. İlişkinizin sonlanmasını istemiyorsanız pes etmemeli, motivasyonunuzu korumalısınız.
Boğa burcu, Kasım 2015'te şans sizden yana olacak. Aileniz, devam eden ilişkiniz konusunda sizi kısıtlıyor olabilir ve bu konuda mücadele etmek isteyeceksiniz. Bu dönem içerisinde partnerinizin düşüncelerine önem vermeyi öğrenmelisiniz. Zaman zaman kıskanç ve sorgulayıcı tavırlar içerisinde olacaksınız ve bu durum partnerinizin canını sıkabilir. Aslında sizin şüpheci yaklaşımınız sadece partnerinize değil, herkese karşı olacak. Düzenli ilişkinizi riske atmak istemiyorsanız, partnerinizi suçlamayı bırakmalısınız. Birlikte olduğunuz kişi sizin baskıcı davranışlarınıza dayanamayabilir. Kasım ayı içerisinde yaşanacak olan olumsuzluk, hayal kırıklığı yaşamanıza neden olabilir. Fiziksel ilişki isteğiniz bu dönem içerisinde artıyor olacak ve ilişkiler konusunda tutkularınıza göre hareket edeceksiniz. Bu durum yanlış ilişkilere yönelmenize neden olabilir. Kasım ayının son günlerinde ise, aşkla ilgili sıkıntılar tamamen ortadan kalkacak ve ilişkiler konusunda istediğiniz ilerlemeyi yapabileceksiniz. Birlikteliği olan kişiler, ayın ilk günlerinde başlayan sorunları çözümleyecek, ilişkisi olmayan kişiler ise, karşı cins ile yakınlaşmaya başlayacak. Kasım 2015'in son günlerinde duygularınız tavan yapacak.
Boğa Burcu Kasım 2015 Sağlık Sevgili Boğa burcu, Kasım 2015'te sağlığınızla ilgili büyük sorunlar yaşanmayacak ancak rutin olarak kendinize dikkat etmeli, tedbiri elden bırakmamalısınız. İçinizde bulunan enerjinin seviyesi oldukça yüksek ve doğru kullanamadığınız takdirde size zarar vereceğini unutmamalısınız. Kasım ayı içerisinde beslenmenize dikkat etmeli ve aşırı yağlı yiyeceklerden uzak durmalısınız.