Kasım 2015'te Yengeç

1.6K 20 2
                                    


  Yengeç Burcu Kasım 2015 İş Sevgili Yengeç burcu, Kasım 2015'te olumsuz etkiler alıyor olacaksınız ve bu durum iş hayatınızda sorunlarla karşılaşmanıza neden olabilir. Olumsuz etkiler, iş arkadaşlarınızın sizi yanlış anlamasına neden olabilir. Şartların zorlaşacak olması, iş ayrılıklarını beraberinde getirebilir. İş ilişkilerinizde yaşanacak sorunlara hazırlıklı olmalısınız. İşle ilgili konularda almış olduğunuz sözler olabilir ve bunların birkaçı yerini bulmayacak. Canınızı sıkacak durumlar meydana gelebilir. Çalışma şartlarınızı zorlayacaksınız ve bu dönem içerisinde elinizden geleni yapacak, çalışmalar konusunda başarıya ulaşmayı hedefleyeceksiniz. Kasım ayı içerisinde çalışma arkadaşlarınıza karşı sabırlı olmalısınız. Sert çıkışlar yapmanız, çalışma arkadaşlarınızla aranızın açılmasına neden olabilir ve bu durum grup çalışmalarında sizi çok fazla etkileyecektir. Mesleki konularda bir savaş içerisine gireceksiniz. Pes etmemeli, savaşı kazanana kadar enerjinizi en iyi şekilde kullanmalısınız. Yengeç burcu, Kasım ayı içerisinde ideallerinizi ve hedeflerinizi yeniden belirlemeli ve kendinize yeni bir yol haritası çıkartmalısınız. Kasım ayının ilerleyen günlerinde daha özgür çalışacak ve istediğiniz şartları elde edebileceksiniz. Kasım 2015'te kendinizi geliştirebilir. Mesleki konularda eğitim alabilirsiniz. Yengeç burcu, Kasım ayı içerisinde çalışmalarınızı uzun süreli yapmalısınız, kısa süreli planlamalar ve hızlı para kazanma isteği sizi başarısızlığa sürükleyebilir. Hedefleriniz doğrultusunda önemli adımlar atacaksınız. Daha önce yapmış olduğunuz ancak sonuçsuz kalan girişimleriniz de tekrar gündeme gelecek. Kasım ayının son haftasında, çalışma arkadaşlarınızın takdirini toplayacak işler yapacak ve üstlerinizin gözünde daha iyi bir görüntü çizebileceksiniz. Kasım 2015'te iş ile ilgili konularda önemli fırsatlar olacak ve bu fırsatlar karşısında aceleci olmamanız gerekiyor. 

Yengeç Burcu Kasım 2015 Aşk Sevgili Yengeç burcu, Kasım 2015'te çok fazla grup aktivitelerine katılacaksınız, sosyal olarak hareketli olacağınız bu dönem içerisinde aşk hayatınız da hareketlenecek. Özellikle ilişkisi olmayan Yengeç burcu insanları bu dönem içerisinde aradığı aşkı bulabilir. Katıldığınız ortamlarda gözler üzerinizde olabilir. İletişim yeteneğiniz sayesinde insanlarla yakınlaşabileceksiniz. Kasım ayı içerisinde yaşam kaliteniz yükseliyor. Bu dönem içerisinde konuştuğunuz bir kişiyle, sosyal ortamlarda daha fazla yakınlaşma fırsatı elde edeceksiniz. Kasım 2015'te, dostunuz olan bir kişiyle duygusal olarak yakınlaşabilirsiniz. Bu durum size biraz korkutucu gelecektir ancak değişen şartlara zor olsa bile ayak uyduracak, kendinizi duygusal konularda akışına bırakacaksınız. Dostunuz olan bir kişiye duygusal olarak bir şeyler hissetmeniz, az da olsa risk taşıyor ve sizin de bunu bilmeniz gerekiyor. Yengeç burcu, Kasım ayı içerisinde duygularınızı zaman zaman abartabilirsiniz. Hislerinizden emin olmadığınız sürece harekete geçmemeli, karşınızdaki kişiyi de boş yere ümitlendirmemelisiniz. Birlikteliği olan Yengeç burcu insanları, ilişkinizi biraz da olsa yavaş yaşamalısınız. Birlikteliğinizin bu kadar hareketli olması, zaman zaman partnerinizle aranızda sıkıntılar yaşanmasına neden olabilir. Birlikte olduğunuz kişi zaman zaman ilgisizliğinizden dert yanabilir ancak sorunu fazla büyütmemeli, birlikteliğinize zarar verecek hal ve hareketlerden kaçınmalısınız. Genel olarak aşk hayatınız, Kasım ayı içerisinde orta seviyede ilerleyecek. Ne çok hareketli, ne de çok durağan bir aşk hayatınız olacak. 

Yengeç Burcu Kasım 2015 Sağlık Sevgili Yengeç burcu, Kasım 2015'te enerjiniz üst seviyelerde olacak ve normalin üzerinde olan enerjiniz, gereğinden fazla hem zihinsel hem de bedensel olarak yorulmanıza neden olacak. Kasım ayı içerisinde spora daha fazla zaman ayırmalı, üzerinizde bulunan negatif enerjiyi en aza indirmelisiniz. Yengeç burcu, bu dönem içerisinde beslenmeniz önemli olacak, yağlı ve yüksek kalorili yiyeceklerden uzak durmalısınız. Kasım 2015'te, iskelet sisteminizi zorlayacak hareketlerden uzak durmalısınız. Sizi zorlayacak ağırlıklar kaldırmamalısınız. İş ve özel hayatınız fazlasıyla hareketli olacak ve bu durum özellikle zihinsel olarak sizi çok fazla yoracaktır. Hobilerinize zaman ayırmalı, zihinsel olarak kendinizi dinlendirmenin yollarını bulmalısınız.


 


BurçlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin