,, C....... Co to proboha je?! " křičela Moonstone když viděla, jak černé cosi ve stínu cupuje vše co vidí.,, Ahoj vlčku. Řekla jsem že se vrátím. " řekl stín a ukázal se. Byla to Blade a vrhala na Moon upřený pohled.,, Zmiz! Jestli tě tu Alfa uvidí, zabije tě! " řekla Moonstone.,, Já nemám v plánu škodit, ne teď. Má pomsta přijde na Alfu rychlou jako vítr. " řekla to a odešla pryč.,, Rychlá jako vítr? Ellie rychlá je, ale ne jako vítr. To nemůže být nikdo! " Moonstone odešla zpět do doupěte zdravotníků. Po cestě ale potkala udýchaného Anakina.,, MOONSTONE! ALFA! ŠTĚŇATA! " Volal na ni už z dálky a Moon hned pochopila o co jde. Vyběhla tryskem k doupěti zdravotníků. Už z dálky slyšela mučivé vytí. Znělo jako když umírá nějaký vlčí duch.,, Ať už není pozdě, ať už není pozdě " opakovala si v duchu. Když doběhla, neváhala a dala se do práce. Snažila se Ellie uklidnit. Uran stál a na všechno přihlížel.,, Chtěl bych taky pomoct. " řekl Kytě která zrovna neměla nic na práci.,, Dobrá. Zůstaň u Alfy a uklidni ji. Já musím dojít pro bylinky. " řekla Kyta a odešla. Porod trval už jen krátkou dobu a po chvilce se ozvalo štěkání.,, Gratuluji. Máte syna a dceru. " řekla Moonstone a podala Ellie a Uranovi jejich štěňátka.,, Ta malinká je po tobě Urane. " řekla s úlevou Ellie.,, A tenhle je zase jako ty. " řekl Uran vesele. Ellie si konečně oddechla.,, Jsou zdravá a plná energie. Podívej. Ta bílá už někam leze. " řekla Ellie.,, Nechceš je pojmenovat? " zeptal se Uran.,, Jasně. Holčička bude Star. Podle té hvězdy a znamení větru co má na krku a zádech. " řekla Ellie.,, Dobrá. Já bych pro kluka navrhoval jméno Flash. Nádherně mu svítí očka. " řekl Uran a položil k nim hlavu. Star hned přišla a i když byla slepá, dobře nahmatala tatínkův čumák a olízla ho. Ellie se začala smát.,, Alfo! Alfo! Už jdu na po............. " volal Ghost.,, Hej! Vy jste na mě nepočkali. " řekl Uraženě. Uran se jen zasmál.,, Zeto. Představuji ti mého syna Flashe a mou dceru Star. " řekl hrdě Uran. Ellie vzala jemně Star do zubů a podala ji Ghostovi.,, Dávej pozor. Kouše. " řekl Uran a hladil si packou čumák.,, Jak může kousat když nemá zuby? To ti nakukala Ellie? " zeptal se se smíchem Ghost. Když odešel, hned se přihnala Melta.,, Tady jsou ti kulíšci malincí. " řekla a podívala se na malá štěňátka.,, Chceš si je pohladit? " zeptala se Ellie.,, Můžu? " řekla nesměle Melta.,, Ty můžeš vždycky. " řekla Ellie a přesunula Flashe k Meltě. Star přišla sama a hned začala Meltu zkoumat.,, Vypadají sladce jako.......... Jako Vanil! " řekla Melta a olízla štěňátka.,, Jednou budete umět kouřit jako tvoje maminka. " řekla Melta a rozloučila se se štěňaty.,, Mám to jít oznámit? " zeptala se Twisty.,, Nemusíš. Když to ví Melta, budou to vědět do tří vteřin všichni.
Takhle vypadají malí Flash a Star :3
ČTEŠ
Winter Fall Pack |Dokončeno|
FantasyJedná se o příběh naší smečky Winter Fall (na YouTube, kdo by měl zájem). Příběh je převážně o pohledu Ellie, smečka je v něm celá. Přehled postavení máte zde ⬇ Alfa - Ellie - okřídlená černá vlčice velkého vzrůstu, jizvou na levém oku a rudýma oči...