8.4K 203 27
                                    

 Koç: Bir Koçun yüzüne konuşmak varken tabi ki arkasından konuşabilirsin hatta dedikoduda yapabilirsin.. Tamamen Şerefine kalmış bir durum!
 Boğa: Çikolata tadındadır bir Boğanın aşkı... Dünyada... tatlı şey çoktur ama hiç biri çikolatanın verdiği o tatlı sıcak hissi vermez...
 İkizler: Kocaman Dünyada kadere inat seven küçük ama aşkı büyük bir kalptir İkizlerinki..
 Yengeç: Bir Yengecin özlediğini anlamak için kelimelere gerek yok Gözlerine bak yeter.
 Aslan: Unutmaz bir Aslan... Bazen unutmuş gibi yapar ama unutmaz! O her şeyin zamanını bilir! Susuyorsa vardır bir bildiği...
 Başak: Kendini parçalasan da bir Başak yapmayacağı varsa yapmaz! Bu sebepten; ne kendini yor nede karşındaki Başak insanını!
 Terazi: Tek nefeste bir Teraziyi yaşayamazsın...Terazi uzun ve sürprizlerle dolu bir hikaye gibidir... Yarım bırakırsan sen kaybedersin...
 Akrep: Arkanda bıraktığın Akrep arkandan ağlar, yıkılır sanma! Arkanda bıraktığın an seni sevdiği kadar senden nefret eder bir anda!
 Yay: Bir kez Söylersen anlar bir Yay! İkinci kez söylersen sinir olmaya başlar... Aynı şeyi Üçüncü kez söylersen üstüne atlar!
 Oğlak: Gözü kara olur Oğlakların "Yapamaz" deme... Kafasını 
bozarsan sevse bile öyle bir gider ki arkasından baka kalırsın...
 Kova: Bir Kova için aldatmanın büyüğü küçüğü olmaz! Öylede terk eder böylede... Açıklamanı dinlemez!
 Balık: Melek olup kanat takmayı da bilir bir Balık Huysuzluğunu tutturursan cadı olup süpürgesine binip seni kovalamayı da...

BurçlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin